![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op zich is daar niets op tegen. Maar ik heb de indruk (wat louter een gevoel is) dat mevrouw Morel op één of andere manier geniet van die aandacht en daar dus mee coqueteert. Die indruk kan gewekt worden door mijn antipathie voor haar politieke standpunten en dus een verkeerde indruk zijn. Citaat:
Citaat:
Dat iemand als Marie-Rose Morel door haar zeer ernstige ziekte interessante en waardevolle inzichten verwerft, acht ik zeer wel mogelijk en dat die inzichten eventueel de moeite waard zijn om met een breder publiek te delen eveneens. Maar dan kiest ze haar fora toch zeer weinig selectief. Ik heb daar een probleem mee al moet ik erkennen dat ik er zelf zelden mee geconfronteerd word. Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 augustus 2010 om 21:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens Marie-Rose en haar familie veel sterkte toe, en als het even kan liefst ook nog een wonderbaarlijke genezing. Ik hoop vooral dat de kindjes hun mama nog heel erg lang zullen kunnen begroeten, knuffelen, over hun avonturen vertellen, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() De meeste hier kennen mijn politieke kleur, dus ja ,Marie-Rose Morel ligt me nauw aan het hart. In de eerste plaats niet als politica...wel als een mama die het geluk en welzijn van haar zoontjes als prioriteit stelt. Een pittige dame met een enorme vechtlust . D�*t is het waarvoor ik haar bewonder.
Op commentaar ,als zijnde, "het is show"..."ze coqueteert haar ziekte"....."aandachtshoer"....."een soap"......daar kan ik slechts eens meewarrig om lachen. Dan denk ik bij mezelf "en wat met: -Jimmy Frey? -Bart Herman? -Ilse Demeulemeester? -Nicole van Nicole&Hugo? -Martine Dejonckheere? -Phara de Aguirre? -Herman Decroo? -Sabine De Vos -Wannes Van De Velde -Robert Mosuse -Robert Long -Leen Demaré -..... en zoveel andere bekende personen. Zelfs ons aller Herman Decroo stond met heel zijn kankerverhaal in Dag Allemaal. Waarschijnlijk ook allemaal show om stemmen te ronselen, want vreed ziek zag die vent er toch niet uit, geef toe? En Martine Jonckheere haar borstamputatie was waarschijnlijk fake, de naaktfoto's gephotoshopt...allemaal omdat ze een aandachtshoer is die dacht dat ze de kijkcijfers van de soap Familie kon opkrikken? Misschien al eens bij stilgestaan dat het voor deze mensen een hele opluchting is om hun verhaal naar buiten te kunnen brengen? Dat het voor hen een deel is van het genezingsproces? Een soort loutering? Want of het nu over een BV gaat , of het gaat over de vrouw van de groentenboer in het dorpje waar je woont.....het zijn in de eerste plaats nog altijd mensen. En elk verwerkt en bevecht zijn of haar ziekte op zijn of haar eigen manier. Laat ze dan ook in hun waarde. Ik weet nog toen ik een meisje van 9 jaar oud was, dat ik mijn oma tegen mijn moeder zag konkelfoezen. Het ging over een mevrouw die bij mijn grootouders in de winkel kwam,een vaste klant. Blijkbaar had die dame borstkanker en was haar borst geamputeerd. Mijn oma deed daar zo geheimzinnig over, want "het mocht niet geweten zijn" (terwijl het hele dorp het wist ![]() Moeten we dan terug naar die tijd? Enkel je pracht,praal, welzijn en geluk tentoonspreiden....maar je miserie en verdriet opkroppen en verbergen voor de buitenwereld? Iedereen wou de sappige details weten over Marie-Rose Morel haar vermeende affaire met Frank Vanhecke, over het interne geruzie bij het VB, maar als ze op sterven na dood is dan is ze plots een aandachtszoeker,is het allemaal slechts show. En aan de mensen die zo over haar denken....je kan misschien binnen een paar maanden jullie woorden herhalen tegen Alexander en Marnix,6 en 4 jaar oud. Want wat jullie ook over haar mogen denken, het is en blijft de dochter van iemand, een mama van iemand, een vrouw, een mens....
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 3 augustus 2010 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President