![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zeker als ze de vrouw in kwestie al een tijdje kennen; het nieuwe is er snel af. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het jammer dat jullie zo sexistisch zijn. Freya was een leeghoofd, Kim? Geen idee. Maar er zijn tal van intelligente vrouwen in de politiek die er ook nog mogen wezen.
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als het louter om dat jurkje zou gaan zou er sowieso plots meer inhoud in dat parlement zitten dan vroeger.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dame in kwestie is spoedarts. Ik kan me vergissen maar ik geloof dat daar toch wel redelijk wat studiewerk voor moet gedaan worden. Mevrouw Geybels zal dus allicht een pak intelligenter zijn dan de doorsnee beroepspoliticus die daar in dat parlement zetelt en al jaren in de ivoren toren van de politieke elite vertoeft.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Waarschijnlijk een artikel geschreven door een stikjaloerse obesitas vrouw met spataders in hare meno.
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() 'k zou niet zeggen sexy maar wel eerder kortgerokt.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() volgens de geruchten in de wandelgangen is het een arrogante mediageile trut die in de onderschuifste ligt bij de andere NV-A'ers
kan ik inkomen deze Belg zegt : vertrouw nooit vrouwen met tot een dergelijk dun streepje geëpileerde wenkbrouwen.Foute boel.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 8 juli 2010 om 17:37. |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke geruchten?
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé zeg, op misschien een paar na kent niemand van jullie Kim Geybels persoonlijk. Wat zitten jullie in feite zo te roddelen over haar?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 juli 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Yeah, right! En die discussies mogen open en bloot etaleren hoe erg het wel gesteld is met de erbarmelijke taal- en spellingkennis van de zelfverklaarde politiekkenner, zeker? Triestig... |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hier gaat het over de inhoud en niet over taalfouten/spellingkennis. 2) Als het over de taal/spellingkennis wil hebben zou ik u aanraden daar zelf een aparte draad voor op te starten. 3) Ik zie dat u hier nog nieuw bent maar ik kan u garanderen dat als u zo blijft voort doen u veel forumleden tegen u in het harnas zal jagen. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Triestig... |
|
![]() |