Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2010, 15:47   #41
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Links is allang het slaafje geworden van de barbaarse cultuur van de pedofeet.
"Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt".
Philippe Moureaux
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 15:47   #42
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Weet je, er zijn tenminste vier verschillende vormen van menu's in de gevangenis: met varkensvlees, zonder varkensvlees, vegetarisch en "medisch".
Toch al niet slecht, hé?
Water en brood is meer dan voldoende. Geen gezeur een straf is geen luxehotel.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 15:47   #43
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Los daarvan, wat is het probleem voor u om halalvlees te eten? Tegen welke overtuiging van u is dat dan in strijd? Dierenwelzijn? Laat mij niet lachen, hé...
Het smaakt niet anders...het gaat in tegen de antidiscrimatiewetten...men verbiedt daardoor namelijk niet-gelovige veehouders ( varkenskwekers),slachters en vleesbereiders van nog aan de seculiere staat te leverenof om er voor te werken..100% racisme..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 15:49   #44
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
"Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt".
Philippe Moureaux
De volgelingen van de pedofeet zullen hen met veel liefde een mes in de rug steken als ze met genoeg zijn om een eigen partij incl. de sharia erdoor te krijgen. Dan pas zal het een zwarte zondag zijn. Ik zal met veel plezier schaterlachen als ze hun vrouwen onder een tentdoek moeten zetten en hun pintjes achter slot en grendel.
Oud 26 augustus 2010, 15:51   #45
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het smaakt niet anders...het gaat in tegen de antidiscrimatiewetten...men verbiedt daardoor namelijk niet-gelovige veehouders ( varkenskwekers),slachters en vleesbereiders van nog aan de seculiere staat te leverenof om er voor te werken..100% racisme..
Absoluut 100% racisme. 100% barbaars gedrag. De linkse dwaallichten zullen nooit hun ongelijk toegeven. Ze laten nog liever hun vrouwen onder een tentdoek zetten.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 augustus 2010 om 15:52.
Oud 26 augustus 2010, 15:51   #46
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Weet je, er zijn tenminste vier verschillende vormen van menu's in de gevangenis: met varkensvlees, zonder varkensvlees, vegetarisch en "medisch".
Toch al niet slecht, hé?
Dat zijn er dus drie te veel.
(Tenzij je om een of andere medische redenen vegetarisch moet eten, of geen varkensvlees mag eten).

Ik bedoel dus: zet een menu neer met soms varkensvlees, soms zonder, soms vegetarisch, maakt niet uit. En enkel om medische redenen geef je daarnaast een ander menu.

Laatst gewijzigd door kwantum : 26 augustus 2010 om 15:57.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 15:54   #47
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, dierenwelzijn.

I know, een lachertje voor de progessieven sinds ze slaaf zijn geworden van hun islamitisch kiesvee.

Nou goed, ik ben blij dat het verschil tussen u en mij duidelijk is.
Uw antwoord zegt namelijk veel over u: u lacht de slachtwetten weg die een een zo pijnloos mogelijk einde van slachtvee beogen omdat u zich heeft laten wijsmaken dat het progressief en trendy is om het op te nemen voor rituele slachtingen. Enkel en alleen maar omdat moslims dat eisen.
Dat er een enorm verschil is tussen u en ik, daar ben ik onwaarschijnlijk blij mee.
Ik ben tenminste geen hypocriete islambasher die dierenwelzijn hoog in het vaandel draagt enkel en alleen omdat het mij goed past.
Integendeel, ik eet wat er in mijn bord ligt, ongeacht het dierenleed dat erachter zit.

En, behalve halalvlees, wat eet jij verder niet? (ge moogt snel gaan googelen hoor)

Citaat:
Over welk probleem moslims hebben om vlees te eten dat volgens onze slachtwetgeving geslacht werd, denkt u uiteraard niet na. Geestelijke verstening op zijn bobo's voor de goede zaak. Allah al de definitieve prioriteit voor de linkse bobo's, da's de evidentie zelf geworden in hun zelfislamiseringsproces.
uiteraard heb ik ergens vermeld dat ik voorstander was om halalvlees in de gevangenis te serveren, hé?
Oud 26 augustus 2010, 16:03   #48
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat zijn er dus drie te veel.
(Tenzij je om een of andere medische redenen vegetarisch moet eten, of geen varkensvlees mag eten).

Ik bedoel dus: zet een menu neer met soms varkensvlees, soms zonder, soms vegetarisch, maakt niet uit. En enkel om medische redenen geef je daarnaast een ander menu.
Als kip op het menu staat, heb je maar één "vlees"menu, hé; en soms wordt er enkel vegetarisch geserveerd, dat gebeurt ook.

Maar dat is enkel een keukenkwestie binnen de gevangenis die geen problemen stelt, dus begrijp ik niet goed waarom dit niet zou "mogen".
Oud 26 augustus 2010, 16:07   #49
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat er een enorm verschil is tussen u en ik, daar ben ik onwaarschijnlijk blij mee.
Ik ben tenminste geen hypocriete islambasher die dierenwelzijn hoog in het vaandel draagt enkel en alleen omdat het mij goed past.
Integendeel, ik eet wat er in mijn bord ligt, ongeacht het dierenleed dat erachter zit.

Tja daar heb je het al, de eeuwige mantra van de hersendode bobo's : geef je kritiek op achterlijke of extreem gewelddadige islamitische gebruiken dan ben je zowieso een islambasher, doe je hetzelfde op de RKK of de joden, dan krijg jij een cultuurprijs, uitzendtijd, medailles, eervolle onderscheidingen, etc.

Kortom, nog maar goed voor de bobo dat ie zich kan schuilen achter dat linkse fatsoenswoordje 'islambasher', want argumenten, die hebben ze natuurlijk niet/nooit. Ze doen maar. Het is intussen zo voorspelbaar en afgezaagd.

Toch deze noot ; alleen van al van het bobo-getrappel en het schuim in hun mondhoeken krijg ik leedvermaak. Ik raak een snaartje dat gevoelig ligt : de confrontatie van de progressieve bobo met zijn eigen hypocriete zelf. Dat steekt natuurlijk!

Sunny
Devoot Islamofoob
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 16:10   #50
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En? Weet jij nu al wat jij NIET eet, behalve Halalvlees?
Oud 26 augustus 2010, 16:23   #51
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja daar heb je het al, de eeuwige mantra van de hersendode bobo's : geef je kritiek op achterlijke of extreem gewelddadige islamitische gebruiken dan ben je zowieso een islambasher, doe je hetzelfde op de RKK of de joden, dan krijg jij een cultuurprijs, uitzendtijd, medailles, eervolle onderscheidingen, etc.

Kortom, nog maar goed voor de bobo dat ie zich kan schuilen achter dat linkse fatsoenswoordje 'islambasher', want argumenten, die hebben ze natuurlijk niet/nooit. Ze doen maar. Het is intussen zo voorspelbaar en afgezaagd.

Toch deze noot ; alleen van al van het bobo-getrappel en het schuim in hun mondhoeken krijg ik leedvermaak. Ik raak een snaartje dat gevoelig ligt : de confrontatie van de progressieve bobo met zijn eigen hypocriete zelf. Dat steekt natuurlijk!

Sunny
Devoot Islamofoob
er los op!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 16:32   #52
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

En, behalve halalvlees, wat eet jij verder niet? (ge moogt snel gaan googelen hoor)

uiteraard heb ik ergens vermeld dat ik voorstander was om halalvlees in de gevangenis te serveren, hé?

De regering zoekt 25 miljard euro. Ondertussen het geld maar weggooien om de volgelingen van de pedofeet te pamperen. Wat ben ik blij dat ik niet zoals u bent. Zo iemand die graag meedoet aan het bashen van realistische mensen. Eigenlijk erg dat het dierenleed je niet aanspreekt. Bent u zelf moslim? of hebt u moslims in de familie? Want u doet me denken aan mensen die graag anderen bashen als ze tegen de islamreligie zijn. Bovendien geeft u te kennen dat dieren zo pijnlijk mogelijk mogen gedood worden. Al die dingen doen me denken aan de barbaarsheid van de islam.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 augustus 2010 om 16:33.
Oud 26 augustus 2010, 16:34   #53
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Sunny
Devoot Islamofoob
BRAVO !!! Boenk erop i De linkse dwaallichten in hun hemd gezet !!
Oud 26 augustus 2010, 16:36   #54
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephialtes Bekijk bericht
Religieus slachten is verboden in landen als Zwitserland, Zweden, Noorwegen... Maakt de in die landen aanwezige moslim-gemeenschap daar problemen van? Neen.
Die voeren dan hallal geslacht kippenvlees in uit .. België

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 16:41   #55
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Het hallalvleesprobleem bestaat gewoon niet voor moslimvrouwen en hun kindjes die het gevreesde haramhamburgervlees vlijtig consumeren in Quick en McDonald.

Persoonlijk haal ik met groot enthoesiasme Halal Lamsgehakt bij een redelijk goede turkse supermarkt ; je kan er een zeer smakelijke hamburger van bakken besmeerd met een vinnig pikant harissa sousje.

Het huidig gevangenistekort kan overigens opgevangen worden door aparte islamistische gevangenissen in te richten naar het model van gevangenissen in islamietische landen, kompleet met moslimdirectie, bewaking en keukenpersoneel..

Het aantal moslimcriminelen zou er waarschijnlijk drastisch door verminderen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 16:44   #56
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik veronderstel dat dit een post is door Vlaamsbelanger geplaatst,maar toch posten ze steeds over de echte BELGEN (en geen Vlamingen) en zouden ze nog altijd de Moslims willen terug sturen naar land van herkomst.Wel we zitten hier ondertussen al met derde lijns allochtonen,waar ga je deze Moslims naar terug sturen?
De eerste lijns terugsturen en dan aan gezinshereniging doen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 16:54   #57
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Los daarvan, wat is het probleem voor u om halalvlees te eten? Tegen welke overtuiging van u is dat dan in strijd? Dierenwelzijn? Laat mij niet lachen, hé...

Het is pure discriminatie. Het is walgelijk dat er zelfs al scholen zijn die hun vleesleverancier kiezen waarvan men eist dat de slachter moslim is. Het is niet meer dan terecht dat men bedrijven straft die sollicitanten weigert met een ander huidskleurtje of whatever en we treden daar tegen op. En dan gaat men tegelijk WEL het omgekeerde toepassen en zijn sommige scholen al vragende partij om een moslim als slachter van hun vlees te hebben. Zoiets is de schaamte voorbij
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 17:04   #58
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is pure discriminatie. Het is walgelijk dat er zelfs al scholen zijn die hun vleesleverancier kiezen waarvan men eist dat de slachter moslim is. Het is niet meer dan terecht dat men bedrijven straft die sollicitanten weigert met een ander huidskleurtje of whatever en we treden daar tegen op. En dan gaat men tegelijk WEL het omgekeerde toepassen en zijn sommige scholen al vragende partij om een moslim als slachter van hun vlees te hebben. Zoiets is de schaamte voorbij
Daar is iets voor te zeggen, hoewel de mosselkweker waarschijnlijk niet echt zal verwachten dat hij veel mosselen aan gevangenissen zal verkopen, hé.

Nu is het wel zo dat een school/gevangenis nog steeds kiest bij wie het voedsel wordt gekocht, en de criteria voor de keuzes bepaalt. Als een school/gevangenis die ervoor kiest om halalvlees te serveren dan is het vrij logisch dat er ook halalvlees wordt gekocht. Als dat economisch te verantwoorden valt, dan is dat de keuze van de school/gevangenis en is daar weinig verkeerds aan.

Maar ik zou zeker en vast voorstellen om ook varkensvlees op het menu te zetten, omdat een goeie kotelet mij nog steeds doet watertanden (of pens met compot en puree! ).

EDIT: Djûûûû!!! Nu heb ik honger gekregen, en ik zijn nog niet thuis!!!

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 26 augustus 2010 om 17:06.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 17:04   #59
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Voor zover ik zie zijn het niet-moslims die er hier tamtam over maken...

En niet eens bijzonder consequent. Als je je zorgen maakt over onze slachterijen moet je er niet voor zorgen dat een product waar blijkbaar vraag naar is niet uitsluitend via import verkrijgbaar is...
M.a.w. niet moslim slachters afdanken ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 17:09   #60
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
BRAVO !!! Boenk erop i De linkse dwaallichten in hun hemd gezet !!
Dat is een feit.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be