Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2004, 21:56   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik geef U een antwoord op de suggestie dat ik niet weet wat het buitenland is.
En neen niet voor het vreemdelingenlegioen, maar voor de FN.
Voor het Front National? Was jij dan een vriend van Jean-Marie Le Pen?
Citaat:
(mischien brand er een lichtje aangaande taalfouten? )
Aha, nu snap ik'm. Er zit nog een kogel in je hoofd!
ge begint een slimme jonge te worden
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 21:58   #42
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
[
Je wil het echt niet begrijpen, zo veel is duidelijk.
Aan je verdraaing alleen al te zien, is duidelijk dat je kwa argumenten in ademnood zit. Nergens heb ik geschreven dat ik joden buiten wil schoppen. In tegendeel. Dat heb jij bedacht in je enge geestje, omdat mensen in het verdomhoekje plaatsen de favoriete strategie is voor de multikullies zonder argumenten. Stigmatiseren en uitschelden voor racist, het onderlijnt enkel je zwakheid Piano.
Ik herhaal enkel mijn bedoeling Piano : en dat is jou te bevrijden van Blok-fixatie. Geen beter manier om dat te doen door deze Vlaamse rechtse partij eens te vergelijken met een andere rechtse partij. En waarom dan niet met een joodse extreem-rechtse partij? Omdat deze keuze niet past in jouw klassiek scenario dat eruit bestaat de wandaden van de nazi's op te rakelen en generaties die aan die wandaden geen schuld hebben, op te zadelen met een soort schuldgevoel. Als je dan louter uit de dagelijkse nieuwsbeelden vaststelt dat bepaalde extreem-rechtse israelische joden helemaal niet vies zijn van nazipraktijken, en dat wordt hier gemeld, dan dreigt jouw scenario ineen te stuikelen, en wordt het verdoemimago dat je het Blok toemeet, plots een heel stuk minder geloofwaardig, want geef nu zelf toe, Filip De Winter en consoorten zijn tere watjes in vergelijking met hun Israelische collega's. Zowel in woord als in daden.
En ploef, je scenario ligt in het water. Spetter, spetter, inhoudelijk kan je natuurlijk mijn stelling niet weerleggen. Dus veel liever dan te leren relativeren, val je terug op je haatdragende demoniseringstechnieken, verdraaiingen, leugens of vluchtpogingen in de stijl van 'we houden het bij Vlaanderen'. En ik maar denken dat die multikullies steeds 'internationaal' of 'globaal' denken en willen handelen. Plots blijken het nationalisten te zijn als je d'r het kiese thema van Israelisch extreem-rechts bij haalt.
Grappig hoe die multikullies kunnen kronkelen dat het een lieve lust is.
Die doet niets anders dan kronkelen, en schelden.
Maar ik vind het nen plezante, anders gaf ik heml zelf geen praat!
Oud 19 mei 2004, 21:58   #43
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

juden wählt den flämischen blok.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 22:00   #44
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
juden wählt den flämischen blok.
Zeg gast, die mensen verstaan antwerps zulle!
Oud 19 mei 2004, 22:01   #45
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ploef, je scenario ligt in het water. .
Jouw scenario van de vergelijking klopt aan geen kanten. Jij vergelijkt binnen- met buitenlandse politiek. Wat dacht je soms dat, als het ergens slecht is in het buitenland, dan moet het hier wel verschrikkelijk om leven zijn?

Als jij denkt dat je door over de zonden te drammen van een ander, je de zonden van het Blok witter kan wassen vergis je je, en nog geen beetje.
Oud 19 mei 2004, 22:06   #46
fernand
Europees Commissaris

Standaard

*KNIP*

Geachte,

Strikt wettelijk gezien, staat het u vrij van te schelden.
Toch proberen we persoonlijke aanvallen op dit forum, o.a. omwille van het niveau en de goeie sfeer, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.

Wil u hier in het vervolg rekening mee houden?

Dank bij voorbaat
Peter Johan
Oud 19 mei 2004, 22:10   #47
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Antwoord, op wat dan? Zeg het dan Fernand of ik word gek!
Pianola, ik ben enigzins verwondert dat u het woordje word gebruikt.
Voor mijn part, en iedereen hier weet dit reeds, vervang die word door ben, en iedereen is tevreden!
Ik denk dat die kogel in je hoofd een beetje bewogen heeft want je bent bllijkbaar zelf vergeten op wat ik had moeten antwoorden.
Oud 19 mei 2004, 22:15   #48
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Pianola, ik ben enigzins verwondert dat u het woordje word gebruikt.
Voor mijn part, en iedereen hier weet dit reeds, vervang die word door ben, en iedereen is tevreden!
Ik denk dat die kogel in je hoofd een beetje bewogen heeft want je bent bllijkbaar zelf vergeten op wat ik had moeten antwoorden.
PianOla, wanneer ge het niet weet, zoek het op. Ik ben Uw georgierker niet zulle. Doe Uw werk zelf!
Oud 19 mei 2004, 22:32   #49
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

PianOla, wanneer ge het niet weet, zoek het op. Ik ben Uw georgierker niet zulle. Doe Uw werk zelf!
Toen de Georgiers al gouden kastelen bouwden, leefden jouw (en mijn) voorouders nog in de grond en neukten ze als konijnen en vraten ze boomwortels. Je zou beter eens een beetje geschiedenis bestuderen. Ik vraag me af als ze morgen jouw inkomen en vervangingsinkomen afpakken, hoeveel praat je nog zal hebben. Waarschijnlijk zal je dan snel een bootovertochtje maken naar de andere kant waar ze wat meer hebben.
Oud 19 mei 2004, 22:49   #50
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Toen de Georgiers al gouden kastelen bouwden, leefden jouw (en mijn) voorouders nog in de grond en neukten ze als konijnen en vraten ze boomwortels. Je zou beter eens een beetje geschiedenis bestuderen. Ik vraag me af als ze morgen jouw inkomen en vervangingsinkomen afpakken, hoeveel praat je nog zal hebben. Waarschijnlijk zal je dan snel een bootovertochtje maken naar de andere kant waar ze wat meer hebben.
PianOla, ik heb nog nergens gezegt dat die mensen geen gelijk hebben om hun leven te proberen te veranderen. Menigmaal heb ik gezegd dat ik wanner in hun plaats, ik hetzelfde zou doen. MAAAAAAAAAAAAAr......
het is niet verantwoord om de VUILBAK van de profiteurs te zijn. Het is niet verantwoord dat de Vlaams mensen moeten werken om die profiteurs op te vangen. Want JA, PianOla, dat zij werkelijk profiteurs, WANT ze kunnen voor hen een KAPITAAL betalen om naar hiet te komen. DUS het zijn niet die arme drommels zoals U ons wil wijsmaken. De ARME drommels hebben het GELD niet om deze verplaatsingen te betalen.
Dus stop met te verkondigen dat het arme sukkelaars zijn.
Zer zijn de midenklasse van hun land, ze zijn de enige inteligentica die daar is. En wij slepen ze nog naar hier met de beloofde kiekens die in hun mond vliegen. En inderdaad,voor die mensen vliegen de kiekens in hun mond.
Andere zaak, U spreekt over mensen met een uitkering. Vind U het zo verwonderlijk dat wanneer de staat 65 % van Uw loon heeft afgeroomd, met de medeling, pensioen, ziekenkas, werkloosheid enz, worden daarvan betaald, en nu hebben ze geen geld meer. Omdat ze een hoop economische vluchtlingen daarvan laten genieten. De mensen zich zorgen maken???????????????
Oud 19 mei 2004, 23:20   #51
fernand
Europees Commissaris

Standaard

mag ik zo vrij zijn te vragen wat de klacht was?
Oud 19 mei 2004, 23:23   #52
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Geachte forummers,

Gelieve de persoonlijke aanvallen en scheldpartijen achterwege te laten.
Bekamp mekaars mening, maar laat de persoon erachter ongemoeid.

Gelieve ook niet te quooten wat anderen eventueel voor fraais aan uw adres richten. Het levert gigantisch zoek- en knipwerk op.

Als u in het vervolg zelf scheldpartijen aan uw adres reproduceert via quotes, dan ga ik ervan uit dat ze u niet storen, en dat u het om één of andere reden leuker vindt om er op identieke wijze op te reageren.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 23:24   #53
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand klaagde over thePiano's schelden aan uw adres.
Meteen knipte ik preventief uw persoonlijke aanvallen aan zijn adres.
Misschien wat voorbarig, daar er (nog) geen feitelijke klacht was.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 23:26   #54
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Citaat:

Peter Johan
Als U fair bent dan had U gezien op de eerste pagina dat Fernand weer begonnen was.:

Fernand: "Er zijn maar twee partijen in Vlaanderen. Het Vlaams Blok.
Dus veel keus is er niet he, Pianola. En daarom kies ik zeker voor het Vlaams Blok. Liever dan een nestbevuiler te zijn. Maar waarom verwonderd mij dat niet van U? Wel, omdat de appel niet ver van de boom valt nietwaar. Zou landveraad in de genen gebakken zitten?
Oud 19 mei 2004, 23:29   #55
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geachte forummers,

Gelieve de persoonlijke aanvallen en scheldpartijen achterwege te laten.
Bekamp mekaars mening, maar laat de persoon erachter ongemoeid.

Gelieve ook niet te quooten wat anderen eventueel voor fraais aan uw adres richten. Het levert gigantisch zoek- en knipwerk op.

Als u in het vervolg zelf scheldpartijen aan uw adres reproduceert via quotes, dan ga ik ervan uit dat ze u niet storen, en dat u het om één of andere reden leuker vindt om er op identieke wijze op te reageren.

