Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 1 februari 2011, 23:29   #41
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Heeft er hier iemand dat interview in Terzake gezien? Leek me heel bizar wat die studiogast zei. Op het einde begon hij over een staatshervorming in twee fasen. En dankzij die tweede fase zou de staatshervorming nog steeds een thema zijn bij de volgende verkiezingen. Dat zou de NVA erg goed uitkomen. Zijn de mensen dat gezeur over die staatshervorming niet beu? Allez, ik weet het niet, hoor. Ik weet alleen dat CDenV veel zetels verloren heeft, vorig jaar. En zij hebben toegegeven in 2007. Daar werden ze dus niet voor beloond door de kiezer.
Sinardet? Veel gelul, maar meestal niet erg goed geïnformeerd. Een eerste pakket borrelnootjes gaat de CD&V ook niet aanvaarden. En wachten op een illusoir tweede pakket is ook al niet erg wijs, vermits het voortdurend de regering zou destabiliseren.

Laatst gewijzigd door fonne : 1 februari 2011 om 23:30.
fonne is offline  
Oud 1 februari 2011, 23:33   #42
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Sinardet? Veel gelul, maar meestal niet erg goed geïnformeerd. Een eerste pakket borrelnootjes gaat de CD&V ook niet aanvaarden. En wachten op een illusoir tweede pakket is ook al niet erg wijs, vermits het voortdurend de regering zou destabiliseren.
Dat dacht ik ook, dus ik was nogal verbaasd toen ik dat hoorde. CDenV heeft dit geprobeerd. We hebben vorig jaar gezien hoe de kiezer daarop reageert. Waarom nodigen ze zo iemand uit in de studio? Om propaganda te voeren voor België?
Stefanie is offline  
Oud 1 februari 2011, 23:34   #43
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Dat dacht ik ook, dus ik was nogal verbaasd toen ik dat hoorde. CDenV heeft dit geprobeerd. We hebben vorig jaar gezien hoe de kiezer daarop reageert. Waarom nodigen ze zo iemand uit in de studio? Om propaganda te voeren voor België?
jep
Oud 1 februari 2011, 23:41   #44
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Volgens Bogaert zat er al heel wat in. Nu de commentaren van politologen indachtig de laatste maanden vragen ze er om om die richting op te doeken.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 februari 2011 om 23:42.
solidarnosc is offline  
Oud 1 februari 2011, 23:55   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Het is volstrekt belachelijk van NVA om iedere keer te beweren dat de Franstaligen hen zouden willen isoleren om vervolgens te eisen dat de Franstaligen met hen en hen alleen een akkoord zouden sluiten waarop de andere Vlaamse partijen maar moeten slikken.
Het is nog veel belachelijker van de Franstalige van iedere keer te beweren dat ze tot een compromis willen komen en een regering willen vormen.

Alleen een regering die er geen is en zonder compromis, daar zijn ze toe bereid. Dan hebben ze wat ze nu ook al die tijd hebben, status quo, geen splitsing BHV en geen staatshervorming.
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be