Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2010, 21:02   #41
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een man die eerst politieagenten bedreigt om dan met een wapen in te hakken op een politiehond noem je een weerloze burger?..teveel wiet gerookt ?...een weerloze burger is een ONGEWAPENDE burger die geen tekenen van VERZET toont..

Ik zeg niet dat het aantal kogels en de dood van die man gerechtvaardigd zijn, maar het schieten op zich keur ik 100%
goed !
²

@wisord, Uw theorie volgend construeer ik even volgend voorbeeld.
Bij een gewelddadige overval vermoordt een gangster 3 personen, en bij een daaropvolgende vluchtpoging verliezen nog andere voorbijgangers en bestuurders het leven. Wanneer de politie deze gangster dan wil inrekenen wil hij zich nog niet overgeven.
Als hij daar nog ligt en hij heeft wel of géén wapen, is dit dan een excuus om niet te schieten? Moet je het risico nemen dat hij alsnog andere levens in gevaar brengt omdat je niet 100% zeker bent of de persoon in kwestie nog een wapen heeft en zodus nog een bedreiging kan vormen?
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 21:03   #42
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Is niet relevant hier..eerst was er een gestoorde gek met een mes aan het zwaaien en toen kwam pas de hond...als het mijn hond was had ik ook geschoten..punt uit..dat gepamper van gevaarlijke criminelen hangt me de keel uit..hij heeft 9 op 10 de kans gekregen om dit te vermijden..

Iemand die op de grond ligt met een mes en verzet toont is en blijft een gevaar..
Voor de grassprieten of voor de mieren?

Opmerkelijk dat de politie eerst verklaarde dat hij overval pleegde, daarna dit weer introk?
Iets met paraplu en publieke opinie?

Laatst gewijzigd door Cdude : 26 augustus 2010 om 21:04.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 21:05   #43
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
²

Bij een gewelddadige overval vermoordt een gangster 3 personen, en bij een daaropvolgende vluchtpoging verliezen nog andere voorbijgangers en bestuurders het leven. Wanneer de politie deze gangster dan wil inrekenen wil hij zich nog niet overgeven.
Als hij daar nog ligt en hij heeft wel of géén wapen, is dit dan een excuus om niet te schieten? Moet je het risico nemen dat hij alsnog andere levens in gevaar brengt omdat je niet 100% zeker bent of de persoon in kwestie nog een wapen heeft en zodus nog een bedreiging kan vormen?
Er is geen sprake van een pistool enkel een mes en er is een ooggetuige , waarom wil je dat ik reageer op heel andere feiten ??
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 21:05   #44
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
²

Uw voorbeeld SUCKS donkeyballs.

Hij had geen overval gepleegd en had niemand vermoord.
Oud 26 augustus 2010, 21:06   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Laat me raden , jij bent paranormaal en hebt contact met de doden ?? Ga dan op de alienthread C .
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
http://famouspoetsandpoems.com/poets...oe/poems/18848
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 21:17   #46
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht

Opmerkelijk dat de politie eerst verklaarde dat hij overval pleegde, daarna dit weer introk?

Paraplu ? een pergola lijkt er meer op.
Oud 26 augustus 2010, 21:29   #47
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is geen sprake van een pistool enkel een mes en er is een ooggetuige , waarom wil je dat ik reageer op heel andere feiten ??
Damn, those facts can really be a pain in the ass
Oud 26 augustus 2010, 22:26   #48
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

De politie wordt gealarmeerd dat er een gewapende man personen bedreigt in een winkel (overval of geflipte gek is dan nog onduidelijk)

De man wordt door een patrouille tegengehouden,stapt uit zijn wagen en reageert bijzonder agressief..

Een politiehond wordt ingezet om de man te neutraliseren op en voor zowel de agenten als de verdachte meest veilige manier..(daar zijn de honden voor opgeleid)

De hond krijgt de man tegen de grond maar wordt neergestoken en is daardoor zelf geneutraliseerd ( waardoor in de eerste berichten gesproken wordt over een 'dode' hond)

Logisch gevolg..de man moet daardoor geneutraliseerd worden met het dienstwapen..tot zover is er geen vuiltje aan de lucht..
Er rest ENKEL en ALLEEN de vraag of er geen overdadig geweld is gebruikt ( 5-7 kogels met de dood tot gevolg )

Geen paraplu...een gewapende man die bedreigt is een gevaar ook al heeft hij nog geen overval of moord gepleegd..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2010 om 22:27.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:33   #49
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
De politie wordt gealarmeerd dat er een gewapende man personen bedreigt in een winkel (overval of geflipte gek is dan nog onduidelijk)

De man wordt door een patrouille tegengehouden,stapt uit zijn wagen en reageert bijzonder agressief..

