Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2010, 15:22   #41
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Er was er eentje over loverboys. Heb je die ook gepost? En weet je tot welke "godsdienst" vrijwel al die loverboys behoren?
1.
Allemaal?
2.
Staat een vrouw daar machteloos tegen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2010 om 15:51.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 15:26   #42
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hij z�*t tenminste in de gevangenis, in tegenstelling tot de grote profeet die vereerd wordt en aanzien wordt als dé 'perfecte' mens en een na te volgen voorbeeld voor iedereen en alle tijden!
En waar zit Roger Vangheluwe?
Oud 4 augustus 2010, 15:37   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En waar zit Roger Vangheluwe?
Dat weet ik niet, ik ken hem niet eens, is dat een 'nieuwe' profeet die vereerd wordt door anderhalf miljard mensen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 15:45   #44
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat weet ik niet, ik ken hem niet eens, is dat een 'nieuwe' profeet die vereerd wordt door anderhalf miljard mensen?
Strike!!!
Vangheluwe zit waar elke crimineel zit wiens misdaden verjaard zijn, waar hij wil zitten dus..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 16:01   #45
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dienen allah wist dus toen nog niet dat pedofilie wel een misdrijf is?
Nuja, in onze contreien dan toch...zou die hele islamzooi dan toch enkel bedoeld geweest zijn om te blijven waar ie hoort - ginds, ver weg uit de beschaafde wereld waar zulks bestraft wordt?
Een beter voorbeeld/rolmodel was er écht niet te vinden, ook niet in die tijd, als grote voorbeeld voor álle tijden?
Boarf, echt verschillend van de anderen in zijnen tijd was hij niet hoor. En zou hij nu leven zou hij ofwel in het gesticht zitten, ofwel President van zijn land zijn, ofwel in de VS leven als goeroe van een of andere sekte.
In het gesticht zou hij trouwens Jezus ontmoeten die nog steeds denkt dat hij op water kan lopen, en die kannibaal is.

Dus neen, er was waarschijnlijk niet veel beter te vinden dan hij, ook al omdat hij de sterkste was.

Citaat:
Er wordt toch steeds gezegd dat den allah alwetend is, dát had ie toch wel effe kunnen voorzien!
Ik zeg U: Allah heeft dat wél voorzien: dat maakt deel uit van het Groot Niet Zo Geheim Plan om onze Westerse beschaving omver te werpen! Want wee jullie Ongelovigen, het Einde van jullie Wereld is voor zeer binnenkort!!!
Iedereen weet trouwens dat Cortex en Minus ook Moslims zijn. Beste bewijs? het zijn muizen, en geen varkens!
Oud 4 augustus 2010, 16:41   #46
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Boarf, echt verschillend van de anderen in zijnen tijd was hij niet hoor. En zou hij nu leven zou hij ofwel in het gesticht zitten, ofwel President van zijn land zijn, ofwel in de VS leven als goeroe van een of andere sekte.
In het gesticht zou hij trouwens Jezus ontmoeten die nog steeds denkt dat hij op water kan lopen, en die kannibaal is.

Dus neen, er was waarschijnlijk niet veel beter te vinden dan hij, ook al omdat hij de sterkste was.

Ik zeg U: Allah heeft dat wél voorzien: dat maakt deel uit van het Groot Niet Zo Geheim Plan om onze Westerse beschaving omver te werpen! Want wee jullie Ongelovigen, het Einde van jullie Wereld is voor zeer binnenkort!!!
Iedereen weet trouwens dat Cortex en Minus ook Moslims zijn. Beste bewijs? het zijn muizen, en geen varkens!
Sraf Bad Attila (zo heet mn kat trouwens ook; Attila), en grappig ook hoor, maar de essentie ontgaat je een beetje, anderhalf miljard loopt die zot achterna als ware het grote, na te volgen voorbeeld!
Oud 4 augustus 2010, 16:42   #47
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, en desondanks hebben we hier toch een boel kinderneukers. Straf he.
en die hebben ze in mosliumlanden, niet, minder, meer?

Of zou het feit dat we er niets over horen hebben iets te maken kunnen hebben met de persvrijheid in die landen?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 16:45   #48
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...stitutie.dhtml

Natuurlijk betreft het hier weer eens een autochtoon meisje.

Ik houd me klaar voor de lawine tegenreacties.
Ik ben eens benieuwd welke excuses men nu gaat uitvinden.
Hier mijn reactie naar de politiet CU:

Politici en lezers,

Wie is hier nu de rascist ? Wilders? Wie discrimineert en behandelt mensen als tweederangsburgers?
Wij naar de Islam toe of omgekeerd?
In hun ogen zijn we minder dan tweederangsburgers, we zijn koopwaar, slaven en ongelovige varkens. Hun vrouwen lopen met boerka en soepjurken rond, want mannen mogen niet in verleiding komen zeker wij niet.
Maar hun kunnen hun "klauwen" (sorry voor het woord) niet van onze meiden afhouden en storten zich er op als een jachtluipaard op zijn prooi.
Gaat de CDA hier ook tegen optreden of gedogen in "godsdienstvrijheid"?
Het lijkt me of de C meer Collaboratie met de vijand inhoud dan Christelijk.

Ik hoop dat onze meiden gevechtsport leren en die gasten letterlijk van zich afslaan. Ze hebben recht op zelfverdedigen als jullie politiekers het laten afweten.
Denk daar maar eens over na.

Stropke

Dus Carnivore 100% gelijk, ook gij durft te zeggen..
Oud 4 augustus 2010, 16:56   #49
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Hier mijn reactie naar de politiet CU:

Politici en lezers,

Wie is hier nu de rascist ? Wilders? Wie discrimineert en behandelt mensen als tweederangsburgers?
Wij naar de Islam toe of omgekeerd?
In hun ogen zijn we minder dan tweederangsburgers, we zijn koopwaar, slaven en ongelovige varkens. Hun vrouwen lopen met boerka en soepjurken rond, want mannen mogen niet in verleiding komen zeker wij niet.
Maar hun kunnen hun "klauwen" (sorry voor het woord) niet van onze meiden afhouden en storten zich er op als een jachtluipaard op zijn prooi.
Gaat de CDA hier ook tegen optreden of gedogen in "godsdienstvrijheid"?
Het lijkt me of de C meer Collaboratie met de vijand inhoud dan Christelijk.

Ik hoop dat onze meiden gevechtsport leren en die gasten letterlijk van zich afslaan. Ze hebben recht op zelfverdedigen als jullie politiekers het laten afweten.
Denk daar maar eens over na.

Stropke

Dus Carnivore 100% gelijk, ook gij durft te zeggen..
Euh Stropke, 't was in Engeland, dat 'voorvalleke', daar kunnen de Hollandse politici niet veel aan doen eh.
't Zijn trouwens de venten die in 'soepjurken' rondlopen (behalve de nep-bontkraagskes natuurlijk)...en van wat daar onder dienen boerka zit zal nie veel volk opgewonden van geraken, geloof me vrij, van 'tgeen da onder die kopvodden zit ook al nie, eens ze zo om en nabij de 30 zijn. , 't zal daarom zeker zijn da ze hun klauwen (niesorry voor het woord) nie kunnen thuishouwen van de 'blonde, blanke maskes'.

Voor de rest heb je gróót gelijk !!!
Oud 4 augustus 2010, 16:59   #50
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Strike!!!
Vangheluwe zit waar elke crimineel zit wiens misdaden verjaard zijn, waar hij wil zitten dus..
Want voor de ene verjaart het volgens de wet, voor de andere niet?
Oud 4 augustus 2010, 17:01   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ja, indien er geen band naar de islam bij staat weet je 't niet?

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2010 om 17:03.
Oud 4 augustus 2010, 17:01   #52
filosoof
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2010 om 17:02.
Oud 4 augustus 2010, 17:06   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Euh Stropke, 't was in Engeland, dat 'voorvalleke', daar kunnen de Hollandse politici niet veel aan doen eh.
't Zijn trouwens de venten die in 'soepjurken' rondlopen (behalve de nep-bontkraagskes natuurlijk)...en van wat daar onder dienen boerka zit zal nie veel volk opgewonden van geraken, geloof me vrij, van 'tgeen da onder die kopvodden zit ook al nie, eens ze zo om en nabij de 30 zijn. , 't zal daarom zeker zijn da ze hun klauwen (niesorry voor het woord) nie kunnen thuishouwen van de 'blonde, blanke maskes'.

Voor de rest heb je gróót gelijk !!!
En d�*t weet je allemaal wél?
Oud 4 augustus 2010, 17:28   #54
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sraf Bad Attila (zo heet mn kat trouwens ook; Attila), en grappig ook hoor, maar de essentie ontgaat je een beetje, anderhalf miljard loopt die zot achterna als ware het grote, na te volgen voorbeeld!
neen, jawel, hoor. Mohamed was een product van zijn tijd zoals de Koran een product is van zijn tijd. Dus neen, hij was niet zot volgens de normen die toen golden.

De zotten zijn dus diegenen die nog niet beseffen dat wij hier in Europa tenminste in de 21ste eeuw leven en die denken dat de Koran letterlijk moet nageleefd worden (mij moet je uitleggen hoe een hyperfundamentalistische Moslim met de wagen kan rijden... alsof er al wagens waren in de 7de eeuw), en die dat dan ook nog doen.
En dan zijn er nog de onnozelaars die denken dat die zotten met miljoenen, wat zeg, anderhalf miljard zijn, en dat alles wat zij doen (zelfs ne scheet laten) met de Koran te maken heeft. Ook als zij in Europa verblijven.

