Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2010, 15:53   #41
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Weeral last van vergeetachtigheid?

Het HAATMILIEU waar zijn kinderen werden GEMOLESTEERD door....KUTALLOCHTOONTJES, is de school waar zij liepen.
Protesten van hem werden weggelachen door de linkiewinkies.

Grimbergen zal "met plezier" verder aanvullen met feiten.

Stropop
* KNIP *

Kinderen die door dat soort mensen als Grimbergen worden opgevoed, daar heb ik medelijden mee. Snap je em nu? Ik zie geen enkel verschil tussen Grimbergen en die idiote allochtoontjes hoor, 1 pot nat!

Goed, laat het denken aan anderen over, wil je? En val me voor de rest niet lastig.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 8 september 2010 om 19:12.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 17:01   #42
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Zie ook: http://www.filipdewinter.be/gratis-a...s-hulp-krijgen
Oud 8 september 2010, 17:26   #43
kameleon
Minister

Standaard

Hey, het gaat hier nog dan nog maar over een blaadje voor Brazilianen en Portugezen. Waarschijnlijk in het Portugees opgesteld dus. Als zelfs deze mensen de weg gevonden hebben...
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 18:03   #44
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Duidelijk een slechte moslim want salat dohr was rond 14.00u
De moslims komen niet met elkaar overeen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 18:06   #45
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
///
Kinderen die door dat soort mensen als Grimbergen worden opgevoed, daar heb ik medelijden mee. Snap je em nu? Ik zie geen enkel verschil tussen Grimbergen en die idiote allochtoontjes hoor, 1 pot nat!

Goed, laat het denken aan anderen over, wil je? En val me voor de rest niet lastig.
Grimbergen is niet gaan lopen. Ik heb mijn kindjes uit de onverdraagzame omgeving van de islam getrokken. We willen echt niet dat kinderen opgroeien tot mensen die constant schelden.Zoals deze forummers !

Citaat:

Citaat:
Om jou tot mietje te bestempelen heeft niemand een vrouw en kinderen nodig hoor

Citaat:
Klik tot je erbij neervalt. U hebt noch ballen, noch het verstand en bent 1 van grootste mietjes die ik ooit op het forum gelezen heb. Ik begin u stilaan beu te worden. Godzijdank dat niet alle vlamingen uw verdorven gedachtegang delen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
ja menneke, als je vrouw zich hoerig kleedt en gans vlaanderen (moslim als niet moslim) haar nakijkt, dan is dat uw probleem. Je moet haar dan niet als argument komen gebruiken in een maatschappelijk discussie. Beetje respect voor uw vrouw graag.
Citaat:
waar kwaak je toch over, geit!

of

waar bleit je toch over, eend!

Citaat:
ben je seniel ofzo? wat moet ik je geven als je om een 'foto van je eigen realiteit' vraagt.

En ja, ik ben niet getrouwd en ik heb geen kinderen. Dat is voor jou geen reden om laaghartig te doen over mij. Wil je nu zeggen dat ik zonder vrouw en zonder kinderen geen recht van spreken heb?

Over beknotte rechten gesproken

Citaat:

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 8 september 2010 om 19:13.
Oud 8 september 2010, 18:07   #46
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Grimbergen is niet gaan lopen. zijn kindjes zijn uit de haatomgeving getrokken. We willen echt niet dat kinderen opgroeien tot mensen die constant schelden.
Zo te zien is de haatomgeving thuis waarin de kinderen moeten opgroeien vele erger dan de haatomgeving op school.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 september 2010 om 18:08.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 18:11   #47
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Mijn marionetje. Zo gemakkelijk gaat dat. Daarnaast heb jij me nog op geen leugen betrapt (schril contrast met jouw fantasietjes, die alleen maar pakken bij de meest goedgelovige zielen). Ten slotte is het hier nog altijd forum.politics.be en niet forum.ouderschap.be. Als je per se een boompje wil opzetten over het ouderschap, ga dan gerust naar het forum van libelle of flair. Hoewel ik vrees dat je daar snel een ban aan je broek zal hebben.
Hoe was uw gebedje? Was het plezant? Ik had dus gelijk dat je plat op de buik voor de islam ligt. Tiens tiens die grimbergen toch. Ik heb geen enkele leugen geschreven. Jij daarentegen probeert allerlei leugens over mij te verspreiden. Omdat ik uw geliefde islam belachelijk maak. Ik moet daar niet veel moeite voor doen. De pedofeet maakt het wel heel gemakkelijk.
Oud 8 september 2010, 18:12   #48
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo te zien is de haatomgeving thuis waarin de kinderen moeten opgroeien vele erger dan de haatomgeving op school.
Neen de islam is bestaat niet op hun nieuwe school. Er is geen haat alleen vrede. onvedraagzaamheid vind je alleen bij de volgelingen van de pedofeet. Bovendien je kan bijzonder goed schelden. Dat heb je vast geleerd in je eigen haatomgeving.
Oud 8 september 2010, 18:15   #49
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Neen de islam is bestaat niet op hun nieuwe school. Er is geen haat alleen vrede. onvedraagzaamheid vind je alleen bij de volgelingen van de pedofeet. Bovendien je kan bijzonder goed schelden. Dat heb je vast geleerd in je eigen haatomgeving.
Woordjes als mietje, speknek noemt u schelden? Zo zo, dat bevestigt bij mijn weten alleen hetgeen ik typ over jou voor alle duidelijkheid. Nou, ik zal er in het vervolg op letten en zal mn best doen u op een respectvolle manier te benaderen.
Oud 8 september 2010, 18:22   #50
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen speknek, Grimbergen is een mietje en is gaan lopen voor de allochtoontjes zoals hij zelf meerdere malen aangaf.

