![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zal ik eens de leugens opsporen in de zever op die site? Ik zie al meteen een paar anti-evolutie en prop 8 topics, zullen we daar mee beginnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nergens bestaat een regel dat als iemand een deel van een tekst of een artikel of een boek of wat dan ook letterlijk interpreteert dan zou het betekenen dat hij alles wat er geschreven staat letterlijk interpreteert. Citaat:
De slachtoffer kreeg de onderkoeling niet in de himalaya gebergte of op noordpool! Citaat:
Sinds wanneer heeft de evolutie iets te maken met "waarheid"? 't is niet omdat jij een omhooggevalllen aap denkt te zijn dat dat ook waar is . Laatst gewijzigd door Tempest : 26 augustus 2010 om 13:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kiest dus wat letterlijk te interpreteren en wat niet. eigenlijk is deze houding onrespectvoller naar God toe dan de houding die bij elk citaat in bijbel de mogelijkheid van interpretatie openlaat, want hoe kan met ooit zeker zijn over de bedoeling en betekenis van die woorden. Maar nee, deze bijbelfundamentalisten 'weten' dat het 'os'citaat geïnterpreteerd moet worden maar bv. het 'slang'citaat letterlijk genomen moet worden. Daar is een woord voor...hoogmoed.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2010 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het tweede slachtoffer bevond zich dan wel niet op de noordpool, maar water van een paar graden heeft min of meer hetzelfde effect. Zelfs al was het een aquarium in Dubai, als je in ijskoud water springt zal je uiteindelijk sterven aan onderkoeling. Evolutie claimt geen absolute waarheid, maar dat artikel bevat zoveel leugens dat het lachwekkend is. Zal ik ze opnoemen? P.S. We zijn nog altijd apen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb een bloedhekel, een zwaar kokendbloedhekel aan mensen die tijgers aaien, leewen aanraken, en proberen beren te knuffelen, en zo het gevaar zoeken
En mensen die zo zoals die Orka zogezegd stunts mee uithalen Mensen het blijven gevaarlijke dieren |
![]() |
![]() |