Een politiehond wordt ingezet om de man te neutraliseren op en voor zowel de agenten als de verdachte meest veilige manier..(daar zijn de honden voor opgeleid)

De hond krijgt de man tegen de grond maar wordt neergestoken en is daardoor zelf geneutraliseerd ( waardoor in de eerste berichten gesproken wordt over een 'dode' hond)

Logisch gevolg..de man moet daardoor geneutraliseerd worden met het dienstwapen..tot zover is er geen vuiltje aan de lucht..
Er rest ENKEL en ALLEEN de vraag of er geen overdadig geweld is gebruikt ( 5-7 kogels met de dood tot gevolg )

Geen paraplu...een gewapende man die bedreigt is een gevaar ook al heeft hij nog geen overval of moord gepleegd..
Jij was er bij?
Oud 26 augustus 2010, 22:43   #50
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij was er bij?
De draadstarter ook niet..en die wist te melden dat de pliesie trigger happy was..

Mijn analyse lijkt de meest 'normale' en logische hier..maar ik heb reeds vermeld dat men het onderzoek moet afwachten...
Daar gaan jullie niet mee akkoord want dat is toch al allemaal verkocht, desondanks slepen jullie er 'objectieve getuigen' bij...je moet wel weten wat je wilt..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:56   #51
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij was dus aan het sluipen naar de flikken ongezien door het vers gemaaide gras .... Je hebt meer gevoel voor humor dan Raven .

Als een hond flik of niet mij aanvalt en ik heb een mes in de buurt gaat die er ook aan .

Het laatste stukje is OT die discussie houden we voor een andere keer .

Is iemand die op de grond ligt met een mes een sluipschutter?
Sluipmessewerper ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 23:10   #52
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik heb de artikels in het begin van dit topic nog eens herlezen en mijn voorbeeld is inderdaad best van de post gerukt.

Mijn excuses voor een nodeloze post in dat geval, maar ik vermoed dat dit zeker niet de enige op dit forum is...
Oud 27 augustus 2010, 10:25   #53
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zie het zo : de flikken laten hun hond los op die vent, en hij steekt hem af. De flikken, die hun hond graag zien, zijn woedend en doorzeven hem met kogels...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 10:27   #54
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb de artikels in het begin van dit topic nog eens herlezen en mijn voorbeeld is inderdaad best van de post gerukt.

Mijn excuses voor een nodeloze post in dat geval, maar ik vermoed dat dit zeker niet de enige op dit forum is...
Dus je geeft toe iets te hebben verzonnen zonder eerst het onderwerp te kennen met als excuus dat je niet alleen bent

Laatst gewijzigd door Cdude : 27 augustus 2010 om 10:27.
Oud 27 augustus 2010, 10:32   #55
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
ik ben blij dat die gast dood is.... Veel beterschap voor de politiehond
2
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 14:24   #56
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik zie het zo : de flikken laten hun hond los op die vent, en hij steekt hem af. De flikken, die hun hond graag zien, zijn woedend en doorzeven hem met kogels...

The wild wild west ....
Oud 27 augustus 2010, 14:34   #57
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
2
Dus mensen verdienen het te sterven als ze zich verdedigen tegen een hond?
Oud 27 augustus 2010, 14:36   #58
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus mensen verdienen het te sterven als ze zich verdedigen tegen een hond?

Ja verdoeme ..
Oud 27 augustus 2010, 18:08   #59
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dus je geeft toe iets te hebben verzonnen zonder eerst het onderwerp te kennen met als excuus dat je niet alleen bent
Ik gebruik het niet als excuus. Ik stel vast dat er hier heel wat wordt gepost wat niets met het onderwerp te maken heeft, of gewoon nutteloos is.

Hoe kunnen mensen anders 20.000 posts maken op dit forum?

Maar laat ons terug ontopic gaan, want ook dit is wederom zo een post waar ik het over heb.
Oud 27 augustus 2010, 18:14   #60
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik gebruik het niet als excuus. Ik stel vast dat er hier heel wat wordt gepost wat niets met het onderwerp te maken heeft, of gewoon nutteloos is.

Hoe kunnen mensen anders 20.000 posts maken op dit forum?

Maar laat ons terug ontopic gaan, want ook dit is wederom zo een post waar ik het over heb.

Uw posts zijn hier dus de enige nuttige ..? .. Yw

Wat heb je dan OT te vertellen ? Of ga je weer van die veronderstellingen maken ? Leg nu eens uit waarom de flikken die kerel hebben vermoord terwijl hij op meters afstand van hen op de grond lag? Uit wraak voor de hond ? Dan nog was het moord en moeten ze hun verdiende straf krijgen [punt]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be