Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Uw N-VA-stem bij verkiezingen in 2010 en indien er nieuwe zouden komen?
Ik heb op de NVA gestemd en zou het terug doen. 36 61,02%
Ik heb op de NVA gestemd maar zou het nu niet meer doen. 1 1,69%
Ik heb niet op de NVA gestemd maar zou het nu wél doen. 4 6,78%
Ik heb niet op de NVA gestemd en zou het nu ook niet doen. 18 30,51%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 17:42   #41
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Larie en apekool. Ge kunt lezen of ge kunt niet lezen.
Ga je toch proberen om die slechte poll als de standaard te gebruiken? Je maakt er niet bepaald een goede indruk mee. Twee andere polls bewijzen het tegendeel.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 oktober 2010, 17:45   #42
EddyBal

Standaard

Citaat:
Ga je toch proberen om die slechte poll als de standaard te gebruiken? Je maakt er niet bepaald een goede indruk mee. Twee andere polls bewijzen het tegendeel.
Wat vooral opvalt is dat er op de uiteindelijke goede poll, die openbaar is, géén stemmers zijn die weggaan van NVA... raar he
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 oktober 2010, 17:56   #43
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Bedankt voor je advies.

Ik bezie groen! niet als 'onnozel'. Sterker nog, ik sta voor de volle 100% achter de standpunten van bepaalde groene figuren (Eva Brems bijvoorbeeld).

Verder, zou ik begot niet weten voor wie ik volgende keer zou moeten stemmen. De standpunten van Eva Brems (groen!) en Ico Maly (pvda) staan me best wel aan. Heb net een boek besteld van deze laatste, dus kzal wel zien wat het wordt.
Tja, Groen! is natuurlijk de meest Belgisch-nationalistische partij van enige betekenis (PvdA en LSP zijn meer hobbyclubjes). Als dat je overtuiging is, stem dan Groen!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 8 oktober 2010, 17:57   #44
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, tot de zaak omgekeerd is. Dan schreeuwt systeem moord en brand en fascistische misleidende nationalisten. Geeeeeeeuw.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 8 oktober 2010, 18:01   #45
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europese Vlaming Bekijk bericht
derde keer goeie keer?
derde keer, vierde keer, vijfde keer... zwalpen van regeringsvorming naar staatshervorming. Mij niet gezien, geen tijd- en geldverlies meer, ik kies voor de ordelijke opdeling.
Oud 8 oktober 2010, 19:22   #46
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer de uitslagen van bepaalde polls sommige mensen niet aanstaan, dan organiseren ze vlug vlug een nieuwe pol, uiteraard met de zogenaamde 'juiste' vragen die zij dan zelf formuleren.

Warempel, 'het kan verkeren', zei Bredero.
Oh boohoohoo
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 8 oktober 2010, 19:25   #47
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Well excuse mister fansypants, ik zal in't vervolg iets verzuurder zijn, gelijk gij, en alles 3 keer lezen, 't is waar, 't is dom van mij om eerlijkheid van de mensen te verwachten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 9 oktober 2010, 09:33   #48
centrist
Burger

centrist's schermafbeelding

Standaard Realisme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
derde keer, vierde keer, vijfde keer... zwalpen van regeringsvorming naar staatshervorming. Mij niet gezien, geen tijd- en geldverlies meer, ik kies voor de ordelijke opdeling.
Ik begrijp dat ergens wel, en wellicht vele anderen ook, maar het is gewoon niet realistisch. Sorry. Ik ben gematigd Vlaamsgezind (met BE als het kan, zonder als het moet; een stabiel en eerlijk systeem waar elk grotendeels z'n eigen weg kan gaan is het voornaamste) maar bovenal realistisch. Een ordelijke opsplitsing kan alleen via overleg. Anders is het per definitie niet ordelijk. En via overleg kan al geen simpele splitsing van een domme kieskring.

Enige mogelijkheid: voortdoen zoals ze bezig zijn. Het is bijwijlen een heerlijke soap, en bewijlen een zielige schertsvertoning. Maar ik zie geen alternatief.
Oud 9 oktober 2010, 13:34   #49
Europese Vlaming
Provinciaal Gedeputeerde

Europese Vlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Ik had het eigenlijk over de 3e enquête over dit onderwerp (de vorige 2 zijn mislukt door: 1) misleidende vraagstelling, 2) geen publieke enquête, waardoor verondersteld werd dat Belgicisten de boel terug saboteerden)

Maar zo kan je het ook bekijken.
Europese Vlaming is offline  
Oud 9 oktober 2010, 14:27   #50
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
eindelijk een poll zoals het hoort
²
Oud 9 oktober 2010, 14:54   #51
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat is ne Scofield?