Neen, op zich hebben die groepsverkrachtingen daar niks mee te maken. Ik denk trouwens niet dat Mohamed ergens gesproken heeft van groepsverkrachtingen in Europa in de 21ste eeuw. Of wel?
Een vraagje daarbij: is een Moslim die alcohol drinkt en drugs gebruikt een Moslim?
Oud 4 augustus 2010, 17:35   #55
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Want voor de ene verjaart het volgens de wet, voor de andere niet?
Welke andere ? de moh ?..loopt er ergens een onderzoek tegen hem ?

Je noemt vangheluwe toch ook een viespeuk ( terecht) ook al zijn de misdaden strafrechterlijk verjaart ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 augustus 2010 om 17:36.
Oud 4 augustus 2010, 17:37   #56
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
We hebben het niet over een imaam of sjeik..maar over de jesus christus van de islam..
Oud 4 augustus 2010, 17:42   #57
yassine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...stitutie.dhtml

Natuurlijk betreft het hier weer eens een autochtoon meisje.

1) ik heb een paar kennissen die goede contacten hebben in thailand.
Thailand, da's dat land waar men werkelijk �*lles over zich heen krijgt qua sex... rijke amerikanen die denken met hun poen alles te kunnen kopen, vette duitsers die willen vogelen, nog erger zatte Britten die willen vechten en d�*n pas vogelen, pedofielen allerhande... Maar waar hebben ze in toeristisch Thailand ècht een hekel aan?
... U raadt het al...

aan moslims.

En waarom? Omdat ze zo'n racisten zijn? Neen.
omdat de gemiddelde moslim die er komt er voor 5euro of zo een meisje huurt voor een hele nacht en haar vervolgens met al zijn maten gedurende 2dagen verkracht.

2) gezien we in de rest van europa een stijging zien: groepsverkrachting rechtevenredig naar het aantal moslims die je herbergt...

Ik houd me klaar voor de lawine tegenreacties.
Ik ben eens benieuwd welke excuses men nu gaat uitvinden.
Aaaah Thailand, brings back memories...

"You want boty 2 boty? Firth time boty 2 boty?"

Yeah baby, it's my firth time boty 2 boty. Now give it to me!

Massage, massage. "You want finish off?"

Do I look like I don't want it?

Woohoo !!!
yassine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 20:38   #58
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staat een vrouw daar machteloos tegen?
Neen hè, een vrouw die in de zomer het frisse lover mijdt, zal minder aan loverboys ten prooi vallen. Maar het is wel een bekend feit dat deze "boys" azen op precies die vrouwen die een weerloos "profiel" hebben, zoals ruzie met de ouders, lage zelfwaardering, weinig sociale bescherming. Geheel machteloos blijken ze echter niet altijd te zijn.
Oud 4 augustus 2010, 21:04   #59
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
neen, jawel, hoor. Mohamed was een product van zijn tijd zoals de Koran een product is van zijn tijd. Dus neen, hij was niet zot volgens de normen die toen golden.

De zotten zijn dus diegenen die nog niet beseffen dat wij hier in Europa tenminste in de 21ste eeuw leven en die denken dat de Koran letterlijk moet nageleefd worden (mij moet je uitleggen hoe een hyperfundamentalistische Moslim met de wagen kan rijden... alsof er al wagens waren in de 7de eeuw), en die dat dan ook nog doen.
En dan zijn er nog de onnozelaars die denken dat die zotten met miljoenen, wat zeg, anderhalf miljard zijn, en dat alles wat zij doen (zelfs ne scheet laten) met de Koran te maken heeft. Ook als zij in Europa verblijven.

Neen, op zich hebben die groepsverkrachtingen daar niks mee te maken. Ik denk trouwens niet dat Mohamed ergens gesproken heeft van groepsverkrachtingen in Europa in de 21ste eeuw. Of wel?
Een vraagje daarbij: is een Moslim die alcohol drinkt en drugs gebruikt een Moslim?
'Perfect' voorbeeld als 'profeet', dat wel!

Werkelijk om trots op te zijn, waar kan 'k me ergens 'aanmelden' ...
Oud 4 augustus 2010, 21:07   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsjah fille, die criminele organisatie zit nu eenmaal overal, zaait zich uit als een kwaadaardig gezwel, niet makkelijk om er naast te kijken, ze 'verrijken' zowat de hele wereld!

...en diene Vangheluwe-what'shisname is maar nen Bellug, en daar kom ik maar een paar X/jaar - da's eigenlijk al zat genoeg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be