![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moet je zoon dat maar doen, aangezien hij het installeerde. Zijn er wel voor XP bv kan je altijd nog virtual en/of een dualboot gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ah ja die virtual xp boot, ik geloof dat hij die al heeft voor bepaalde software van m. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jaja ik weet niet hoe het komt, ... maar ineens, ... het is altijd ineens en plots, ... ik had zo geen lijst, ik laat ze meestal maar ratelen en stel dan een paar gepaste vragen, of kijk er eerst eens naar, en dan hokus pokus, ... tada,... de oplossing is daar... ![]() ![]() Gelukkig ben ik van dat soort gezeik tegenwoordig vanaf, ... Nu zijn het meer echte problemen, serieuze systemen waar normale users met hun tengels af moeten blijven. Veel interessanter en de kans dat een of andere oetlul gewoon een kabel heeft uitgetrokken is met ongeveer 50 % verminderd. http://www.youtube.com/watch?v=gt9j80Jkc_A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die waarop hij die fax geinstalleerd heeft was idd de 'rommel' pc ... tot hij er meer geheugen instak en heel rap heel duidelijk werd dat hij er een performanter, sneller ding van gemaakt heeft dan onze 'goeie' pc ... hij mag dus van mij op alle pc's klooien hoor ![]() totnutoe is de balans positief ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor een 11jarige zit daar uiteindelijk niet zo veel verschil in hoor ... it's all daddies money hey ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op dat m niet achter een paar maanden kloten meer verdient als gij ,..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te weten welke parts compatible zijn moet je de specs opzoeken/bestuderen en dat is zéér leerzaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trial and error, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Als je de stukken moet aankopen moet je EERST alle specs opzoeken dus geen trail and error maar fora's/sites uitpluizen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zoek een PC /Mac / Playstation, whatever, waarmee ik kan surfen vanuit mijne zetel , en blue rays op kan kijken,... ik vrees dat ik ne Playstation ga moeten pakken, maar ik zoek dus naar nog iets beters, ... iemand een idee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Wil je de BR's op dat toestel, in je zetel bekijken of op je TV?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben ze nie wat ik wil, ik wil iets dat alles kan, schoon design heeft, HDMI sloten op overschot heeft (zodat ik er ook mijn satreceiver in kan pleuren... ) kortom een of ander supermachien.
Mijn oog was gevallen op de nieuwe mac mini, maar die oetlullen van Apple vertikken het van daar een Blue Ray speler in te steken, ... |
![]() |
![]() |