![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kosten-baten-analyse. Of zou het taboe daarop ook buiten het gebied van de overheidsinvesteringen gelden ?
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Het zijn altijd de Belgicisten die de naamsbekendheid van Belgie gebruiken als argument om Belgie te behouden, niet ik. Als je dat doet, dan moet je ook uitrekenen wat een en ander precies waard is. Ik voltooi slechts de gedachtegang van deze mensen om duidelijk te maken dat Belgie als merk niet relevant is in deze discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus uw mening als Nederlander is totaal irrelevant. Dat is heel beleefd uitgedrukt. Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 augustus 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Belgische Bieren zonder concurrentie. - Belgische Restaurants, bij de besten in de wereld. - Belgische Chocolade, wereldbekend. - Belgische Frieten. - Belgische kazen. Ook op sportief gebied stonden/staan we er. - Motorcrossers - Veldrijders - Wielrenners - Tennis spelers - Atletiek & Hoogspringen - Judo - Veldlopen Allemaal zaken, behalve de "kaas" natuurlijk waar je jullie een poepje laten ruiken. Hoe hard jullie ook je best doen, het zal nooit lukken. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 augustus 2010 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() En ik maar denken dat het irrelevant is van wie een mening afkomstig is. Ik kijk altijd alleen naar de inhoud, de onderbouwing van een mening. Als dat tot nieuwe inzichten leidt, dan verheug ik mij, ook al komt het van iemand die ver van mij afstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens heeft Belgie veel goede restaurants. Maar "de besten in de wereld"? Ik vind de Belgische keuken niet van wereldklasse, eerlijk gezegd. De Italiaanse keuken, de Japanse keuken, de Franse keuken, die zijn van wereldklasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 augustus 2010 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Die naamsbekendheid zal vast minder zijn dan die van Belgie. Maar wat maakt dat uit. Is naamsbekendheid op zichzelf iets nastrevenswaardigs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Nu zijn we dus terug bij wat ik me hierboven afvraag: Verdienen de Vlamingen meer met de bekendheid van Belgie dan ze kwijt zijn aan overhead en transfers?
Aangezien Belgie de Vlamingen jaarlijks vele miljarden kost aan bestuurlijke inefficientie en transfers, denk ik van niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik meende 5 % te hebben gehoord, de rest vloeit naar België in bodemloze putten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu horen ze alleen de vlaamsnationalistische jankers hier op het forum en elders op internet. Ze krijgen nooit de andere "klok" te horen. Vreemd dat ze zomaar alles geloven wat die vlaamsnationalisten heb binnenlepelen. Ik had in Nederlanders een kritischere volk gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er maar blij om zijn. In het andere geval haalden de Vlaamsgezinde partijen nu ongetwijfeld nòg meer stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN