![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is sedert 1975 een feit(VN-beslissing)..................en blijkbaar tamelijk algemeen vergeten... Het betekent bijvoorbeeld dat vrouwen "recht" hebben op gelijke straffen voor gelijke feiten.Het geteut dat ze dan andere straffen zouden moeten krijgen vind ik..."afschuwelijk".. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 |
|
Minister-President
|
Ik ben tegen een door de staat geregelde doodstraf, maar deze vrouw verdiende om te sterven. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik blij ben met deze executie.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister-President
|
Trouwens, ze was wél slim genoeg om een gans plan op te zetten om haar man en haar stiefzoon laten ombrengen om hun verzekeringsgeld opstrijken. Sorry maar dat soort mensen hebben we eigenlijk niet nodig in onze wereld.
Hoe dubbelzinnig het nu ook klinkt: afschaffen de doodstraf. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alsof wij iedere moordenaar na en aantal jaren fluitend de gevangenis uit zien wandelen! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez ze was even slim als ik,hoe kan die vrouw nu hebben ingestaan voor haar daden?
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die vrouw krijgt dan toch een VIP behandeling? |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heel hun systeem is een kwaadaardige tumor die onze aarde kaalvreet , te verwachten is dat daar weinig goeds uit voortkomt . Spijtig voor de vrouw dat ze geen geld had anders liep ze nu vrij rond |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die man en z'n zoon zijn dood, vermoord voor het geld. Dat is dus roofmoord, ik vind de doodstraf heel goed op z'n plaats in dit geval. Die vrouw was blijkbaar niet zwakbegaafd genoeg om te weten wat "levensverzekering " betekent en wat het haar zou opbrengen. Eerlijk gezegd vind ik deze straf welverdiend. Voor roofmoord met voorbedachte rade, zonder verzachtende omstandigheden, vind ik alleen de doodstraf gepast.
Stel dat die vrouw over enkele jaren zou vrijkomen, zoals in BelgiË waarschinlijk het geval zou zijn, zou dat extreem onrechtvaardig zijn. Stel dat ik familie van die man zou zijn, dan zou ik dat er niet zomaar bij laten. Doodstraf voor verkrachting of fraudezaken, of passionele moorden, vind ik dan weer overdreven, enkel voor roofmoord is het op z'n plaats, dat is de allerergste misdaad. Mensen die tot zoiets in staat zijn zijn een groot gevaar voor de maatschappij |
|
|
|
|
|
#52 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De grens tussen verkrachting en vrijwillige seks is soms klein. Het is moeilijk te bewijzen, wordt dikwijls misbruikt, en bovendien kan iemand die verkracht is wel nog verder leven, mits terapie en dergelijke, het is geen moord hé. wEl degelijk een ernstige misdaad, maar niet op hetzelfde niveau als moord.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze vrouw zou de 'auteur' geweest zijn en werd gedood, terwijl de twee die de moord effectief pleegden levenslang kregen. Maar wat als er effectief sprake was van manipulatie van een zwak begaafde vrouw, en dat blijkt door een getuigenis binnen een jaar of 10? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 september 2010 om 15:38. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén van de moordenaars beweerde nochtans dat het ZIJN idee was.
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gewoon een vraagje, maar wie van de "pro's" hier heeft reële ervaring met mensen met een IQ van rond de 70 en een persoonlijkheidsstoornis?
|
|
|
#58 | |
|
|
Hoezo? Ik kan evengoed een fundamentele moslima zijn zonder een voorstander te zijn van deze barbaarse afslachtingen hoor.
|
|
|
|
|
#59 | |
|
|
Klopt Wisord, in bepaalde landen had ze gewoon met geld moeten afkomen en dan leefde ze hoogstwaarschijnlijk nog. Goed, gedane zaken nemen gene keer, jammer genoeg.
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
|
Citaat:
Soms kunt ge denk ik beter worden afgemaakt dan verkracht. En wat met al die mensen die zelfmoord plegen nadat 1 of andere vieze vetzak deze persoon heeft misbruikt/gebruikt. Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap: verkracht door een vetzak en uw leven is verwoest. Hoe kunt ge nog verder leven met de gedachten dat een rotzak u zo hard heeft misbruikt.. Das een trauma voor heel leven.
|
|
|