![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je soms spaghetti gegeten? ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Heeft Allah ook weer een religie, dus een God boven zich? En als ie meent de enige GOD te zijn hoe kan ie een ander dan zijn religie gunnen? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() De verklaring is dat hun God misschien zichzelf aanbidt, of één van de andere pré-islamitische godinnen. De pré-islamitische godsdienst kende een drietal "godinnen". Citaat: De Koran noemt in de Soera De Ster drie van de godinnen die bij de Ka'aba vereerd werden expliciet, namelijk al-Lât, al-Oezzâ en Manât. In de bijbehorende cultus werden zij gezien en vereerd als dochters van de pre-islamitische Allat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ka'aba
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 maart 2012 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat Porpo ervan geniet om expres onnodig ingewikkelde zinnen op te stellen.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allah = Allat...... ![]() We ziin Hem op het spoor.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Deze is een beetje flauw hoor:
'voor mij mijn' is wat de boodschapper tegen de ongelovige moet zeggen van Allah. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo is mijn stelling dan niet de juiste,zeg eens hoevéél moslims zitten er in de moskee omdat ze er graag zitten,en hoevéél zitten er omdat de rest er ook zit...
Een doordenkertje... Dat heb ik destijds in de kerk ook mogen waarnemen toen ik nog in het christelijke milleu diende te verkeren dank zij die gemeenschap...... De druk van de geloofsgemeenschap op de gelovigen,en de angst om als niet gelovig genoeg te worden bekeken... Citaat:
Ik zie géén verschil mijn beste... Allemaal in hetzelfde bedje ziek.... Namelijk wij de goeden,al de rest de slechten... Niets kan méér verkeerd zijn dan een deling tussen goed en kwaad op geloofsbasis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat zal zijn billenmaat wel wezen.... ![]() Volgens mij heet de vrouw van Allah Fatima en heeft ie inderdaad drie dochters bij haar gekregen. En dan heeft ie ook nog een Zoon waar ie ook niks meer van wil weten.... ![]() Deze laatste is daardoor krankzinnig geworden en meende over het water te kunnen lopen.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 8 maart 2012 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ontgaat mij nog veel meer wat porpo 'als moslim zijnde' daarmee te maken heeft. Moet ik geloven dat 'de dogmatici die Europa hebben beheerst' en de 'denkers' die 'het relativisme hebben verabsoluteerd', waaronder heden nog de as van Karl Popper moet worden gerekend, nu gewogen en te licht bevonden worden door de enige rationalistische denker die ons nog rest, namelijk porpo als moslim zijnde? Wie het weet mag het zeggen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mocht er onverhoopt een 'god' bestaan dan is de begintekst van deze thread vermoedelijk één grote blasfemie door dat 'wezen' - of wat het ook zou zijn - proberen te vangen in geschiedenis en probabiliteit. De geschiedenis leert dat de kans om de lotto te winnen zeer klein en buitengewoon toeval is. Beter zou zijn te buigen voor het mysterie van het bestaan en daar verder niets over te zeggen omdat alles wat we menen te weten verkeerd is.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 9 maart 2012 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze draad is weer een zuiver vorm van porporisme (omkering van waarden en begrippen)
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen Dog-ma, maar God-Ma, dat wil zeggen: God = Ma, is mijn Moeder....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Sheela-Na-Gig 5" Sheela-Na-Gig: The Goddess Displaying Her Parts. This Celtic archetype of the Great Mother appeared in folk and church art by at least 1080 AD, but undoubtedly is of much earlier origin. She may be identical with the war goddess Morrigan, consort to the Dagda. One of her images is found near the ancient goddess shrine of Avebury, and on Kilpeck church in Herefordshire,where she symbolized fertility; displaying her sexual parts was believed to ward off evil. Carvings of Sheela-na-Gigs may have accompanied the seasonal harvest custom of weaving corn dollies that dates from North European antiquity. [Kilpeck Church, Herefordshire, 1140 CE] Cold cast bronze. Price: £59.00 Zo leren we dat exhibitionisme en vormen van promiscuïteit tot de natuur van de (primitieve?) mens horen. ![]() Zeer leerzaam in dit verband is: http://joepzander.wordpress.com/2008/08/14/promiscue/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |