![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken hoe pluimvee behandeld wordt en geslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() [quote]Onzin natuurlijk. Het gaat om business :de hele keten van barbaarse slachting tot het pakje in de rekken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer die drang om uitvluchten te zoeken telkens barbaarse islamitische praktijken besproken worden, een beetje onder controle te houden. Dit is weer een van je commentaren die je islamactivisme typeren Artisjok. Geen kant-en-klare citaten, wel alle mogelijke vorm van geslijm ter ondersteuning/vergoeilijking/goedpraten van barbarij in naam van de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik besef me maar al te goed dat dieren sterven voor vlees, het is de manier waarop waar ik me aan stoor, het is niet omdat het een rondlopend biefstuk is dat je het dier onnodig moet laten lijden, je zou verwachten dat de mens ondertussen toch wijs genoeg zou zijn hiervoor
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
2: Het ene kwaad is geen justificatie voor het andere
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn wij dan zo diervriendelijk ???... ik kan hier duizenden filmpjes posten die het tegendeel bewijzen . Doe niet zo hypocriet uw trukjes om allochtonen te bashen dmv diervriendelijkheid trekken nergens op . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De linkse kerk misbruikt die term elke keer dat ze zonder argumenten zit. netzoals ze de term racisme misbruikt om elk discussie te smoren. Dat heeft een tijd gepakt, maar nu niet meer. Het maakt echt geen indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Ik was blijkbaar niet expliciet genoeg in mijn bewoording, maar ik had het op zowel hun leven als hun einde.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De linkse kerk maar jongen toch uw haatspuwen doorprik je op 1,2,3 ...de enige reden dat jij hier over dierenleed lalt is om moslims te bashen en dan verbloem je het door het islamkritiek te noemen .... Yw ![]() Je geeft geen zak om het dierenleed geef gewoon toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |