![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 18 augustus 2011 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een bump O.O
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() De kerk wil meer geld.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130511_00576449 Wilt u deze verder steunen? De kerk is God niet. God zou zich zelf nooit verrijkt hebben zoals het Vaticaan het wel deed en wat met de oorsprong van dit rijkdom? En wat met de arme die het kunnen gebruiken? Quid: het loon van Van Gheluwe wordt verder uitbetaald bent u het daar mee eens? Hoeveel omdopingen zijn er ondertussen in ons land gebeurd? Hoeveel belastingbetalers willen de kerk financiël blijven steunen? Of is het een veplichting deze kerk te blijven steunen, maken zij deel uit van deze die net zoals bepaalde ambtenaren te veel weten en men ze daarom moet blijven onderhouden. Gaat anders de doofpot aan het biechten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 15 mei 2013 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik. Het is een zeer gezellig geluid. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 mei 2013 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, er zijn altijd mensen geweest die zich ergens aan stoorden, en er zullen zo'n mensen altijd zijn. Straffer: dat is helemaal niet verboden. Nog straffer: soms is dat erg nuttig. Enerzijds drijft dat de evolutie der dinges in onze maatschappij (vb. we aanvaarden van langsom minder openlijke religie-toestanden in het straatbeeld), en anderzijds remt dat een te vlugge evolutie af (mensen die zich storen aan te vlugge wijzigingen ...) En voor mezelf: hoofddoeken doen mij denken aan religieuze dwang en aan niet-Westerse toestanden in verband met de positie en de rechten van vrouwen. Ze storen me dus minder bij oude vrouwkes van migranten, en meer bij jonge dames en meisjes. Deels is dat ingegeven bij mij, omdat ik in Tunesië (Djerba) in 1987 aan een middelbare school zag hoe zo'n grote groepmeisjes van pakweg 15 �* 17 jaar oud, huiswaarts gingen. In een schooluniform dat zeer modern oogde, zonder enige hoofddoek ... bla bla ... Hoofddoeken storen me natuurlijk minder dan het gegeven dat sommigen eisen dat dames op de spoeddiensten van ziekenhuizen enkel zouden opgevangen worden door vrouwelijke verplegenden en artsen. Zowel het individuele geval die dat eist, stoort me; als de imam die die eis onderschrijft (nog erger !). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij storen de hoofddoeken ondertussen om verschillende redenen:
- ze dienen als vlag van islam om aan hun mannelijke geilaards mee te delen dat zij niet mogen worden lastiggevallen wegens "eigen volk", maar dat degenen die met naakt schaamhaar op hun hoofd loslopen blijkbaar wèl mogen worden lastiggevallen/beledigd/verkracht etc... - ze storen me net zoals pre 1940 de bruinhemden de mensen stoorden. Bruinhemden die via hun kledij toonden dat ze pro fascisme en pro nazisme waren en dit met fierheid en al marcherend door de straten eens gingen duidelijk maken. De grote massa zweeg toen ook. - als men zoals ik in een randgemeente van een grote stad woont, dan storen me die islamuniformen des te meer omdat ik ze maand na maand na maand zie toenemen in mijn straatbeeld. De invasie gaat hoe langer hoe sneller en wij worden verdrongen in onze eigen habitat. Met dank aan de dhimmie Bertjes die daar geen last van heeft in zijn stulpje in het groen! Ook Lauretje zal er geen probleem mee hebben in de duurste gemeente van Belgique. Maar IK wel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wat een bump O.O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet om stomme en achterlijke moslima's gevraagd die het straatbeeld verstoren. Mogen die dan ook weg ? Zij storen mij ook met hun duidelijke opdringerigheid om koste wat koste mij duidelijk te maken dat ze met mijn levenswijze niet akkoord zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige winkelstraten draaien ze ook muziek via hangende luidsprekers ,
en de 25-december-periode draaien ze dan de jaarlijkse zever !!!! Ik krijg daar het vliegend schijt van !! Een mens kan zonder geloofsgeloof perfekt overleven !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik mijn Mauser gebruik, dan gaat men weer arbitrair doen omtrent zelfverdediging en moord... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zoals ik ook in mijn vorige post al zei en vreemd genoeg had ik uw post nog niet gelezen. Kan geen toeval zijn. Bovendien hebt ge dezelfde voornaam als ik. We zitten dus blijkbaar op dezelfde golflengte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ja ja lul er maar op los. Als Vlamingen met een, volgens u dan natuurlijk, bekrompen gedachtengang U storen stel ik voor om terug naar uw land van herkomst te gaan of, naargelang, u enkel in uw kringetje van politiek correcte pamperaars te begeven. Wie is er hier trouwens bekrompen ? Die idioten met een vod op hun kop die denken dat hun pedofeet hun dat verplicht (ze zijn zelfs zo dom dat ze nog niet eens beseffen dat hun pedofeet hun dat niet verplicht - zoals hier al ettelijke malen aangetoond is trouwens) of mensen die zich niet storen aan klokkengeluid.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 15 mei 2013 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klokken van een kerk die heftig luiden om volk te lokken, daarnaast de minaretten waar men vijf maal per dag met de azan op te roepen tot het rituele gebed door luidsprekers gilt, en mocht dit nog niet genoeg geweest zijn, nog het groepje Klokkenluiders (melders van misstanden) ... een ware kakofonie in uw buurt.
Weg met die handel dus! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ging wel over de vraag "meer geld" akkoord of niet akkoord zonder juiste cijfers over wie de kerk nog steunt in dit land?
Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 17 mei 2013 om 10:50. |
![]() |
![]() |