![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gynaecologen doen aan 'damage control'. Meer kunnen ze ook niet. Minder zou onmenselijk zijn. Laatst gewijzigd door filosoof : 20 augustus 2010 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of jij kinderen hebt of niet. Maar jij zou er dus geen probleem mee hebben dat een 45 jarige vent jou 14 jarige dochter neukt?
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het punt is dat die wetten niet bestaan om te garanderen dat mensen de rest van hun leven bij elkaar blijven, maar wel om mensen die nog niet de capaciteiten hebben zelfstandig beslissingen te nemen te beschermen tegen lui die daar misbruik van willen maken. Dat is ook het idee achter handelingsonbewaamheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Die vent ziet er inderdaad een creep uit. Ik denk dat we er het ondertussen wel over eens zijn dat het strafrechterlijk een misdrijf is en heel dom van die vent.
Maar ja, 16 is ook zo een arbritaire leeftijd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Stel je maar eens voor: Papa, ik heb een nieuwe vriend. Hij is wel iets ouder, ... dan jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die 14 jarige mag er voor mijn part nog uit zien als een 25 jarige vamp met benen waar geen eind aan lijkt te komen en een decolleté van hier tot in Zimbabwe.....het neemt niet weg dat die vent heel goed wist dat hij met een 14 jarige de koffer in dook. En dat noem ik ziekelijk.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij en zijn jongste broer zijn wat je noemt "achterkomertjes/ongelukjes".....mijn oudste schoonbroer is ouder dan mijn ouders, dus tja. Enige nuance, ik was 27,mijn man 37 toen we elkaar leerden kennen.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Elk getal in een wetboek zal altijd arbitrair overkomen. En toch kan 't niet zonder. Beeld je in wat 't zou worden indien er geen waren en voor elk geval een diepgaand onderzoek moet gebeuren? Leeftijd van menarche, IQ-quotiënt, voorgaand experimenteren met vriendjes, allemaal voor de rechter uit te zoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat zeker niet kunnen.
Moest die gast nu ergens in de 18 zijn, dan zou het een iets minder bittere pil zijn. Maar voorbij de veertig en neuken met dertienjarige meisjes? 't Moet uw dochter maar eens zijn he mannekes! Zoiets tolereer je toch niet als vader?
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Die man wist waar hij aan begon, hij wist dat seks met een 13-jarige strafbaar is. Hij had kunnen wachten totdat ze 16 was, met een beetje wilskracht. Een straf lijkt me dan toch wel gepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En met dat meisje haar gevoelens houden julllie dus geen rekening hé,abortus(moord) mag van jullie maar geen normale liefde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |