![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is dan ook wat verder weggegleden in een multiculturele coma dan Nederland.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 24 juli 2010 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weggegleden? Die chassidim wonen hier al een paar honderd jaar. Het feit dat er minder in Nederland wonen is omdat er simpelweg minder overgebleven zijn na de vijfjarenbarbecue tussen 1940 en 1945.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jazeker... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar België doet het op alle vlak beter dan Nederland!! Wie wil er nu in godsnaam in Nederland wonen.... ![]() ![]() ![]() Hoeveel Nederlanders komen in België wonen? en ze weten waarom (hoeveel Belgen wonen in Nederland) Hoeveel Fransen komen in België wonen? Gezondheidszorg? Onderwijs? En de dingen waar NL beter scoort zijn enkel voor de rijke Hollanders en daar hebben de Nederlandrs op dit forum niks aan! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 24 juli 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlandse Joden zijn altijd seculierder geweest dan de Antwerpse. Dat heeft niets met de Holocaust te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb nog nooit slaag gekregen van een Marokkaan... Maar moest ik de keuze hebben tussen een Marokkaan en een 'vuile' Hollander weet ik het wel..... Jullie komen ongewenst hier binnen .... zowel in ons land als op dit forum... Trouwens.... heb in België nooit meer Spaanse vlaggen zien buitenhangen dan tijdens het WK!! Het leek hier wel een volksfeest toen Spanje de cup won!!!! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 24 juli 2010 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ongewenst? Dat is niet de indruk die ik krijg als ik in België ben. En ik ben er heel vaak geweest. Dus waarschijnlijk is het vooral u die die aanwezigheid ongewenst vindt en bent u degene die ongewenst is op dit forum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een keer feest gevierd in een van de talloze oranjebars in Antwerpen, toen Nederland het goed deed tijdens het EK twee jaar geleden. En de hele stad supporteerde Nederland. Ik kan denk ik wel raden waar u vandaan komt. Brussel of Wallonië, in ieder geval een plek tjokvol haters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom anders een naar Brussel hé..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In Antwerpen laten ze zich nog af entoe wel eens doen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je natuurlijk je poen komt uitgeven zullen we wel eens lachen... Maar maak je geen illusies... Uw geld... meer niet (en daarvoor hangen we wel een oranje vlaggetje buiten hoor) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als je in avatar en onderschrift laat zien aanhanger te zijn van een zéér marginale ideologische beweging... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch, volgens wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse...t-Nederlanders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 24 juli 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |