![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en mag een vrouw er zelf voor kiezen om een hoofddoek te dragen? moslim of niet-moslim? (ik moet dat weten, mijn tante van 75 draagt af en toe ook zo'n doekje tegen de kou).
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Excuseer?? halal en hoofddoek kunnen niet door de beugel. Dat is barbaars en discriminerend. Ze moeten zich aanpassen. Indien ze niet aan onze normen en wetten kunnen houden. dan tweede nationaliteit afnemen. Ik weet dat vele moslims dan toch geweld zullen toepassen. Jammer het is algemeen geweten moslims kunnen zich niet gedragen. Hun levenswijze is het opdringen van hun barbaarse gebruiken. krijgen ze hun zin niet, dan komt het geweld. Dan zullen de autochtonen inzien dat links die hen altijd heeft gepamperd. Links zal dan in de marginaliteit terecht komen. Totdat ze terug zullen opkomen voor de gewone werkman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ken jij in feite wel moslims?? en wat is er barbaars aan een hoofddoek??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet jij in feite wel wat een hoofddoek is?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit telkens opnieuw vragen(een Artisjokske doen) verandert niets aan de feiten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik snap dat in jullie beleving het onmogelijk is dat een niet-Westerse vrouw een eigen wil kan hebben. maar dat maakt natuurlijk nog niet dat het juist is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hoeveel niet-moslima's zijn er verplicht om een hoofddoek te dragen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Demissionair minister Hirsch Ballin heeft druk overleg gevoerd over de mogelijkheid om Wilders te vervolgen, zo is nu gebleken. Dit is volgens mij een reden voor een parlementaire enquête.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder mag je lullen wat je wil: je hebt hier al meermaals gepleit voor het verbieden van de koran. Elk pleidooi voor vrijheid van meningsuiting uit jouw mond is dan ook lachwekkend. Ik, daarentegen, heb hier al vaak gepleit voor vrijheid van meningsuiting, zowel voor Geert Wilders als voor Sharia4Belgium en anderen waarmee ik het oneens ben. Mijn standpunt ter zake is intussen op dit forum wel duidelijk. Tenminste voor de mensen die de moeite doen mijn posts ook effectief te lezen. Le-zen, grimbergen, voor je als een hysterisch meisje begint te gillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel 'eigen wil' en 'vrije wil' is er na jarenlange religieuse indoctrinatie en hersenspoeling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb genoeg moeten omgaan met moslims om te weten hoe barbaars die gasten zijn. Ze hebben geen problemen om kinderen te discrimineren omwille van huisdieren die hen niet aanstaan. De islam is tegen vrijheid. Het is hun levenswijze of anders geweld en pesterijen. Ik heb geen enkel begrip voor uw beleving dat de islam de vrijheid van niet gelovigen mag beknotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() is dat zoiets als 1 vrouw die een mini-rok aandoet, verplicht ze andere vrouwen om dat ook te doen? Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 5 oktober 2010 om 09:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wie gaat dat bepalen?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Het is met trots het dragen van een symbool die andere vrouwen discrimineert. Het is de opdringerigheid en veroveringsdrang. Het is het wegnemen van gelijkheid tussen vrouwen. Net als de naziiiiis dol waren op hun haatsymbolen. Wist je dat Hitler met veel interesse had willen samenwerken met de islam? De naziiiiis dachten aan samenwerking met de islam. Walgelijk gewoon. Walgelijk dat een religie boven de wet mag staan anno 21ste eeuw. Al die linkse dwaallichten met hun geroep over vrijheid. Roepen ze in feite op tot ongelijkheden. De islam geeft een nieuwe dimensie aan het woord apartheid.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 oktober 2010 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is deze rechtzaak een lachertje en natuurlijk moet Wilders hier altijd vrijgesproken worden, maar aan de andere kant zou het toch interessant zijn om te zien wat de publieke opinie zou zijn bij een veroordeling. Volgens mij beseft de linkse politiek niet al te goed hoe schadelijk een veroordeling van Wilders zou zijn voor de linkse zijde en wat een zegen het zou zijn voor rechts.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niet zeveren over kledij. Wij hadden het over islamgebruiken die ongelijkheid afroepen. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 oktober 2010 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |