Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2010, 01:19   #41
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wat ? Het beloofd toekomstig moslimland of de aangekondigde moord op Di Rupo ? Het eerste is een vreselijk toekomstbeeld, het tweedde kan mij helemaal niet schelen...
Wees gerust, België zou nooit het 'beloofde toekomstige moslimland' worden. Dat weet je nu zelf ook wel denk ik. Je kunt al niet samenleven met de walen en de Brusselaars laatstaan met de moslims..

Nog iets: Dus het zou u niet boeien als deze man omwille van zn geaardheid (of politieke opvattingen) zou vermoord worden? Schandelijk, echt waar. Doe wat aan je zieke hart, zulke giftige uitspraken sieren de mens niet. Nu goed, je bent niet de enige die zulke uitspraken durft te doen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 augustus 2010 om 01:33.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 01:27   #42
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wees gerust, België zou nooit het 'beloofde toekomstige moslimland' worden. Dat weet je nu zelf ook wel denk ik. Je kunt al niet samenleven met de walen en de Brusselaars laatstaan met de moslims..

Nog iets: Dus het zou u niet boeien als deze man omwille van zn geaardheid zou vermoord worden? Schandelijk, echt waar. Doe wat aan je zieke hart, zulke giftige uitspraken sieren de mens niet. Nu goed, je bent niet de enige die zulke uitspraken durft te doen.
Ik denk dat Den Dinges niet verwees naar de homoseksualiteit van Di Rupo, maar naar zijn slechte CV als politicus en zijn intenties als leider van het Bloque Francophone.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 01:31   #43
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het zou me allerminst verbazen als dit niet door een moslim is geschreven, maar door iemand die er baat bij heeft moslims in een negatief daglicht te stellen.
Dat is wel heel naïef. Ik sluit het natuurlijk niet uit, maar het is natuurlijk totaal doorgeslagen politiek-correct wishful thinking. Zeker als je bedenkt dat de Islam helemaal geen anderen nodig heeft om het in een kwaad daglicht te stellen...
Oud 7 augustus 2010, 01:32   #44
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk dat Den Dinges niet verwees naar de homoseksualiteit van Di Rupo, maar naar zijn slechte CV als politicus en zijn intenties als leider van het Bloque Francophone.
Of je nu iemand het leven ontneemt omwille van de geaardheid of omwille van zn politieke opvattingen? Wat is het verschil? Dat mag je me wel even uitleggen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 augustus 2010 om 01:34.
Oud 7 augustus 2010, 01:33   #45
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En, zeg eens, wat maakt zijn CV dan zo slecht en wat zijn zijn intenties voor het Bloque Francophone?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 01:34   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat maakt dat uit. Of je nu iemand het leven ontneemt omwille van de geaardheid of omwille van zn CV als politicus? Dat mag je me wel even uitleggen.
Natuurlijk zou je het persoonlijk niet doen. Maar jij zou het ook niet erg vinden als Geert Wilders op een of andere manier zou sterven. Dat weet ik zeker.
Oud 7 augustus 2010, 01:34   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En, zeg eens, wat maakt zijn CV dan zo slecht en wat zijn zijn intenties voor het Bloque Francophone?
Dat is een andere discussie.
Oud 7 augustus 2010, 01:36   #48
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat is een andere discussie.
Nee, dat is het niet. Als jij stelt dat den dinges vindt dat Di Rupo gerust vermoord mag worden omwille van zijn CV, dan mag je dat best even toelichten.
Oud 7 augustus 2010, 01:37   #49
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat is het niet. Als jij stelt dat den dinges vindt dat Di Rupo gerust vermoord mag worden omwille van zijn CV, dan mag je dat best even toelichten.
Gewoon zijn track record bij de PS, corruptienest bij uitstek. Ik vermoed dat hij niet de enige Vlaming is die er zo over denkt. Of zit ik verkeerd soms?
Oud 7 augustus 2010, 01:42   #50
Steve_M

Standaard

Citaat:
Gewoon zijn track record bij de PS, corruptienest bij uitstek. Ik vermoed dat hij niet de enige Vlaming is die er zo over denkt. Of zit ik verkeerd soms?
Als er nu een voorzitter is in de geschiedenis van de PS die de diepgewortelde corruptie in de partij heeft aangepakt, is het wel Di Rupo. Wat andere Vlamingen (die over het algemeen geen fluit weten over de politiek in Wallonië, net zoals de meeste Nederlanders) daarover denken boeit me eigenlijk maar matig.

Dat betekent niet dat ik een groot PS-voorstander ben, hoor, alleen verdient niemand (of het nu omwille van zijn geaardheid of zijn politieke standpunten is) doodsbedreigingen.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 augustus 2010 om 01:42.
Oud 7 augustus 2010, 01:45   #51
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zou je het persoonlijk niet doen. Maar jij zou het ook niet erg vinden als Geert Wilders op een of andere manier zou sterven. Dat weet ik zeker.
Sorry, maar zulke beschuldigingen pik ik niet. Vanwaar haal jij de lef eigenlijk om zoiets te zeggen? Dit is trouwens niet de eerste keer dat je mij zo beschuldigd van zaken die nergens op slaan. Echt jammer, hoe mensen zich over geven aan de haat gevoelens. Jij bent echt van slechte wil anders zou je zoiets nooit typen. Ik meen het, het hart is echt het kostbaarste bezit op deze aardbol, zuiver je hart dus.

Ik zal u wat vertellen: Ik ben tegen de opvattingen van Wilders maar ik heb niets tegen deze persoon zelf. Ik geef u dit advies trouwens mee, haat nooit uw medemens maar haat zn daden/handelingen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 augustus 2010 om 02:06.
Oud 7 augustus 2010, 01:50   #52
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry, maar zulke beschuldigingen pik ik niet. Vanwaar haal jij de lef eigenlijk om zoiets te zeggen? Dit is trouwens niet de eerste keer dat je mij zo beschuldigd van zaken die nergens op slaan. Echt jammer, hoe mensen zich laten lijden door hun haat gevoelens. Jij bent echt van slechte wil anders zou je zoiets nooit typen. Ik meen het, het hart is echt het kostbaarste bezit op deze aardbol, zuiver je hart dus.

Ik zal u wat vertellen: Ik ben tegen de opvattingen van Wilders maar ik heb niets tegen deze persoon zelf. Ik geef u dit advies trouwens mee, haat nooit uw medemens maar haat zn daden/handelingen.
Ik haat niemand, Suqar. Haat is angst met attitude. Wat ik zeg is dat het mijn leven niet zou beïnvloeden, mocht Di Rupo nu een hartaanval krijgen. U ziet mij ook geen agressief taalgebruik bezigen; met die haat valt het wel mee!
Oud 7 augustus 2010, 01:51   #53
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er nu een voorzitter is in de geschiedenis van de PS die de diepgewortelde corruptie in de partij heeft aangepakt, is het wel Di Rupo. Wat andere Vlamingen (die over het algemeen geen fluit weten over de politiek in Wallonië, net zoals de meeste Nederlanders) daarover denken boeit me eigenlijk maar matig.

Dat betekent niet dat ik een groot PS-voorstander ben, hoor, alleen verdient niemand (of het nu omwille van zijn geaardheid of zijn politieke standpunten is) doodsbedreigingen.
Natuurlijk verdient hij die bedreigingen niet. Wie zegt van wel?
Oud 7 augustus 2010, 01:54   #54
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ik haat niemand, Suqar. Haat is angst met attitude. Wat ik zeg is dat het mijn leven niet zou beïnvloeden, mocht Di Rupo nu een hartaanval krijgen. U ziet mij ook geen agressief taalgebruik bezigen; met die haat valt het wel mee!
Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Neem Marie-Rose Morel: je kan moeilijk verder van mij verwijderd dan haar zijn in het politieke spectrum. Dat neemt weg dat ik wat haar overkomt vreselijk vind. Dat heet empathie. Jij beschuldigt Suqar van een totaal gebrek daaraan, zonder dat je kan inschatten of dat werkelijk zo is. Je projecteert met andere woorden je eigen tekortkomingen op je politieke tegenstanders.
Oud 7 augustus 2010, 01:56   #55
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik heb nergens gezegd dat jij iemand haat. Ik kom gewoon tot de conclusie dat jij van slechte wil bent en mij wel vaker durft te beschuldigen van zaken die nergens op slaan.

Ik kan tegen een stoot en dat weet je. Maar waar ik niet tegen kan is dat mensen zaken over mij verzinnen. Jij stelde dat ik het niet erg zou vinden dat Wilders zou worden vermoord. Blijkbaar weet je dat zelfs zeker.

Even herhalen:

Citaat:
Oud 7 augustus 2010, 01:57   #56
Steve_M

Standaard

Citaat:
Natuurlijk verdient hij die bedreigingen niet. Wie zegt van wel?
Euh, wacht even. Jij verdedigde dit toch:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges
Wat ? Het beloofd toekomstig moslimland of de aangekondigde moord op Di Rupo ? Het eerste is een vreselijk toekomstbeeld, het tweedde kan mij helemaal niet schelen...
Dat gaat nog net een stapje verder dan zeggen dat hij die doodsbedreigingen niet verdient, hier zegt hij dat een eventuele moord hem niet kan schelen. Mag ik dat even verwerpelijk vinden, net zoals het verdedigen daarvan?
Oud 7 augustus 2010, 01:57   #57
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Neem Marie-Rose Morel: je kan moeilijk verder van mij verwijderd dan haar zijn in het politieke spectrum. Dat neemt weg dat ik wat haar overkomt vreselijk vind. Dat heet empathie. Jij beschuldigt Suqar van een totaal gebrek daaraan, zonder dat je kan inschatten of dat werkelijk zo is. Je projecteert met andere woorden je eigen tekortkomingen op je politieke tegenstanders.
Je overdrijft. Ik sprak haar meer aan met een ''kom op, joh''-houding. Wat gebeurt er met Morel?
Oud 7 augustus 2010, 01:58   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat gaat nog net een stapje verder dan zeggen dat hij die doodsbedreigingen niet verdient, hier zegt hij dat een eventuele moord hem niet kan schelen. Mag ik dat even verwerpelijk vinden, net zoals het verdedigen daarvan?
Ik lees hier niets in strijd met wat ik eerder zei. Dat je iets niet kan schelen betekent nog niet dat je iemand iets slechts toewenst.
Oud 7 augustus 2010, 01:59   #59
Steve_M

Standaard

Citaat:
Je overdrijft. Ik sprak haar meer aan met een ''kom op, joh''-houding. Wat gebeurt er met Morel?
Morel heeft nog zes maanden volgens de dokters. Ik was het evenmin eens met Fortuyn, maar dat neemt niet weg dat ik zijn dood een vreselijk verlies vond, net zoals ik dat ook zou vinden van Wilders, hoewel ik het met hem nog minder eens ben. Ik vind eerlijk gezegd dat je jezelf hier een beetje laat kennen door te insinueren dat mensen zich vrolijk zouden maken om het overlijden van politieke tegenstanders. Ik zie het spel echt wel afzonderlijk van het leven. Daarom zou ik nooit de politiek ingaan.
Oud 7 augustus 2010, 02:01   #60
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ik lees hier niets in strijd met wat ik eerder zei. Dat je iets niet kan schelen betekent nog niet dat je iemand iets slechts toewenst.
Mij kan dat wel schelen. Waarschijnlijk omdat ik in mijn (nochtans nog jonge) leven al veel naasten heb verloren. Dan heb je nogal de neiging om zulke zaken los te koppelen van politieke voorkeuren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be