![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fotos zijn niet voldoende, er moeten officiele documenten zijn waarop bevolen wordt de zwarte bevolkingsgroep uit dat land uit te roeien...
![]() |
![]() |
#42 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah, al die documentaires die door gerespecteerde buitenlandse omroepen gemaakt worden... allemaal deel van het Grote Vlaamse Complot tegen de goede vorst?
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lekker dat revisionisme
![]() Doet me denken aan de mensen die de holocaust ontkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tonen ze daar in dat Leopold de bevelen heeft gegeven? Cool, dat ik dat nog niet heb opgemerkt... Of neen, er is net dat 'zwaar vermoeden', maar goed, zolang er twijfel is, is er geen bewijs, wel? Trouwens, zoek eens op: "genocide" Denk je nu echt dat ze de bevolking waarop de economie draaide zomaar zouden uitroeien? ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpele zoektocht op het net heeft me zonet zelfs een interessante wetenswaardigheid opgeleverd: Congo was voorwaar de oorzaak van de eerste mensenrechtenbeweging van de 20ste eeuw!
Het is een feit dat over het zwarte verleden van den Belgique in de geschiedenislessen niets gezegd wordt. Trouwens maar weinig over moderne geschiedenis tout court, maar de problemen waarvan België de oorzaak was worden doodgezwegen. Een voorbeeld van hoe indoctrinatie al op school gebeurt, en hoe het establishment werkelijk overal de controle heeft. Toch, wie zoekt, ontdekt soms wel eens waarheden die menig mens liever niet hoort of ziet, nietwaar?
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Omdat men het mij vraagt:
Onze racismeklacht is nog niet ingediend. We werken er nog aan. Maar dat zal zeer binnenkort gebeuren, misschien nog morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
a)ofwel heeft Leopold 2 aanleiding gegeven tot slachtingen b)ofwel heeft Leopold 2 als bestuurder niet genoeg gedaan om ze te verhinderen (tenslotte valt zoeits toch onder de verantwoordelijkheid van de bestuurder) conclusie Leopold 2 was in fout! Hitler heeft ook niet elke jood eigenhandig verbrand (of zelf het bevel gegeven) maar dat maakt hem toch ook niet minder schuldig.
![]() |
![]() |
#50 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is ieder staatshoofd verantwoordelijk als in zijn land iets gebeurd? Is de koning verantwoordelijk omdat Vlaams Blokkers mensen afknallen? neen toch?
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Mijn lieve Nello zou je zo vriendelijke willen zijn om je onderschrift een beetje te versmallen zodat ik niet telkens met mijn muis moet overn en weer schuiven om te lezen.
Waarvoor mij en ik denk vele anderen met mij : hartelijk dank.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We baseren ons niet op het arrest, aangezien dat momenteel niet van toepassing is. Daar moet nog over beslist te worden. De Anti-discriminatiewet op zich volstaat al om N-VA te veroordelen.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Heel hartelijk bedankt Nello.
Kun je die dingen niet onder mekaar plaatsen ? 't ging er mij niet om dat er iets moest verdwijnen hoor.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() bwa, af en toe wat afwisseling kan geen kwaad, me dunkt.