![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Klopt. De koepel is en blijft het geloof in Allah. Net daaromheen is men drukdoende een web te weven van zowel sociale, economische als politieke relevantie. De zuil in wording dus.
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Dan vraag ik mij af waar die dialoog blijft. Me dunkt is er al genoeg Islamitisch extremisme op tv te zien... Met een boutade zou men zelfs kunnen stellen 'dag in dag uit'.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 augustus 2010 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er hier over dat ik niet wens dat men mijn belastingsgelden gaat aanwenden om een politieke overtuiging met een religieuze dekmantel te faciliteren die haaks staat op de het Europa zoals ik dat het mijne wens te noemen. In 2006 verscheen er op Altermedia naar aanleiding van de rellen in de Parijse voorsteden in 2005 een interview uit 1996 afgenomen door ene Philippe AZIZ onder de titel "een radicaal Islamitische visie op Europa". Aziz stelt vragen aan een Islamitische student sociologie. De antwoorden laten niets tot de verbeelding over. "Wij zullen Uw paard van Troje zijn. In naam van de rechten van de mens, waarin U verstrikt zit, hebt U slechts zichzelf gegijzeld." Kijk dat is ook sociologie, die zwart op wit je stellingname onderschrijven kan dat het juist de Islam als dusdanig is die zich in haar interpretatie het begrip integratie niet verzoenen kan met het democratisch concept van vrijheid en geloofs- en levensovertuiging. U moet de zaken niet omdraaien. Het is de Islam die hier niet thuis hoort, maar dat wil niet zeggen dat wij met het aankaarten van een Islamitische zuil in opbouw onze eigen grondwaarden in het gedrang brengen. Integendeel is nog altijd iedereen, met of zonder door Vlaanderen betaalde Islamitische tv of moskee- en aanverwanten vrij te geloven datgene wat hij of zij wil.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Kijk, nog meer Islamitische zuil:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...=all#rcomments Binnenkort betalen U en ik centjes aan een staat die er 25 miljard moet besparen om cipiers te onderrichten in de halal-keuken. Los van de vraag hoe iemand die toch zo begaan is met het hele halal-gedoe in een cel terechtkomt zijn we toch maar weer bezig met het faciliteren van meer Islam in onze samenleving. We passen ons weer maar eens aan, of het nu gaat over eten wat de pot schaft of kijken wat de staat aan uitzendingen verschaft. Verder: Allochtonen die een speciaal voedselregime vragen in onze gevangenissen... moeten die niet in hun gevangenissen zitten? En zitten er dan toch zoveel allochtonen, zoveel moslims, in onze cellen dat er onverantwoord dierenleed aan de pas moet komen om deze te voeden?
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() De Islam probeert onder het motto derde keer goede keer de Europese staten niet van buitenuit omver te werpen zoals ze dat deden bij hun veroveringsoorlogen maar vanbinnen uit ze te veroveren. Door zich te laten institutionaliseren worden ze machtiger en machtiger. Net zoals jij het mooi weet te schetsen in je punt over macht en onmacht.
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Weet je wat zet dit programma op uren waarop men cobra tv en braambos uitzend op canvas daar kijkt toch niemand naar.
Trouwens waarom moet dit van belastinggeld en nog een voorwaarde het moet in het Nederlands gebeuren en zonder ondertitels in een andere taal. Ik vind wel dat FDW iets te snel reageert laat ze eerst dat programma maken, blijkt dit te extremistisch te zijn dan kan het nog geschrapt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voorkomen is in deze beter dan genezen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid