![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge één van die spinnen efkes 3 weken in leven houden? Nee zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mogelijke schade wordt natuurlijk vergoed. Ben ook wel een beetje met het idee aan 't spelen om als zelfstandige in bijberoep behandelingen voor spinnenfobie op te starten. Een partner daarvoor zou leuk zijn, zeker bij de opstart, als dat goed draait koop ik me best zelf wat spinnekes. Maar da's best iemand in de buurt natuurlijk, ik kan niet iedere keer naar de andere kant van België gaan met die cliënt.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor konijnen kan zo'n beet wel dodelijk zijn. Begint met rode blaasjes. Poten amputeren. Of oren, naargelang de plaats van de beet. Daarna spontaan pelsverlies. Het bloed wordt groen en het konijn stikt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() prachtig
![]() 't is toch gene met den boot meegekomen brown recluse ofzo eh, want dan ben ik ook weg zenne.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat ge dat lang alleen kunt laten...
dus eerst gaat m'n levenswijze wat moeten veranderen.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent mijn zielsverwant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Waarom grote buitenlandse spinnen gebruiken en geen gewone inlandse spinnen ? Ga wat kruisspinnen vangen ofzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem dan de grote huisspin of zo. De kruisspin is nu toevallig de enige origineel inheemse (tot voor kort, nu bananenboten e.d. gewillig meer gevaarlijke beestjes binnenbrengen) soort die wel door de huid van de mens kan bijten. Niet dodelijk maar om er nu mensen met een fobie mee te willen helpen... ik weet het zo niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beide wegen werken (van klein naar groot, of: van traag naar beweeglijker). spinangst is 95% walging, en dat kan omwille van de grootte zijn of omwille van de rappe pootjes. In ieder geval is het makkelijker om als tussenstap iets op uw hand te hebben dat niét meteen in uw t-shirt wil kruipen ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg in elk geval voor genoeg Titox in de buurt van de patiënt... dat kalmeert hen vooraf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, je woont rustig. Wat gillende met gierende banden wegrijdende mensen kan wat leven in de buurt krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarvoor hebt ge eigenlijk geen echte spin nodig. Een goede foto is al genoeg, eigenlijk is zelfs de verbeelding van zo'n spin zelfs voldoende. Ik heb alleszins iemand van kattenallergie afgeholpen door middel van enkele van die fameuze NLP technieken. Met fobieën lukt dat naar het schijnt even goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Geef die gewoon een paar bussen titox en wa spinnenvangende katten kado , daar gaat ze meer aan hebben ... ![]() Gade iemand met hoogtevrees ook af een brug smijten ??? ![]() Citaat:
Zie dat de mensen eensklaps grijs haar krijgen van dat gruwelbeest ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
schade �*�*n de spin.
![]() |
![]() |