![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mocht ik 200% zeker weten dat de financiele hulp naar de juiste personen zou gaan en omgezet in de noden van de mensen waarvoor de steun gegeven wordt dan ben ik bereid met plezier de helft van mijn vermogen of inkomsten aan hulp te schenken aan zij die het behoeven. Echter dat is niet het geval en ik heb elke euro zelf hard nodig om me hier van de europese/amerikaanse droom en levensstandaard te bedienen!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom investeer je niet rechstreeks in een beginnend bedrijfje in Congo ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat of de regering, of de rebellen, of de lokale bevolking wel voor een "eerlijke" verdeling van de materialen/winst zal zorgen.