![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vind het nen plezante, anders gaf ik heml zelf geen praat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() juden wählt den flämischen blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als jij denkt dat je door over de zonden te drammen van een ander, je de zonden van het Blok witter kan wassen vergis je je, en nog geen beetje. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() *KNIP*
Geachte, Strikt wettelijk gezien, staat het u vrij van te schelden. Toch proberen we persoonlijke aanvallen op dit forum, o.a. omwille van het niveau en de goeie sfeer, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is niet verantwoord om de VUILBAK van de profiteurs te zijn. Het is niet verantwoord dat de Vlaams mensen moeten werken om die profiteurs op te vangen. Want JA, PianOla, dat zij werkelijk profiteurs, WANT ze kunnen voor hen een KAPITAAL betalen om naar hiet te komen. DUS het zijn niet die arme drommels zoals U ons wil wijsmaken. De ARME drommels hebben het GELD niet om deze verplaatsingen te betalen. Dus stop met te verkondigen dat het arme sukkelaars zijn. Zer zijn de midenklasse van hun land, ze zijn de enige inteligentica die daar is. En wij slepen ze nog naar hier met de beloofde kiekens die in hun mond vliegen. En inderdaad,voor die mensen vliegen de kiekens in hun mond. Andere zaak, U spreekt over mensen met een uitkering. Vind U het zo verwonderlijk dat wanneer de staat 65 % van Uw loon heeft afgeroomd, met de medeling, pensioen, ziekenkas, werkloosheid enz, worden daarvan betaald, en nu hebben ze geen geld meer. Omdat ze een hoop economische vluchtlingen daarvan laten genieten. De mensen zich zorgen maken??????????????? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() mag ik zo vrij zijn te vragen wat de klacht was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Gelieve de persoonlijke aanvallen en scheldpartijen achterwege te laten. Bekamp mekaars mening, maar laat de persoon erachter ongemoeid. Gelieve ook niet te quooten wat anderen eventueel voor fraais aan uw adres richten. Het levert gigantisch zoek- en knipwerk op. Als u in het vervolg zelf scheldpartijen aan uw adres reproduceert via quotes, dan ga ik ervan uit dat ze u niet storen, en dat u het om één of andere reden leuker vindt om er op identieke wijze op te reageren. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Meteen knipte ik preventief uw persoonlijke aanvallen aan zijn adres. Misschien wat voorbarig, daar er (nog) geen feitelijke klacht was. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Fernand: "Er zijn maar twee partijen in Vlaanderen. Het Vlaams Blok. Dus veel keus is er niet he, Pianola. En daarom kies ik zeker voor het Vlaams Blok. Liever dan een nestbevuiler te zijn. Maar waarom verwonderd mij dat niet van U? Wel, omdat de appel niet ver van de boom valt nietwaar. Zou landveraad in de genen gebakken zitten?
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus laat die mensen schelden. Ik heb eenmaal de blauwe knop gebruikt, en dat was omdat ik in het begin niet wist waarom hij diende. Vijheid van menigsuiting, en schelden, dat staat er bij! Zolang ze niet oproepen om mij naar omhoog te werpen, ![]() Dus, voor mij moet U zeker niet ingrijpen. Het schelden, vind ik fijn, dat toont aan dat men geen argumente heeft! Vrijheid van menigsuiting is toch het hoogste goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus voor mijn part blauw blauw, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij bijvoorbeeld af waarom het Vlaams Blok zich zo hard uitslooft om de deuren plat te lopen bij de Antwerpse joden. Dat kan nooit om het aantal kiezers zijn want dat zijn er echt niet veel. Ze hebben zelfs een heuse webstek opgezet om hen te charmeren (de zoveelste mantelorganisatie): 100 gehak op de moslims natuurlijk, wat in feite een open deur intrappen is. Dat charme-offensief lukt maar ten dele omdat vele joden zich nog de revisionistische escapades herinneren van de voorbije jaren, en zeker bij het ontstaan van het Blok. In elk geval is het duidelijk dat de schaapsvacht rond het wolfslijf vele Blokkers nog niet echt lekker zit. Er zal nog veel geoefend en vele dingetjes 'opgeborgen' moeten worden vooraleer het gros van de joden de Heilige Filip zal volgen en de Bruine Zee naar Egypte zal oversteken. Om daar wat te doen? Om de joden andermaal de slavernij in te loodsen, of wat dacht je? Enig soelaas kan natuurlijk een nieuwe partijnaam bieden als het arrest in cassatie bevestigd wordt, wat toch algemeen verwacht wordt. Mijn tip voor onze Blokkers is dan: noem die partij dan bv 'Sjaloom Blok' 'Mazzeltov Filip', 'Blok Mazal', 'Anti-antifada', 'Anti-AEL' of zoiets, succes gegarandeerd
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |