![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lapsus, vlijmscherp, Lapsus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Officieel niet nee, maar ik denk dat minstens enkele tips, van hun studies over het onderwerp, doorsijpelen naar de onderhandelingstafel
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze moesten geen thesis naar academische normen schrijven en mochten dus niet als universitair afgestudeerden beschouwd worden. T.E.W. daarentegen werd wel als universitaire studie beschouwd (indien gevolgd aan een universitaire instelling) en leverde wel een volwaardig universitair diploma op. Uiteraard zorgde het natuurlijke Solvay-netwerk voor hen (ons kent ons, hé) en dit is inderdaad te vergelijken met Vlerick (de zogenaamde Vlerick-boys). Dit zal ondertussen allemaal al wel veranderd zijn, maar in de tijd werd er wel goed gelachen met de Solvay-boys en -girls. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat het startloon voor bepaalde sectoren meer zal verschillen dna anderen. Vb. Accountancy en fiscaliteit (wat ik zelf studeer) en Bank sector weet ik dat er geen verschil wordt gemaakt. Maar in Operations,... vind ik het ook maar logisch. Ook dat handelswetenschappen niet praktijkgerichter is durf ik in twijfel te trekken. Het is inderdaad niet te vergelijken met officemanagement en dergerlijke, maar ipv als bachelorproef hebben ipv een zuiver academische verhandeling bvb. een bedrijfsproject waarin er zelf onderzoek verricht moet worden om dan praktische aanbevelingen te doen aan een opdrachtgever (ikzelf heb een marktstudie gedaan). Verder zijn er ook keuzevakken als businessplanning enzo. Spijtig genoeg worden alle docenten uit de praktijk vervangen door mensen met een doctoraat. En waarom is het een feit dat handelswetenschappen minder zwaar is? Op welke basis is dit beoordeeld? Mijns inziens zou heet beter zijn dat het overgaat als een soort subrichting in TEW met
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 22 september 2010 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen al hun idee over hun "high level cijfergroep" ik vraag me af welk groot licht daar weer mee afgekomen is, ... Er valt niks te becijferen, want er is gewoon geen geld... |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hotels voor assielzoekers, en de dinerkes van allerhande hoge pieten moeten van iets betaald worden. Ge zult gij wel derby pils zuipen, nietwaar ? Moest het onzin zijn Solidarnosc dan zat ik hier nog. Dan had ik geen enkel goeie reden om het af te bollen... maar al die poen die ik niet aan de belze staat moet, ... en ze hebben hier ook Duvel en Chimay ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is alleen welke politicus de moed gaat opbrengen om daadwerkelijk te besparen. En welke media het verstand gaat opbrengen, om niet elke politicus, die wil besparen te demoniseren. Vrees dat daarvoor eerst een (quasi) splitsing van Belgie zal noodzakelijk zijn. Laatst gewijzigd door Bob : 22 september 2010 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan het niet zo verschrikkelijk moeilijk zijn om op z'n struisvogels uw kop in de grond te steken. Maar ik beklaag u als u in de Polders woont, want daar ligt een dikke laag klei, en zoals iedereen wel weet is dat een eerder 'taaie' bodemsoort. U zou er uw nek op kunnen breken, en dat wens ik u nu ook weer niet toe.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 september 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Als ze de spaarcenten van de rijken niet hadden gered, hadden ze die nu in kas, en was België splitten nog net iets moeilijker
![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=hp-jZDQShFU Laatst gewijzigd door filosoof : 22 september 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde dag, en de vijf eropvolgende dagen telkens opnieuw. Maar de zesde dag begon het zo wat te trekken over de verhaaltjes van mijn grootmoeder: bij ieder bezoek hetzelfde refreintje ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan je de studies handelsingenieur toch niet vergelijken met de TEW. Daar waar TEW zich enkel toespitst op het economische zijn de studies handelsingenieur in een veel breder kader gevat. De meeste CEO's van grote bedrijven zijn dan ook handelsingenieur en geen TEW er. Laatst gewijzigd door speurneus : 23 september 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 23 september 2010 om 16:54. |
|
![]() |