Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2010, 14:55   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik vindt dit soort boeken totaal ongeloofwaardig...
Een boek beoordelen op zijn cover is dat pas.

Er zijn trouwens instanties die controleren of de bedragen kloppen van die schrijvers, of je kan ook internet gebruiken om er meer informatie over op te zoeken.

Citaat:
waarom zou hij zijn tijd niet besteden aan het verdubbelen van zijn score ipv wat aandacht te zoeken..
Waarom zou Bill Gates niet wat meer tijd gebruiken om nog eens zo'n bedrijf als Microsoft uit te bouwen? Sommige zaken krijg je maar éénmaal gedaan in een leven tijd.

Citaat:
Ik meen dat 'goeroe' en arme luis JP Van Rossem ooit ook zo'n hoe-wordt-je-rijk boekje heeft geschreven..
Die kerel noem ik geen goeroe. Best wel iemand met economisch inzicht, zeker op academisch niveau, maar ook een bedrieger. Zijn moneytron systeem was trouwens geen hoe-wordt-je-rijk systeem, maar een ordinair Ponzi schema.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 15:17   #42
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik wil snel rijk worden. Weet iemand of er hiervoor legale technieken bestaan?
Er goed uitzien, hard studeren, groot netwerk op bouwen. Richt je op werk dat zoveel mogelijk met leiding geven en economie te maken heeft.
Oud 8 juli 2010, 16:19   #43
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Er goed uitzien, hard studeren, groot netwerk op bouwen. Richt je op werk dat zoveel mogelijk met leiding geven en economie te maken heeft.
Rijkdom is niet per se veel geld hebben hé. Ik geloof dat veel van die "leiders" in feite "lijders" zijn aan psychische en sociale armoei.

Maar goed, ik heb het wel degelijk over geld.

Check:

-hard studeren --> ok, dat heb ik gedaan
-een groot netwerk opbouwen --> ok, heb toch heel wat interessante kennissen (vrienden minder)
-werken in een leidinggevende positie --> ok, doe ik, ben "managing director" van iets
-er goed uitzien --> dat spreekt vanzelf, ik ben zeer knap, onwaarschijnlijk aantrekkelijk, volop sexy en bovendien nog uitzonderlijk mooi ook

-werken in een sector die iets met economie te maken heeft --> daar schort het een beetje; ik hou niet van het economische systeem dat we nu kennen, dus werk ik zowat in de sector die daartegenin gaat. Maar daar zit misschien toch ook toekomst in...
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 16:29   #44
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rijkdom is niet per se veel geld hebben hé. Ik geloof dat veel van die "leiders" in feite "lijders" zijn aan psychische en sociale armoei.

Check:

-een groot netwerk opbouwen --> ok, heb toch heel wat interessante kennissen (vrienden minder)
-werken in een leidinggevende positie --> ok, doe ik, ben "managing director" van iets
-er goed uitzien --> dat spreekt vanzelf, ik ben zeer knap, onwaarschijnlijk aantrekkelijk, volop sexy en bovendien nog uitzonderlijk mooi ook

-werken in een sector die iets met economie te maken heeft --> daar schort het een beetje; ik hou niet van het economische systeem dat we nu kennen, dus werk ik zowat in de sector die daartegenin gaat. Maar daar zit misschien toch ook toekomst in...
O ja, en de laatste stap is natuurlijk "work your ass off", dat schijnt ook te helpen.
Oud 8 juli 2010, 19:39   #45
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Check:

Let me guess : de non-profit sector ook wel bekend onder de naam "subsidiesponzen"?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 00:14   #46
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil snel rijk worden. Weet iemand of er hiervoor legale technieken bestaan?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 00:23   #47
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dat is niet legaal, maar wordt enkel gedoogd.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 00:38   #48
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Dat is niet legaal, maar wordt enkel gedoogd.
Wat is er dan illegaal aan?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 08:47   #49
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Wat is er dan illegaal aan?
Lettertjes in het wetboek?
Oud 13 juli 2010, 15:20   #50
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Dit is één van de mogelijkheden
Citaat:
hello my dear
How is your day? I believe is fine. Mine here is very cold and like you know i am living in the refugee camp here in Dakar. In this camp we are only allowed to go out only on mondays and fridays of the weeks. Its just like one staying in the prison and i hope by Gods grace i will come out there soon. I don't have any relatives now whom i can go to as all my relatives ran away in the middle of the war. The only person i have now is Rev. Anthony Madubuko who is the Co-Ordinator of the (Saint Dominic Organization Of Refugee) here in the camp, he has been very nice to me since i came here but i am not living with him rather i live in the female's hostel because the camp have two hostels one for men the other for women. This is my phone number the Revrend gave me the phone since i tolk the decision to look for my partner (00221-773- 345 544) As a refugee here i don't have any right or privilledge to any thing be it money or whatever because it is against the law of this country.
I want to go back to my studies because i only attended my first year before the traggic incident that lead to the death of my parents took place.
Please listen to this, i have my late father's statement of account and death
certificate here with me which i will send to you latter, because when he was alive he deposited some amount of money in a leading bank in Scotland which he used my name as the next of kin, the amount in question is $6.8M(six Million Eight Hundred Thousand Dollars). So i will like you to help me transfer this money to your account and from it you can send some money for me to get my travelling documents and air ticket to come over to meet with you.
I kept this secret to people in the camp here the only person that knows about it is the Reverend because he is like a father to me. So in the light of above i will like you to keep it to yourself and don't tell it to anyone for i am afraid of loosing my life and the money if people gets to know about it. Remember i am giving you all this information due to the trust i deposed on you. I like honest and understanding people,truthful and a man of vision, truth and hardworking. My favourite language is English.Meanwhile i will like you to call me like i said i have alot to tell you. please try to call me today. My number again
(00221-773- 345 544) Have a nice day and think about me. Awaiting to hear from you soonest.
Yours Forever in mind,
Miss Nancy
Ik krijg er zo tientallen per week in mijn mailbox. Soms tien verschillende namen met precies dezelfde tekst.

Om gek van te worden.
Oud 13 juli 2010, 15:23   #51
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik krijg er zo tientallen per week in mijn mailbox. Soms tien verschillende namen met precies dezelfde tekst.

Om gek van te worden.
jij tracht snel rijk te worden door te bezuinigen op een goeie spamfilter ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 15:23   #52
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Om gek van te worden.
Laat me raden. Je hebt een msn/hotmail account en vult deze overal in?
Oud 13 juli 2010, 21:59   #53
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik vindt dit soort boeken totaal ongeloofwaardig...waarom zou hij zijn tijd niet besteden aan het verdubbelen van zijn score ipv wat aandacht te zoeken..

Ik meen dat 'goeroe' en arme luis JP Van Rossem ooit ook zo'n hoe-wordt-je-rijk boekje heeft geschreven..
Hoe wordt ik stinkend rijk, ik heb dat hier liggen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be