Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2010, 07:46   #41
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Voor iedereen !!!!! gast voor iedereen. Als ze zich aanpassen aan onze wetten. Dus geen barbaarse gebruiken of discriminerende symbolen. Geen gepamper. Iedereen gelijk behandelen. Zeker onze meisjes en vrouwen moeten het recht hebben om zonder hoofddoek te moeten rondlopen. Uiteindelijk is de veroveringsdrang van de islam weerzinwekkend. Meisjes dwingen om een doek te dragen of anders zijn ze het slachtoffer van haat. dat mag niet gebeuren in onze vrije wereld. voor mijn part lezen ze alle achterlijke boeken zoals de koran. De koran mag echter niet worden toegepast in onze vrije wereld. De koran is een boek dat vol staat van discriminerende en geweldadige oproepen. Nooit nog mag een religie boven de wetten van een land te komen staan. Geen uitzonderingen meer zoals het niet verdoven van dieren.
en hoeveel niet-moslimmeisjes worden er gedwongen om een hoofddoek te dragen?

en mag een vrouw er zelf voor kiezen om een hoofddoek te dragen? moslim of niet-moslim? (ik moet dat weten, mijn tante van 75 draagt af en toe ook zo'n doekje tegen de kou).
Oud 5 oktober 2010, 07:48   #42
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
miljoenen moslims leven in Europa en volgen en de wetten en de koran, zonder probleem.

wat doe je met die mensen?
Excuseer?? halal en hoofddoek kunnen niet door de beugel. Dat is barbaars en discriminerend. Ze moeten zich aanpassen. Indien ze niet aan onze normen en wetten kunnen houden. dan tweede nationaliteit afnemen. Ik weet dat vele moslims dan toch geweld zullen toepassen. Jammer het is algemeen geweten moslims kunnen zich niet gedragen. Hun levenswijze is het opdringen van hun barbaarse gebruiken. krijgen ze hun zin niet, dan komt het geweld. Dan zullen de autochtonen inzien dat links die hen altijd heeft gepamperd. Links zal dan in de marginaliteit terecht komen. Totdat ze terug zullen opkomen voor de gewone werkman.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 07:49   #43
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
en hoeveel niet-moslimmeisjes worden er gedwongen om een hoofddoek te dragen?

en mag een vrouw er zelf voor kiezen om een hoofddoek te dragen? moslim of niet-moslim? (ik moet dat weten, mijn tante van 75 draagt af en toe ook zo'n doekje tegen de kou).
Een doekske moet je niet vergelijken met een islamsymbool dat met 100 spelden vastzit. Uw tante zal zeker niet door de moslims aangezien worden als 1 van hen.
Oud 5 oktober 2010, 07:51   #44
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Excuseer?? halal en hoofddoek kunnen niet door de beugel. Dat is barbaars en discriminerend. Ze moeten zich aanpassen. Indien ze niet aan onze normen en wetten kunnen houden. dan tweede nationaliteit afnemen. Ik weet dat vele moslims dan toch geweld zullen toepassen. Jammer het is algemeen geweten moslims kunnen zich niet gedragen. Hun levenswijze is het opdringen van hun barbaarse gebruiken. krijgen ze hun zin niet, dan komt het geweld. Dan zullen de autochtonen inzien dat links die hen altijd heeft gepamperd. Links zal dan in de marginaliteit terecht komen. Totdat ze terug zullen opkomen voor de gewone werkman.
ah? dus alle moslims kunnen zich niet gedragen?
ken jij in feite wel moslims??

en wat is er barbaars aan een hoofddoek??
Oud 5 oktober 2010, 07:51   #45
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een doekske moet je niet vergelijken met een islamsymbool dat met 100 spelden vastzit. Uw tante zal zeker niet door de moslims aangezien worden als 1 van hen.
weet jij in feite wel wat een hoofddoek is?
Oud 5 oktober 2010, 08:04   #46
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij blijkbaar wel , waarom vraag je het dan?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 08:05   #47
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
ah? dus alle moslims kunnen zich niet gedragen?
ken jij in feite wel moslims??

en wat is er barbaars aan een hoofddoek??
Geeeeeuuuuw symbool onderdrukking vrouwen geeeuuuuuuuuw
Dit telkens opnieuw vragen(een Artisjokske doen) verandert niets aan de feiten
Oud 5 oktober 2010, 08:08   #48
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Geeeeeuuuuw symbool onderdrukking vrouwen geeeuuuuuuuuw
Dit telkens opnieuw vragen(een Artisjokske doen) verandert niets aan de feiten
met te geeuwen ga je ook niets veranderen aan de feiten hoor. Feit is dat vele moslima's bewust die hoofddoek dragen, niet omdat ze verplicht zijn (al zijn er ook vele moslima's die dat wel verplicht zijn), maar omdat ze het willen.

maar ik snap dat in jullie beleving het onmogelijk is dat een niet-Westerse vrouw een eigen wil kan hebben. maar dat maakt natuurlijk nog niet dat het juist is.
Oud 5 oktober 2010, 08:32   #49
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
met te geeuwen ga je ook niets veranderen aan de feiten hoor. Feit is dat vele moslima's bewust die hoofddoek dragen, niet omdat ze verplicht zijn (al zijn er ook vele moslima's die dat wel verplicht zijn), maar omdat ze het willen.

maar ik snap dat in jullie beleving het onmogelijk is dat een niet-Westerse vrouw een eigen wil kan hebben. maar dat maakt natuurlijk nog niet dat het juist is.
Niet discrimineren eh. Er zijn ook "westerse" vrouwen die vinden dat zij de schuld dragen voor de geilheid der mannen (meestal dik en lelijk mr bon) nadat ze besmet zijn geraakt met het geloof virus.
Oud 5 oktober 2010, 08:33   #50
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Niet discrimineren eh. Er zijn ook "westerse" vrouwen die vinden dat zij de schuld dragen voor de geilheid der mannen (meestal dik en lelijk mr bon) nadat ze besmet zijn geraakt met het geloof virus.
dat is dan hun probleem. verbied jij nu dat mensen domme dingen mogen doen?

maar hoeveel niet-moslima's zijn er verplicht om een hoofddoek te dragen?
Oud 5 oktober 2010, 09:20   #51
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard Toch een politiek proces !!

Demissionair minister Hirsch Ballin heeft druk overleg gevoerd over de mogelijkheid om Wilders te vervolgen, zo is nu gebleken. Dit is volgens mij een reden voor een parlementaire enquête.

Citaat:
AMSTERDAM - Demissionair minister van justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) was in een vroeg stadium betrokken bij de keuze om PVV-leider Geert Wilders strafrechtelijk te vervolgen.
© NU.nl/Chris Heijmans

Dat concludeert de Telegraaf dinsdag op basis van intern mailverkeer uit 2008 tussen de top van het Openbaar Ministerie (OM) en het parket in Amsterdam.

Lees verder ..
http://www.nu.nl/politiek/2348869/hi...s-wilders.html
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:20   #52
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De koran bestaat uit haat, oorlogsvoering, discriminatie, xenofoob gedrag. Elke boek mag gelezen worden. Dat is vrije meningsuiting. De toepassing van de koran is echter een inbreuk op onze normen en wetten. Zoals je ziet gastje sta je met je broek rond je enkels. Het is echt niet moeilijk om als een bewust mens te denken. Ik ben oprecht blij dat het links groepje die de uitvoering van de koran goedkeurt in de marginaliteit terecht zal komen.

Welk bewust persoon verwart vrije meningsuiting met de uitvoering van een barbaarse achterhaalde levenswijze. Bovendien een levenswijze als de islam staat direct in conflict met onze wetten van gelijkheid . Conclusie lees wat je wil. Maar vraag geen toepassing van iets wat in strijd is met onze wetten. Dat is dus dikke pech voor de linkse dwaallichten en hun knuffelislam.

Daar sta je dan hé gastje. Moeilijk lopen zekers met je broek op je enkels.
Je bent echt een papegaai, he. Als je gevat wil doen, strekt het tot aanbeveling zelf af en toe iets origineels te bedenken. Maar ik begrijp dat dat erg moeilijk ligt voor iemand die krampachtig vasthoudt aan de frase "linkse dwaallichten" (afgelopen maand een keer of 50!).

