![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frans Bauer is zeer bekend, vooral bekend van Rimpelrock en in smartlappen-middens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u me anders eens uitleggen waar het taalgevoel schuilt in de zin "wie is Frans Bauer?" Kan u me eens uitleggen waar de diepere betekenis zit zodat ik deze in het vervolg niet meer letterlijk zou opvatten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Scherven A Mok kennende, wetende dat FB gekend is door iedereen mag je zijn schrijfsel gerust als ironie opvatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in schril contrast tot de bijna wereldberoemde Frans Bauer, kent niet iedereen Scherven A Mok. De ironie ligt hier dus helemaal niet voor de hand.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oom van Frans Bauer, Giel de Krom, heeft gisteren een einde aan zijn leven gemaakt.
De familie Bauer ging afgelopen maart door een diep dal toen Frans' oom Giel de Krom zijn vrouw Doortje om het leven bracht in hun woning op het woonwagenkamp in Fijnaart, meldt RTL Boulevard. De man en vrouw zouden samen hebben besloten om uit het leven te stappen vanwege hun slechte gezondheid. Giel leed aan een ernstige aandoening aan de alvleesklier, was depressief en werkloos. Uit de Spits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Poewee!
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het familiedrama met een dubbele zelfdoding, vader longkanker en nu dit weer.
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar dit is echt triest/ Neefje Frans Bauer verongelukt Uitgegeven: 15 augustus 2010 15:00 Laatst gewijzigd: 15 augustus 2010 15:00 Frans Bauer heeft weer een sterfgeval binnen de familie te verwerken. Zaterdag kreeg de zanger te horen dat zijn neefje om het leven is gekomen bij een scooter-ongeluk. Het gaat om een neefje van de kant van zijn vrouw Mariska. De net 18 geworden jongen reed vrijdagnacht in Harmelen met zijn scooter in het water. Zijn vrienden vonden hem na het horen van een klap. Op zaterdag overleed de jongen aan de gevolgen van zijn verwondingen. De geëmotioneerde vrienden zijn opgevangen door de politie . |
![]() |
![]() |