Peter Johan
Johan, ik heb er inderdaad geen probleem mee!
Dus laat die mensen schelden.
Ik heb eenmaal de blauwe knop gebruikt, en dat was omdat ik in het begin niet wist waarom hij diende.
Vijheid van menigsuiting, en schelden, dat staat er bij!
Zolang ze niet oproepen om mij naar omhoog te werpen, intrereseert mij dat gene bal.
Dus, voor mij moet U zeker niet ingrijpen. Het schelden, vind ik fijn, dat toont aan dat men geen argumente heeft!
Vrijheid van menigsuiting is toch het hoogste goed.
Oud 19 mei 2004, 23:35   #56
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Peter Johan
Pianola weet waarover het gaat. de twee partijen zijn geen schelden.
dus voor mijn part blauw blauw,
Oud 19 mei 2004, 23:36   #57
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Peter Johan
Als U fair bent dan had U gezien op de eerste pagina dat Fernand weer begonnen was.:

Fernand: "Er zijn maar twee partijen in Vlaanderen. Het Vlaams Blok.
Dus veel keus is er niet he, Pianola. En daarom kies ik zeker voor het Vlaams Blok. Liever dan een nestbevuiler te zijn. Maar waarom verwonderd mij dat niet van U? Wel, omdat de appel niet ver van de boom valt nietwaar. Zou landveraad in de genen gebakken zitten?
Piano, is dit persoonlijk??????
Oud 20 mei 2004, 02:00   #58
thePiano

Standaard

Citaat:
Bovendien merken ze in die joodse wijken ook wel de invloed van de ongebreidelde immigratietoeloop en toestroom van illegalen, fenomenen die de Spa gedoogt, selectief als deze partij is als het op de naleving van wetten aankomt. Antwerpen, één van de topcentra inzake diamant, begint er steeds meer als een verpauperde achterbuurt van Casablanca uit te zien. Ik kan me inbeelden dat ze liever aansluiten bij de witte vlucht en bedrijvenvlucht, dan verplicht te worden om te leven in een vuilnisbelt, ook wel eens islamitisch-allochtone buurt genoemd.
De multikul 'segregatie'zever zal wellicht niet veel indruk maken : daar bezondigen ze zichzelf aan, weliswaar op een manier die niet hinderlijk en provocatief is als bij voorbeeld de islamitische religieus geïnspireerde segregatie die zich vertaalt in provocatief en crapuleus gedrag.
Om even terug de draad op te pikken die Fernand zowat om zeep heeft gebashed:

Ik vraag mij bijvoorbeeld af waarom het Vlaams Blok zich zo hard uitslooft om de deuren plat te lopen bij de Antwerpse joden. Dat kan nooit om het aantal kiezers zijn want dat zijn er echt niet veel. Ze hebben zelfs een heuse webstek opgezet om hen te charmeren (de zoveelste mantelorganisatie): 100 gehak op de moslims natuurlijk, wat in feite een open deur intrappen is.

Dat charme-offensief lukt maar ten dele omdat vele joden zich nog de revisionistische escapades herinneren van de voorbije jaren, en zeker bij het ontstaan van het Blok.

In elk geval is het duidelijk dat de schaapsvacht rond het wolfslijf vele Blokkers nog niet echt lekker zit. Er zal nog veel geoefend en vele dingetjes 'opgeborgen' moeten worden vooraleer het gros van de joden de Heilige Filip zal volgen en de Bruine Zee naar Egypte zal oversteken. Om daar wat te doen? Om de joden andermaal de slavernij in te loodsen, of wat dacht je?

Enig soelaas kan natuurlijk een nieuwe partijnaam bieden als het arrest in cassatie bevestigd wordt, wat toch algemeen verwacht wordt.

Mijn tip voor onze Blokkers is dan: noem die partij dan bv 'Sjaloom Blok' 'Mazzeltov Filip', 'Blok Mazal', 'Anti-antifada', 'Anti-AEL' of zoiets, succes gegarandeerd
Oud 20 mei 2004, 07:57   #59
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen de Georgiers al gouden kastelen bouwden, leefden jouw (en mijn) voorouders nog in de grond en neukten ze als konijnen en vraten ze boomwortels. Je zou beter eens een beetje geschiedenis bestuderen.
En? Ieder volk zijn eigen geschiedenis. Of moet ik nu uit uw opmerking afleiden dat u het Georgische volk ergens hoger op de beschavingsladder plaatst dan de eigen Vlamingen? Blijkbaar wel, rekening houdend met de denigrerende opmerking in de tweede deel van de laatste zin.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2004, 07:58   #60
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag mij bijvoorbeeld af waarom het Vlaams Blok zich zo hard uitslooft om de deuren plat te lopen bij de Antwerpse joden. Dat kan nooit om het aantal kiezers zijn want dat zijn er echt niet veel. Ze hebben zelfs een heuse webstek opgezet om hen te charmeren (de zoveelste mantelorganisatie): 100 gehak op de moslims natuurlijk, wat in feite een open deur intrappen is.
Worden de deuren dan plat gelopen? Waaruit mag dat dan blijken de afgelopen weken?

En over welke webstek gaat het dan wel?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be