![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leegzuigen van de OCMW kassen ten voordele van hen die het niet nodig hebben terwijl het sociale vangnet eerder een fluwelen draadje is geworden. Sociaal? Naar mijn inziens bepaald niet. En dan ontken ik als vele liberalen hier niet eens de nood aan een vangnet... hoe meer belastingen we betalen voor de RSZ... hoe minder je krijgt als het je eens minder gaat op sociaal vlak.
Dat mijn beste, is het probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u dat écht?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vluchten, vluchten , vluchten.... De witte Vlaming wordt in deze post weer eens te kijk gezet als eeuwige bange poeperd.... (Maar ze eisen wél respect) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 augustus 2010 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou mijn kruisboog en zwaard eens uit de motteballen moeten halen en met de groffe borstel door de hagen van binnenvallende tenten en macho-apen gaan rossen. Dat gaat me echt in dank afgenomen worden. Want de plek weet ik al. Het Bloso domein in Hofstade. Telkens het een paar dagen goed weer is geweest is het een bontgekleurde plek, waar soms wel eens de uitroep "Pute" ,"Hoer", "Edde een saf voor mai", "votre GSM s'il vous plait" te horen is. De laatste keer ik er aan't wandelen was, waren het 2 dingen die me gevrijwaard hebben van enige directe intimidaties. Mijn eigen omvang (1.8m, 100 kg en niet alleen vet) en het feit dat mijn vrouwtje ook geen klein boeleke is. -------------------------------------------------------------------------- En dan nu de realiteit. Stel dat een groep mensen zulke intimidaties echt wel beu is. En ze gaan er eens met de groffe borstel door (a la 1302). dan zijn er 2 problemen. 1) het is wettelijk niet toegelaten, en de wet is nog altijd het recht van de sterkste groep.* 2) Hoe weten die vigilantes wie van de geviseerde groep slechte individuen zijn, en wie niet. *het feit dat de lokale wetgeving misbruiken in de hand werkt doet hier niet toe.
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of we moeten een petitie opstarten? En als racist aan de kant geschoven worden? Of we moeten die mensen gaan zeggen dat hun gedrag ons stoort? En in elkaar geslagen worden? Nog opties? Gij hebt makkelijk spreken Eberhard. Als de Vlaming niet voor zichzelf opkomt is het een zwakkeling, als die dat wel doet, een racist. Hoe we ook draaien of keren, 't is nooit goed.
Laatst gewijzigd door Nexer : 30 augustus 2010 om 01:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebben ze nog al eens de gewoonte iet met potlood op papier te noteren, een papier dat ze nadien niet meer terug vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW wie eist geen respect ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u een goede raad mag geven. Gebruik een gewone handboog in plaats van een kruisboog. Zo heeft de koning van Bourgondië destijds ook de strijd tegen de Engelsen, die handbogen gebruikten in plaats van kruisbogen,verloren. Kruisbogen zijn veel te traag , te moeilijk op te spannen. Laatst gewijzigd door Garry : 30 augustus 2010 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kleine handkruisboog kan ik snel genoeg spannen om dik vervelend te zijn, en ermee schieten gaat meer dan goed genoeg. We moeten hier geen 3mm plaatstaal doorboren he. Gewoon crapulsaté maken.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Repeating_crossbow |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kruisboog, kruisboog, dat de flikken eens gewoon hun job doen in plaats van zichzelf nutteloos te maken. Ik woon in het centrum van Antwerpen en alle dagen zie ik die clowns hier rondslenteren, hier en daar eens een parkeerboete schrijven, een beetje stoer doen tegen een fietser met een kapot licht en pizza's, frieten en broodjes eten. Er lopen er bij die speciaal een uniform moeten laten maken omdat ze zo vet zijn. Het zijn clichés, maar ze zijn jammer genoeg ook grotendeels waar.
Twee flikken en een hond op dat domein en de problemen zijn opgelost. Maar nee, want dan kunnen ze zich zeer doen en dan zijn ze veertien dagen werkonbekwaam. Ze kunnen De Ster misschien, in navolging van het zwembad in Brasschaat, gewoon sluiten. Opgeven, daar zijn we sterk in. En achteraf komen wenen op een of ander forum dat het allemaal de schuld van de Fouad en de Karim is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afgaande op de "clichés" uit uw tekst durf ik luidop te vermoeden dat de flikken in dit deel van Brussel uit Antwerpen komen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.brasschaat.be/index.aspx?...2665&CREF=6220 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |