![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 augustus 2010 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het blijft moeilijk om tot een concept van de ideale lokhomo te geraken.
![]() Shia ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edde nog zo foto's?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft je aubergine. Het hangt er allemaal van af dat je die voor of na het eten voorbij je kringspier wil drukken.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Luister, ik ga geen groente mishandelen! Gewoon in de lengte in plakken, invetten met goede olijfolie en op een loeithete grill. Het experimenteren met vrouwelijke kleding voor mannen is niets nieuws. En wat vroeger een mannenkapsel was, de chignon, is vandaag meer een vrouwenhaardracht. Hoewel dat ook erg aan het veranderen is. Wat wij verder over de lokhomo moeten weten is dat je die ene soort hebt om homo's in de val te lokken en de soort die anti-homo geweld moet uitlokken. Opeens dacht ik aan die oude zaak van een getrouwd bestuurslid van een Voetbalclub die met veel media geweld werd veroordeeld voor zijn homopraktijken. Waarschijnlijk heeft men hem met lok-homo's in de val laten lopen. Men gebruikt daarvoor ook minderjarige jongeren en kinderen. Hoewel lok-homo's dus illegaal zijn, is het de politie die blijkbaar van hun diensten gebruik maakt. En zo kan men de streefcijfers toch halen. Lok-homo's om homo's te beschermen zal wel geen enkele prioriteit genieten want men kijkt neer op homo's. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 augustus 2010 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Bon, zijn jullie er bijna uit ? Want de bar naast de moskee kan elk moment de deuren openen...
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 13 augustus 2010 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten het al: in uw enge wereldbeeld gedragen homo's zich per definitie vrouwelijk en zijn mannen die vrouwelijk gekleed zijn per definitie homo.
Wat heerlijk gemakkelijk toch, zo'n simplistische kijk op de wereld...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch geen uitnodiging om hem te molesteren of zelfs maar te beledigen? Als hij dat mooi vindt, is dat zijn zaak. Het is per slot van rekening toch zijn volste recht om gekleed te gaan zoals hij dat wil?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |