Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 19:13   #41
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Eigen mandaatjes eerst is de levensleuze van deze rooie graaier.
Waar zijn de mandaten waar u het over heeft?

Electrawinds is een privé bedrijf, JVL is een privé bedrijf, UGent is tot nader order een universiteit waar de heer Vande Lanotte een docentenrol vervult.

De heer Vande Lanottes bezoldigde mandaten beperken zich bijgevolg tot een zitje in de Belgische senaat en de Oostendse gemeenteraad.

Overigens betrof mijn vraag het aantonen dat de heer Vande Lanotte "vooral aan het belang van de cirkels mensen rond hem" denkt. Tot het tegendeel aangetoond kan worden, ga ik ervan uit dat voorgemelde opmerking, gratuit en gespeend van elk bewijs is.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 oktober 2010 om 19:22.
4x10E6 is offline  
Oud 8 oktober 2010, 20:17   #42
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht

Electrawinds is een privé bedrijf, JVL is een privé bedrijf, UGent is tot nader order een universiteit waar de heer Vande Lanotte een docentenrol vervult.

De heer Vande Lanottes bezoldigde mandaten beperken zich bijgevolg tot een zitje in de Belgische senaat en de Oostendse gemeenteraad.

Overigens betrof mijn vraag het aantonen dat de heer Vande Lanotte "vooral aan het belang van de cirkels mensen rond hem" denkt. Tot het tegendeel aangetoond kan worden, ga ik ervan uit dat voorgemelde opmerking, gratuit en gespeend van elk bewijs is.
Ik ga me niet mengen in DEZE discussie, maar ik wil wél één ding opmerken.

Voor mij kan het NIET dat iemand die een bezoldigd politiek mandaat opneemt, er nog andere bezoldigde mandaten bijneemt. Zelfs als het hun politieke plicht is die ze in een of andere raad van bestuur, waar de regering een vinger in de pap heeft, vervullen, moet dit onbezoldigd gebeuren. Het is niet dat politieke mandaten een armoeloon betalen he.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 oktober 2010, 20:26   #43
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Electrawinds - Voorzitter - Bezoldigd
JVL Comm V - Bestuurder - Bezoldigd

Nooit gehoord van bezoldigde bestuuders? Hoeveel aandelenopties zou hij hebben, onze rooie graaier?

Citaat:
Gespeend dus, behalve wat die aandelenopties betreft. Maar dat horen we wel nog eens in de pers.
Sunny is offline  
Oud 8 oktober 2010, 21:46   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
,

Ik wil je het niet aandoen om te tonen dat Johan Vande Lanotte een bekwaam politicus is.
Een politicus die tegen alle arresten in toch recreatieparken blijft opkopen om ze nadien met veel verlies terug te verkopen is in mijn ogen een grote knoeier!

Komt daar nog bij toen men hem vroeg of hij de arresten niet moet naleven antwoorde hij botweg '' de overheid moet dat niet doen''.
daiwa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be