En pas maar wat op met al dat geflirt, straks staan porpo en kalli hier weer.
Jij bent duidelijk iemand aan wie de 'Prison Break'-hype totaal is voorbijgegaan.
SDG is offline  
Oud 9 oktober 2010, 14:57   #52
EddyBal

Standaard

Volgens de enquete heeft HOEZEE! vorige keer op NVA gestemd en zou hij dat NU niet meer doen

Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 oktober 2010 om 14:58.
EddyBal is offline  
Oud 9 oktober 2010, 14:59   #53
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Amai seg, ik word met naam in de topictitel vernoemd, wat een eer.
poekieJ is offline  
Oud 9 oktober 2010, 15:02   #54
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Amai seg, ik word met naam in de topictitel vernoemd, wat een eer.
"er niks van bakken" is een eer ja
EddyBal is offline  
Oud 9 oktober 2010, 15:24   #55
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
"er niks van bakken" is een eer ja
Er zweeft dan ook een lichte nevel van ironie in mijn bericht.

Allée, in een poging om mijn "poll-maak kwaliteiten" te oefenen vind U hier in dit subforum een poll met betrekking tot de mogelijke stemming over BHV aanstaande dinsdag.

En dan nog een openbare als het goed is, wie had dat ooit gedacht?!
poekieJ is offline  
Oud 9 oktober 2010, 15:26   #56
EddyBal

Standaard

Citaat:
Er zweeft dan ook een lichte nevel van ironie in mijn bericht.

Allée, in een poging om mijn "poll-maak kwaliteiten" te oefenen vind U hier in dit subforum een poll met betrekking tot de mogelijke stemming over BHV aanstaande dinsdag.

En dan nog een openbare als het goed is, wie had dat ooit gedacht?!
MIJN keuze staat er al NIET bij.
EddyBal is offline  
Oud 9 oktober 2010, 15:30   #57
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

QUOTE=EddyBal;5023643]MIJN keuze staat er al NIET bij.[/quote]

Ik heb een geweldig idee.

Vooraleer een poll te openen moet er eerst een topic geopend worden om daar de mogelijke stemopties in op te nemen en grondig de bediscussiëren!

Misschien moet ik het polls maken maar laten, het lukt me toch niet.[

Laatst gewijzigd door poekieJ : 9 oktober 2010 om 15:31.
poekieJ is offline  
Oud 9 oktober 2010, 16:17   #58
EddyBal

Standaard

Citaat:

Ik heb een geweldig idee.

Vooraleer een poll te openen moet er eerst een topic geopend worden om daar de mogelijke stemopties in op te nemen en grondig de bediscussiëren!

Misschien moet ik het polls maken maar laten, het lukt me toch niet.[
Blijven proberen. Maar maak je polls eerst BUITEN het forum. Bekijk eens goed je vragen. Alles erin? Openbaar maken of niet? Misschien eens een privé breichtje naar een medeforumer en de mening vragen?

En ach, niet elke draad heeft zijn nut. Er zijn zo verschrikkelijk veel herhalingen van boodschappen...

Wat je bvb wél kan doen, is de trollen in het oog houden. sommigen openen nogal graag een draadje met rare vragen. Je maakt dan BIJNA de identieke, maar met GOEDE vragen

Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 oktober 2010 om 16:20.
EddyBal is offline  
Oud 10 oktober 2010, 14:33   #59
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

't kan snel verkeren. Als er nu verkiezingen waren zou ik niet meer voor N-VA stemmen gezien de BHV-bocht.

Aangezien we voor de rest van m�*jn leven nog wel met BHV zullen blijven zitten ga ik PS-stemmer worden of misschien Cdh. (Wij BHV-ers mogen dat) Die 2 weten tenminste hun standpunten door te drukken in België zowel als in Vlaanderen. Hoef ik niet telkens enkele maanden na de verkiezingen door die moedeloze fase te gaan.
Zucht is offline  
Oud 11 oktober 2010, 07:45   #60
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer de uitslagen van bepaalde polls sommige mensen niet aanstaan, dan organiseren ze vlug vlug een nieuwe pol, uiteraard met de zogenaamde 'juiste' vragen die zij dan zelf formuleren.

Warempel, 'het kan verkeren', zei Bredero.
Deze uitslag is gelijkwaardig aan die van de andere, alleen is de kans op manipulatie kleiner en daardoor betrouwbaarder.

Stoort het u dat men ze niet kan manipuleren?
Vito is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be