![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toch hoor je bijna altijd dat moslims nog moeten LEREN aanvaarden dit en dat cartoon...mag hier... vrije meningsuiting... integratie...maar terug keren.... daar beter is.... mohammed was een pedofiel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien omdat er ook in Europese landen van die tierende moslims waren? Herinner je je nog de beelden uit de UK & Frankrijk?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jezus is Gods Zoon en de Enige redder vd wereld en mensheid. Doch wat hij doet is extreem en heeft niks met christus te maken. Deed Jezus ook de bijgemaakte wetjes van Farizeeérs verbranden? Ds Jones geeft een verkeerd getuigenis af van de Heer. Wil dit zeggen dat ik buig voor de islam als ik de verbranding afwijs zoals moslims dit kunnen opvatten? Geenzins, no way, maar de methoide van protest tegen islam is in deze verkeerd. Wordt de bijbel in de islam verbrandt? (citaat) Pakistaanse moslims verbranden bijbel Saturday Aug 28 Zaterdag 28 augustus Muslims burn Bible in Pakistan Moslims verbranden bijbel in Pakistan Near Faisalabad, Muslim extremists desecrated a church and burnt a Bible. Dichtbij Faisalabad, moslim-extremisten een kerk ontheiligd en verbrandde een Bijbel. Local Muslims come out in support of the devastated Christians. Lokale moslims komen ter ondersteuning van de verwoeste christenen. Desecration at the church of St. Paul in the village 'Chak 77-RB','Lohekay', about 30 kilometers from Faisalabad: on December 17, suspects burned a bible and other sacred texts, leaving a letter threatening Christians that they will "burn in the fire of hell" if they do not convert to Islam. Ontheiliging van de kerk van St. Paul in het dorp 'Chak 77-RB', 'Lohekay', ongeveer 30 kilometer van Faisalabad: op 17 december, de verdachten brandde een bijbel en andere heilige teksten, laat een brief bedreigt christenen dat zij " branden in het vuur van de hel "als ze niet bekeren tot de Islam. Bijbel verbranden is gebeurt in de islamitische wereld nu en dan. when a Koran is rumoured to be burnt, so much juumping up and down by the Muslims around the wortld wanneer een koran wordt gekletst om te worden verbrand, zo veel juumping op en neer door de moslims in de hele continenten http://translate.google.nl/translate...GV1EH7LUB2675O ![]() Er zijn andere methoden om de islam te bestrijden e het kwaad buiten te houden en strijden voor onze vrijheid. Andere wang wil niet zeggen dat we watjes zijn en voetveeg. We moet juist een andere strijdhoorn laten horen. Zo zijn we geen haar beter en wat Jones doet is absoluuut NIET representaties voor veel christenen en bijbelgetrouwe gelovigen. Vaak zitten in de USA dergelijke extreme groepen o.a de strijders tegen abortus. Ook zo een slecht getuigenis. Dus hopelijk komt hij tot andere inzichten en gaat hij de islam op Jezus wijze bestrijden nml: met het Woord Gods . Zoals Paulus deed aan de hand vd bijbel en met argumenten en feiten.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neen, Jezus stak de wetjes van de Farizeeërs niet in brand, hij overtrad ze onder hun ogen als vorm van provocatie en heeft in een vlaag van waanzin de markt op zondag afgebroken en die mensen met geweld verjaagd. Laatst gewijzigd door plakker : 9 september 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() [quote=stropke;4973747]Ik ben het niet eens met de Koran en met de islam als geloof.
Jezus is Gods Zoon en de Enige redder vd wereld en mensheid. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat "de islam" in het algemeen veel andere taal dan geweld verstaat, daar zij ook steeds naar deze communicatiemethode grijpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() De leeftijd van Aisha is niet met zekerheid vast te stellen, maar wrslk was ze idd erg jong, maar niet jonger dan normaal voor die plechtigheid, dat was een gebruik van toen en de Profeet week daarmee niet af van zijn tijdsgenoten. Abu Bakr (de vader van Aisha) heeft een verloving van Aisha met iemand anders verbroken om haar met Mohammed saw te verloven, dus ze was al verloofd ondanks haar jonge leeftijd zo ging dat toen. Als u op basis daarvan wilt geloven dat Mohammed saw een pedofiel was zoals vanhengelhuwe en consoorten mag u dat van mij, maar ik zie het nut niet in van die vraag die u off topic stelt op een erg kinderachtige manier trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De grondleggers van de Islam waren dus allemaal pedofielen? Ik denk niet dat ze na getrouwd te zijn op 9-jarige leeftijd gewoon maar kon wachten met sex met haar man te hebben. Hij neukte haar toen al, dat lijkt me logisch, als je ze mag trouwen, mag je ze neuken, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() ziet u hoe ingebakken dat het zit, echt niet te geloven, gewoon rabiaat dogmatisch, de moslim kan het niet aanvaarden (dat was ironisch he hallo) ik en alle moslims die ik ken hebben zoiets van foert over die cartoon, ik vind dat niet leuk en dat moet ik ook niet, maar so what? Het zijn eerder jullie die er een scene van maken niet wij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Weet ik ook wel, maar het illustreert wel dat er ook hier in Europa, zelfs in België, fanatiekelingen zitten, zoals bv in België die Sharia4belgium bende, die de openbare orde verstoren omdat een spreker toch wel iets zei dat voor hun niet kon.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die verloving is trouwens uithuwelijken om banden te versterken tussen 2 belangengroepen. En dat zij zeker een KIND WAS bewijst dit : Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 september 2010 om 14:43. |
||
![]() |
![]() |