Verder mag je lullen wat je wil: je hebt hier al meermaals gepleit voor het verbieden van de koran. Elk pleidooi voor vrijheid van meningsuiting uit jouw mond is dan ook lachwekkend. Ik, daarentegen, heb hier al vaak gepleit voor vrijheid van meningsuiting, zowel voor Geert Wilders als voor Sharia4Belgium en anderen waarmee ik het oneens ben. Mijn standpunt ter zake is intussen op dit forum wel duidelijk. Tenminste voor de mensen die de moeite doen mijn posts ook effectief te lezen. Le-zen, grimbergen, voor je als een hysterisch meisje begint te gillen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:32   #53
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Een schaamdoek. Besef jij dat eigenlijk wel?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:33   #54
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Eigen wil.
Hoeveel 'eigen wil' en 'vrije wil' is er na jarenlange religieuse indoctrinatie en hersenspoeling?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:36   #55
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Goed dat je eventjes de waarheid durft zeggen. Moslimas dragen die hoofddoek bewust. Heel bewust om andere vrouwen te discrimineren. BRAVO !

Ik heb genoeg moeten omgaan met moslims om te weten hoe barbaars die gasten zijn. Ze hebben geen problemen om kinderen te discrimineren omwille van huisdieren die hen niet aanstaan. De islam is tegen vrijheid. Het is hun levenswijze of anders geweld en pesterijen. Ik heb geen enkel begrip voor uw beleving dat de islam de vrijheid van niet gelovigen mag beknotten.
Oud 5 oktober 2010, 09:37   #56
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed dat je eventjes de waarheid durft zeggen. Moslimas dragen die hoofddoek bewust. Heel bewust om andere vrouwen te discrimineren. BRAVO !
dus omdat 1 vrouw een hoofddoek draagt, verplicht ze een andere vrouw om dat ook te doen??

is dat zoiets als 1 vrouw die een mini-rok aandoet, verplicht ze andere vrouwen om dat ook te doen?

Citaat:
Ik heb genoeg moeten omgaan met moslims om te weten hoe barbaars die gasten zijn. Ze hebben geen problemen om kinderen te discrimineren omwille van huisdieren die hen niet aanstaan. De islam is tegen vrijheid. Het is hun levenswijze of anders geweld en pesterijen. Ik heb geen enkel begrip voor uw beleving dat de islam de vrijheid van niet gelovigen mag beknotten.
ik ken genoeg moslims om te weten dat je raaskalt.

Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 5 oktober 2010 om 09:37.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:38   #57
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Eigen wil.
Hoeveel 'eigen wil' en 'vrije wil' is er na jarenlange religieuse indoctrinatie en hersenspoeling?
en wie gaat dat bepalen?
Oud 5 oktober 2010, 09:39   #58
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Eigen wil.
Het is met trots het dragen van een symbool die andere vrouwen discrimineert. Het is de opdringerigheid en veroveringsdrang. Het is het wegnemen van gelijkheid tussen vrouwen. Net als de naziiiiis dol waren op hun haatsymbolen. Wist je dat Hitler met veel interesse had willen samenwerken met de islam? De naziiiiis dachten aan samenwerking met de islam. Walgelijk gewoon. Walgelijk dat een religie boven de wet mag staan anno 21ste eeuw. Al die linkse dwaallichten met hun geroep over vrijheid. Roepen ze in feite op tot ongelijkheden. De islam geeft een nieuwe dimensie aan het woord apartheid.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 oktober 2010 om 09:42.
Oud 5 oktober 2010, 09:42   #59
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk is deze rechtzaak een lachertje en natuurlijk moet Wilders hier altijd vrijgesproken worden, maar aan de andere kant zou het toch interessant zijn om te zien wat de publieke opinie zou zijn bij een veroordeling. Volgens mij beseft de linkse politiek niet al te goed hoe schadelijk een veroordeling van Wilders zou zijn voor de linkse zijde en wat een zegen het zou zijn voor rechts.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 09:45   #60
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
dus omdat 1 vrouw een hoofddoek draagt, verplicht ze een andere vrouw om dat ook te doen??

is dat zoiets als 1 vrouw die een mini-rok aandoet, verplicht ze andere vrouwen om dat ook te doen?

ik ken genoeg moslims om te weten dat je raaskalt.
Ik ken genoeg moslims om te zeggen dat jij raaskalKt ! Moslims zijn niet meegaand en passen zich niet aan. Ze willen hun levenswijze opdringen. Jij wil gewoon hen pamperen. Onder het mom van vrijheid van kledij. Maar daar kan geen sprake van zijn omwille van het ongelijkheidssymbool de hoofddoek. Of wil links de wet aanpassen? Een straf voor elke moslimdude die neerbuigend/agressief/scheldend zich gedraagt op straat tov niet gelovige vrouwen. De tweede nationaliteit afnemen.

Niet zeveren over kledij. Wij hadden het over islamgebruiken die ongelijkheid afroepen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 oktober 2010 om 09:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be