![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien vind je op dit eigenste forum een concentratie aan mensen die homo's ook beschouwen als zieke personen die nog minder zijn dan honden... Het zijn nochtans geen moslims. Je selectieve verontwaardiging is redelijk belachelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom [***] doet u aan de andere kant nét alsof de moslimproblematiek even érg is als die van homo's, gezien uw grote sympathie voor alles wat maar een beetje omstreden en besproken wordt omtrent het hedendaagse moslimgebeuren?
Denkt u misschien iets in de trant van 'homo's zijn slachtoffers van de stoute maatschappij en de moslims zijn dat ook?' (Buiten -ik geef toe- mijn lichte ergernis probeer ik hier af en toe begrip voor op te brengen.) Dat die hoofddoeken, als teken van sociale onderdrukking van de vrouw worden gebruikt en een vorm van tyrannie zijn van de macho pathos van de gemiddelde moslimman, is mij allang duidelijk. Genoeg getuigenissen van moslimgeboren vrouwen in Frankrijk bijvoorbeeld die zeggen te moéten zwichten voor die lap om te overleven, over straat te mogen, niet verkracht, bespuuwd of geslagen te worden door hun broeders. Ik heb het zelf al meegemaakt in Brussel, dat ik voelde dat ik beter een lap om mijn hoofd deed om in bepaalde wijken 's avonds laat niet lastig gevallen te worden als vrouw. Zwichten voor die lap, dat is gelijk geven aan mannen die hun instincten tot verkrachten, aanvallen, beroven, uitschelden, slaan van vrouwen niet kunnen bedwingen. Dit was dus het deel waarin ik de vraag stelde en dat op heldhaftige wijze omzeild werd. Een écht antwoord hierop is vast te veel gevraagd, maar goed ik ben niet bang me belachelijk te maken. |
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zowel de KuKluxKlan als de Islam zijn misdadige organisaties met misdadige ideologiën. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Hoe zit het in Nederland? Vaak hoor je zeggen dat meisjes vrijwillig en met volle overtuiging een hoofddoek dragen. Doen ze dat wel vrijwillig of staan ze ook hier onder druk? Hirsi Ali: Dat is juist de paradox van de onderdrukking. Ik denk dat die vrouwen heel vaak worden blootgesteld aan druk vanwege imams en hun religieuze ideeën. Er wordt hen ingeprent dat wie zich niet aan de religieuze regels houdt, hel en verdoemenis wacht in het hiernamaals. Van zodra iemand dat ook echt gaat geloven, en dit wil vermijden door een hoofddoek te dragen, dan zegt ze inderdaad dat ze het vrijwillig doet. Maar meestal zit achter die vrijwilligheid een hele psychische onderdrukking en angst. Kijk, de plicht voor vrouwen om een hoofddoek te dragen komt voort uit het volgende: wanneer je je als vrouw niet bedekt dan kijken de mannen naar je en verlangen ze naar je. Als je dan verkracht wordt dan is het je eigen schuld. Je moet er als vrouw dus voor zorgen dat mannen niet zondigen en daarom moet je je bedekken. Het is dus steeds de schuld van de vrouw? Hirsi Ali: Ja. En in de seksuele moraal wordt veel moslimjongens geleerd dat ze nooit schuldig zijn. Iedere vrouw die niet bedekt is, is een potentieel lustobject die je zomaar kan grijpen. Als je in die moslimlanden onbedekt rondloopt dan krijg je onmiddellijk mannen achter je aan die je betasten. Jongens wordt in die landen geen zelfbeheersing aangeleerd of hoe ze met hun eigen seksualiteit moeten omgaan. Waardoor ze zich voortdurend als geitebok gedragen.
|
|
|
|
#47 | |
|
|
Citaat:
Ik wist van te voren dat je wél zou reageren op de regenbogendoek-opmerking en NIET op de écht kwestie, dus wees gerust: ik ben niet verbaasd! Ik geef dan ook toe dat mijn hoop op een verheldering inderdaad ijdel was. Een antwoord op die vraag verwachten, en nog wel in publiek, dat is inderdaad belachelijk. |
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het meest frappante vind ik dan nog dat je het lef hebt om mij hier te komen verwijten dat ik niet op vragen zou antwoorden... Ik moet je er toch niet aan herinneren hoe lang het geduurd heeft voor ik van jou een simpel ja-of-nee-antwoord losgepeuterd kreeg? Wie in een glazen huis woont, gooit beter niet met stenen, vriendje...
||
|
|
|
|
|
#51 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik woon niet in een glazen huis en ik gooi niet meer met steentjes. Wel grappig dat jij komt doen alsof ik niet antwoorde terwijl jij degene was. Maar goed ik roep iedereen op om de topic te lezen en te oordelen voor zichzelf. De topic over de 13 jarige. |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | ||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier stel ik voor de EERSTE keer mijn vraag: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||||||||
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#55 | ||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Effe verklaren. Wat betekent mijn zin voor jou? Ik kan onmogelijk enkel met [size=7]JA[/size] antwoorden" Ben je blind ofzo? Ik heb meteen geantwoord op jou vraag. Dat kan iedereen toch wel zien zeker. Dankjewel Rafke, dit bespaarde me heel wat zoek werk. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij bent echt zielig hoor, en dan nog zeggen dat ik mij er uit wil lullen. |
||
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Je probeert het zelfs nog steeds. Iedereen kan nochtans zien dat je NIET op de vraag antwoordde. Je bent een gepatenteerde leugenaar!
||
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij stelde een vraag en je vroeg of ik enkel met ja of nee wou antwoorden. Mijn antwoord was ja maar een ja alleen kon ik niet geven omdat ik met jou stelling niet zo zwart/wit akkoord ging. Als jij dat geen ja vind is gewoonweg zielig en je maakt je echt belachelijk nu. |
||
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag was of een bepaalde stelling MOGELIJK was en het antwoord daarop is "JA, ze is mogelijk" of "NEE, ze is niet mogelijk". Er is geen tussenoplossing: een stelling kan niet "een beetje" mogelijk zijn.
||
|
|
|