Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2004, 10:33   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Daar heb jij ook een punt.
Ik meen mij ook te herinneren dat de FAMILIE van Mombaerts eerst alleen aan de bel ging hangen omdat ze zich door iedereen in de steek gelaten voelden.
Geen burgemeesters die langskwamen om hun medeleven te betuigen, geen centrums die klacht indienden tegen de daders. Ze werden aan hun lot overgelaten. Die mensen hadden een probleem dat ze nergens terecht konden met hun vragen en gevoelens.

Ik kan enkel hopen dat de slachtoffers van de moord in Sint Gillis Waas wel terecht kunnen.

Maar of het uitbuiten van hun verdriet voor partijpolitieke spelletjes bevorderlijk is voor het verwerkingsproces betwijfel ik.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 13:21   #42
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Ze zouden zich beter bezighouden met elkaar te bekampen dan een thema te propaganderen dat al eeuwen voorbijgestreefd is...
inderdaad, blijkbaar is er naast de Belgicistische revolutie van de Blubbers nu ook de communistische revolutie op komst zoals we mogen vernemen uit de mond van Jonas Elossov.Alleen geraken ze samen amper boven de 1%, wat uiteraard het gevolg is van de Vlaemsche en kapitalistische media...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 13:57   #43
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Ze zouden zich beter bezighouden met elkaar te bekampen dan een thema te propaganderen dat al eeuwen voorbijgestreefd is...
inderdaad, blijkbaar is er naast de Belgicistische revolutie van de Blubbers nu ook de communistische revolutie op komst zoals we mogen vernemen uit de mond van Jonas Elossov.Alleen geraken ze samen amper boven de 1%, wat uiteraard het gevolg is van de Vlaemsche en kapitalistische media...

Schitterend!

Pas wel op voor Jonas, gijse vuilen kapitalist. Hij leeft in de Westhoek waar hij er zijn provinciegenoten van verwijt een bende achterlijken te zijn. Verder heeft hij op zijn zestienjarige leeftijd al veel gereisd en heel wat marxistische lectuur gelezen. Verder beweert hij ook kwaliteit te bezitten en een geweten te hebben. Alleen jammer dat hij er enkel in slaagt zijn eigen marxistische lectuur van buiten te blokken.
Allé en nu allen de vuist in de lucht en allen lekker de Internationale gaan zingen. De revolutie is nabij!
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 09:26   #44
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Bruut geweld ik denk dat het uitmelken van de zaak Mombaerts vooral ook te maken had met het feit dat de dader zo goed als ongestraft zijn verdere (criminele) gang kon gaan.

.
Mmm, heb je een punt , ware het niet dat :
vanaf het incident tot de veroordeling (of ontbreken) de zaak eveneens uitgemolken werd. Daar/toen was het aspect straffeloosheid dus ook niet terzake.
dus eigen boter op het hoofd...
Het Vlaams Blok standpunt in deze was om de hypochrisie van de "democratische politiekers eens in de verf te zetten.
Bij de moord op de turkse mensen hebben de politieke kopstukken van de "democraten" zich ogenblikkelijk achter de lijkbaar van de allochtoon geschaart om het overkwam als een racistiche moord.
Ze konden er garen uit spinnen.
Bij de moord op de heer Mombaert is geen enkele van de "democraten" de familie weest condoleren.
Daar konden ze GEEN garen uitspinnen. En dat heeft het Vlaams Blok steeds in de verf gezet. Dat is inhoudelijk het onderscheid!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 22:38   #45
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

even wat bijkomende informatie:
- Toen een turkse kruidenier op straat neergeschoten werd door een marokaan wegens zijn anti-turks racisme werd dat weggemoffeld in onze kranten en media.

- De RTBF kwame met een uitzending over de moordenaar van Mombaerst die toch zo'n brave jongen was en de vuile familie van Mombaerts die hem wettelijk wou vervolgen. Bad planning van de RTBF: de volgende dag kwam uit dat die "brave" moordenaar tijdens de uitzending op straat werd opgepakt voor drugsverkoop. Alleen maar een paar kranten hebben dat gemeld.
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be