![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik me kan herinneren dat er ooit Vlaamse "knokploegen" aan de gordel hebben meegedaan, maar zelfs dan nog.
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 4 september 2010 om 13:58. |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gordel is al begonnen: op dit moment verspreiden moedige gasten van Jeunes FDF een pamflet in Kraainem: "500 milj Eu? BHV et BXL ne sont pas an vendre!". Verder moest de Gordeltent eraan geloven en werden alle Gordel signalisatieborden deskundig verwijderd.
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dus dat de Gordelaars er met z'n allen in zullen slagen zich aan 'de media' en 'de mensen' als hoog-beschaafd (maar niet uit het lood te slaan) te presenteren. Het zou mij ten zeerste plezieren mochten de énige beelden/scènes van vulgair en agressief gedrag door de rabiate Vlamingen-haters worden geproduceerd. Dank bij voorbaat aan alle Gordelaars die mij dat plezier gunnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet stoppen met te proberen van de Vlaming aan te passen aan de Waalse pers. Je hebt er geen controle over vermits de Waalse pers in handen is van vlaminghaters en niets dat jij of ik kan doen brengt daar verandering in.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het precies niet begrepen.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kans bestaat en is zeer waarschijnlijk zelfs. Om de zoveel tijd zeg ik dat hier trouwens zelf.
Ik heb reeds meerdere malen djimi erop gewezen dat ik niet altijd begrijp waar hij het over heeft.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 september 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er over dat we de gazettes des Milles Collines niet meer stof moeten geven om Vlamingen als extremisten af te schilderen maar integendeel iedere franskiljonse provocatie op een volwassen en assertieve (=/= aggressieve) manier moeten tegemoet treden.
Niet zozeer om de gazettes Milles Collines te overtuigen, maar wel de rest van de wereld te tonen wat voor schijnheilige haatzaaiers die gazettes Milles Collines zijn. |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was mijn slogan: "Vive la Wallonie libre, Merci Philippe, Laurette et Rudy !"
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 september 2010 om 18:28. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 september 2010 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je, Pelgrim
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben van boerenafkomst, en daar ben ik erg blij mee. Ik vind naar een Franstalige roepen: "Allé jong/schoon meiske, kom er twee meedrinken!" of hem/haar vriendelijk vragen: "Wilt ge ook een trekske?" niet echt lomp, maar misschien is het dat natuurlijk wél. De boeren met wie ik opgroeide vonden (en vinden) het in elk geval de bon ton ![]()
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen die beotiërs uit de provincie die van onze Rand hun speeltuin komen maken, zou ik willen zeggen: keer naar uw dorp.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Er waren veel mensen op de Gordel. En vele kwamen om te fietsen en minder om de politiek. Dat is elk jaar zo.
Laatst gewijzigd door system : 5 september 2010 om 20:04. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahaha... gij slechte verliezer.
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voeg daaraan toe dat Brussel de laatste 20 jaar verworden is tot een onherkenbare stad vergeleken met wat ze was, nl. een grensgebied gekenmerkt door openheid en samenhorigheid. Zou de demografische wijziging van de bevolking daar voor iets tussenzitten? |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik zeg toch dat er veel volk was. Maar de meesten komen om de sport, om te fietsen met vrouw en kinderen. En ook omdat het mooi weer was. Dat hoorde men ook in de interviews. U denkt toch niet dat die vele duizende mensen allemaal om politieke redenen kwamen. Nu, zullen er zeker ook heel wat bij geweest zijn die politieke motieven hadden, dat is juist. Maar voor zeer veel mensen is het gewoon een leuke uitstap in een mooie streek waar men Nederlands moet blijven spreken.
|
![]() |