![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Als jij een conclusie die ik trek uit jouw gedrag hetzelfde vindt als iemand er bij betrekken die niets met politiek te maken heeft, nl. mijn vriendin, dan hoor jij inderdaad thuis in een instelling. ![]()
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aaah kijk, dan probeert men slagen te geven onder de gordel. Oh zo laag. |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Als jij bv. beweert dat de BUB 100% haalt ![]() dan vind ik dat ik een logische conclusie trek als ik zeg dat jij ze niet alle 5 meer hebt. Ik heb het recht die conclusie te trekken, je zottigheden post je elke dag hier in het openbaar. Mijn vriendin behoort tot mijn privacy. Ik kan me niet herinneren dat ik over haar begonnen ben, dus wat dat er bij komt doen weet ik niet. Dat is een echte slag onder de gordel, niet die vermeende van jou. Maar goed, van iemand die zot aan het worden is verwacht ik niet dat hij dat verschil snapt.
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() het niveau van het debat begint hier echt wel te dalen...
van beide zijden dan |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&...1&findid=1 Laatste cijfers. Nu, blijkbaar moet de VLD echts iets doen om haar site te promoten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Tel daar maar een goede 20 hits van mij bij, en ik stem toch niet op jullie ![]()
![]() |
#51 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
gelukkig dat onze waalse broeders en zuster van de MAS degelijk gestegen zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah nee, gewoon om te manipuleren... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Die toegeving brengt je iets verder van het psychiatrisch bed af dan ik dacht... Maar in mijn coolboek ben je weer 10 plaatsen gezakt ![]()
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() De partij waar 80% van de discussies hier over gaan omdat het nu eenmaal gemakkelijker is te supporteren dan te discussieren over nuances was ook ooit een kleine partij.
Kleine partijen moeten voor zichzelf uitmaken of ze zinvol zijn. Als je niet in het parlement zit kan je een heleboel zaken niet meer doen. Maar je kan ook buiten het parlement aan politiek doen: via manifestaties, sensibilisering, briefschrijfacties, sociale acties, enzovoort. Relatief kleine partijen hebben in het verleden een grote politieke invloed gehad (bijv. Volksunie en Agalev). Ten opzichte van 30 jaar geleden is er heus niet zoveel veranderd. Toen had je de grote drie politieke families en de Volksunie. Nu heb je dezelfde drie grote politieke families en het Vlaams Blok. Alleen de nationalistische partij is veranderd. En de groenen? Wat onderscheidt hen eigenlijk nog van de sociaal-democraten? Behalve dat ze onbetrouwbaar zijn ...
#58 |
Schepen
|
![]() 1/als dat die kleine partijen toch maar folklore zijn, waarom komen ze dan niet meer aan bod, de media zijn toch dol op programma's met rariteiten en leuke folklore (genre man bijt hond ofzo), maar zelfs dat gebeurt al niet!
2/ Ik ken nu de pvda het best en dat is een partij die al 25 jaar bestaat, gegroeit uit een beweging die al meer dan dertig jaar bestaat ze hebben een goede infrastructuur, het enigste links weekblad in België en een goed uitgebouwde kaderteam, enz. dat kun je toch geen folklore noemen, dat kun je toch geen eendagsvliegen noemen inderdaad de pvda heeft nog nooit aangeslaan bij de grote massa, maar dat kan toch geen reden zijn om deze partij en alle andere kleintjes zo te discrimineren (van geen media-aandacht tot later je lijstnummer kennen, enz.) 3/ m'n gedacht zegt toch dat er hier meer aan de hand is dan gewoon de moeite niet willen doen om over folklore te berichten.... |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat met uw toekomstige verkiezigsoverwinning. Waarom krijg ik visioenen van kolonel Pyrrhus op een berevel dat niet afbetaald is?
![]() |