![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een strop zonder das .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Das met strop
![]()
#43 |
Minister-President
|
![]() ik ben voor een stropdas, met de verplichte bijhorende zak over het hoofd
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou dat toch niet zo fijn vinden al kom je naar het schijnt nog wel eens klaar net voor je sterft.
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() En dat allemaal in "verkiezingen 2010". Vroeger kon dat alleen in k&k.
![]()
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop maar met verwonderd te zijn, want het Strikske had er geen kritiek op. Als het je zou interesseren, dan kan je het artikel wel opzoeken. (het zal je wel niet interesseren, alhoewel, het was een heel mooie foto, daar in het parlement) Ik roep medeforummers, en vooral draadopstarters, op om voortaan hun gelul van in den beginne te staven, minstens door een link op te geven of iets dergelijks.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 22 juni 2010 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ahum, Ahum, aan alle medeforummers en draadopstarters. Gelieve te gehoorzamen aan de schoofzak. Al u dus geen tijd of geen mogelijkheid hebt om het onderwerp waarover u wil (mee)praten grodig te onderzoeken omdat een voltijdste baan heft bv. blijf hier dan weg. Daar zou ik persoonlijk nog aan willen toevoegen; Start geen draad op over een onderwerp waar er al 37 draden over geopend zijn.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, wat wilt ge, 'wiens brood men eet, diens woord men spreekt'. Laatst gewijzigd door system : 23 juni 2010 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zolang dat liedje duurt natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een das staat juist mooier met het bovenste knopje open.
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() U moet 'mooi' hier niet verwarren met aangeboren slordigheid of verkapt macho-gedrag.
Laatst gewijzigd door system : 23 juni 2010 om 10:07. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer komen uw Zotte Sprookjes in boekvorm op de markt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 juni 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik heb het niet over een openstaande col, maar over een gesloten das met col die lichtjes opzij hangt zodat-ie mooi uitkomt (en niet gewrongen schuin zoals wanneer je het bovenste knopje toedoet).
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() jullie zitten allemaal naast de kwestie.
Iemand foto's van die dames in minirokskes, dan alleen van de schoon aub |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet daar namelijk niets van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat liedje zal duren tot de volgende federale verkiezingen.
Dus ongeveer 4 jaar, alhoewel ik al mensen hoorde spreken van 6 maanden. Oh ja, die vier jaar zijn verlengbaar. Door de kiezer, en hij alleen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() azert zijn ziekte zet zich over!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 23 juni 2010 om 18:41. |
|
![]() |