Citaat:
Woordjes als mietje, speknek noemt u schelden? Zo zo, dat bevestigt bij mijn weten alleen hetgeen ik typ over jou voor alle duidelijkheid. Nou, ik zal er in het vervolg op letten en zal mn best doen u op een respectvolle manier te benaderen.

Neen, maar typen dat hij gaat lopen voor "allochtoontjes" toont alleen maar dat de kans groter is dat je door die "jongeren" neergestoken wordt dan dat je alleen maar "speknek" of "mietje" moet horen

Laatst gewijzigd door plakker : 8 september 2010 om 18:23.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 18:25   #51
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Neen, maar typen dat hij gaat lopen voor "allochtoontjes" toont alleen maar dat de kans groter is dat je door die "jongeren" neergestoken wordt dan dat je alleen maar "speknek" of "mietje" moet horen
Hmm dus u gaat hier even ontkennen dat hij niet is gaan lopen omwille van een paar puber allochtoontjes. Kijk, met dat soort gevallen stapt ge gewoon naar het politiebureau en de schooldirectie. Lopen is geen optie.
Oud 8 september 2010, 18:27   #52
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Het grappige is dat je jezelf voor schut hebt gezet met mij "speknek" te noemen als reactie op mijn "stropop"
U begrijp het nog steeds niet zo te zien. Hopeloos gewoon. Val een ander maar lastig Cdude.
Oud 8 september 2010, 18:28   #53
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmm dus u gaat hier even ontkennen dat hij niet is gaan lopen omwille van een paar puber allochtoontjes. Kijk, met dat soort gevallen stapt ge gewoon naar het politiebureau en de schooldirectie. Lopen is geen optie.
Neen, want waarschijnlijk werd er nog geen "echt" geweld gebruikt en dat is het "pesten" wat moeilijk bewijsbaar is zeker als de school tegenwerkt.

En wat ben je met een klacht als je kind neergestoken is door lafbekjes?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 18:28   #54
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
U begrijp het nog steeds niet zo te zien. Hopeloos gewoon. Val een ander maar lastig Cdude.
Als er iemand het nog niet begrijpt ben jij het wel

Laatst gewijzigd door Cdude : 8 september 2010 om 18:28.
Oud 8 september 2010, 19:04   #55
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen speknek, Grimbergen is een mietje en is gaan lopen voor de allochtoontjes zoals hij zelf meerdere malen aangaf.

Speknek?? Nou wentelteefje, binnen deze cultuur wordt agressie gezien als een teken van zwakte, zelfbeheersing staat hoog aangeschreven, iemand is dus geen mietje omdat je confrontaties vermijdt maar je zult niet beter weten?
Ik heb eerder medelijden met wie een religieuze fanate als ouder krijgt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 19:08   #56
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Speknek?? Nou wentelteefje, binnen deze cultuur wordt agressie gezien als een teken van zwakte, zelfbeheersing staat hoog aangeschreven, iemand is dus geen mietje omdat je confrontaties vermijdt maar je zult niet beter weten?
Ik heb eerder medelijden met wie een religieuze fanate als ouder krijgt!
QED : Suikerallah behoort duidelijk niet tot de groep gematigde moslims.
Oud 8 september 2010, 19:15   #57
Arnold Layne
Global Moderator

Standaard

Deze discussie is langzaamaan aan het verzanden in een potje gescheld. Gelieve, vooraleer er daadwerkelijk moet worden ingegrepen, de discussie enigszins op peil te houden en beledigingen en scheldpartijen achterwege te laten. Zelfs al liggen jullie standpunten recht tgv mekaar.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 8 september 2010 om 19:15.
Arnold Layne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 20:37   #58
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Seg speknek, ik heb het over een haatmilieu waar kinderen worden opgestoken tegen elkaar. Een milieu waarin de kinderen racisme meekrijgen van kleinsaf. Bruine mensen, zijn dieven. Marokkanen zijn criminelen. Dood aan alle moslims.

Trouwens kerel als ge niks beters te doen hebt en aandacht te kort komt, laat me dan gerust en zoek u een ander slachtoffer..
Niet liegen ! Ik stigmatiseer geen bevolkingsgroep. Dat doe jij. Heb de moderatie op de hoogte gebracht over uw gedacht over de vlamingen.
Ik ben niet akkoord met een islamomgeving. Die laten kinderen opgroeien met de gedachte dat vrouwen en niet moslims minderwaardig zijn.
Oud 8 september 2010, 20:40   #59
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Spek is erg lekker, en ik kan het u dan ook van harte aanraden.

Dat is niet goed. Evenmin is het goed wat de kinderen van grimbergen op school overkomen is. Als ik het me goed herinner (grimbergen moet me maar corrigeren als ik het fout heb), werden de kinderen van grimbergen op school uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat ze bij de familie grimbergen thuis varkensvlees eten en van honden houden.

Me dunkt dat die medeleerlingen van de kinderen van grimbergen die haat en afschuw ook van huis uit hebben meegekregen. Een islamitisch haatmilieu dus.
Bijna juist varkentje en 2 honden als huisdier. Wat een rel werd door vooral de moslimouders. Mijn kinderen toonden geen respect omdat ze een spreekbeurt over hun huisdieren wilde geven. Het was een spreekbeurt over wat ze leuk vonden.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 20:52.
Oud 8 september 2010, 20:43   #60
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Stop met uw leugens. Ik heb het recht na talloze gesprekken met de directie en moslimouders te verkiezen om een ander schooltje te kiezen. Met de moslims kan je niet vragen om objectiviteit. Voor moslims is het zwart of wit. varkens en honden zijn vies. Er is geen grijs. Die kinderen waren 7 jaar dus niet echt puberaal. Stop met die leugens.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 20:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be