![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Uw N-VA-stem bij verkiezingen in 2010 en indien er nieuwe zouden komen? | |||
Ik heb op de NVA gestemd en zou het terug doen. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 61,02% |
Ik heb op de NVA gestemd maar zou het nu niet meer doen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,69% |
Ik heb niet op de NVA gestemd maar zou het nu wél doen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,78% |
Ik heb niet op de NVA gestemd en zou het nu ook niet doen. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 30,51% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga je toch proberen om die slechte poll als de standaard te gebruiken?
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ga je toch proberen om die slechte poll als de standaard te gebruiken?
![]() Wat vooral opvalt is dat er op de uiteindelijke goede poll, die openbaar is, géén stemmers zijn die weggaan van NVA... raar he ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Ja ja, tot de zaak omgekeerd is. Dan schreeuwt systeem moord en brand en fascistische misleidende nationalisten. Geeeeeeeuw.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() derde keer, vierde keer, vijfde keer... zwalpen van regeringsvorming naar staatshervorming. Mij niet gezien, geen tijd- en geldverlies meer, ik kies voor de ordelijke opdeling.
#46 | |
|
![]() Oh boohoohoo
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Well excuse mister fansypants, ik zal in't vervolg iets verzuurder zijn, gelijk gij, en alles 3 keer lezen, 't is waar, 't is dom van mij om eerlijkheid van de mensen te verwachten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Enige mogelijkheid: voortdoen zoals ze bezig zijn. Het is bijwijlen een heerlijke soap, en bewijlen een zielige schertsvertoning. Maar ik zie geen alternatief.
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar zo kan je het ook bekijken. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]()
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Volgens de enquete heeft HOEZEE! vorige keer op NVA gestemd en zou hij dat NU niet meer doen
![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 oktober 2010 om 14:58. |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Amai seg, ik word met naam in de topictitel vernoemd, wat een eer.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er zweeft dan ook een lichte nevel van ironie in mijn bericht.
Allée, in een poging om mijn "poll-maak kwaliteiten" te oefenen vind U hier in dit subforum een poll met betrekking tot de mogelijke stemming over BHV aanstaande dinsdag. En dan nog een openbare als het goed is, wie had dat ooit gedacht?! ![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() QUOTE=EddyBal;5023643]MIJN keuze staat er al NIET bij.[/quote]
Ik heb een geweldig idee. Vooraleer een poll te openen moet er eerst een topic geopend worden om daar de mogelijke stemopties in op te nemen en grondig de bediscussiëren! Misschien moet ik het polls maken maar laten, het lukt me toch niet. ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 9 oktober 2010 om 15:31. |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
En ach, niet elke draad heeft zijn nut. Er zijn zo verschrikkelijk veel herhalingen van boodschappen... Wat je bvb wél kan doen, is de trollen in het oog houden. sommigen openen nogal graag een draadje met rare vragen. Je maakt dan BIJNA de identieke, maar met GOEDE vragen ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 oktober 2010 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't kan snel verkeren. Als er nu verkiezingen waren zou ik niet meer voor N-VA stemmen gezien de BHV-bocht.
Aangezien we voor de rest van m�*jn leven nog wel met BHV zullen blijven zitten ga ik PS-stemmer worden of misschien Cdh. (Wij BHV-ers mogen dat) Die 2 weten tenminste hun standpunten door te drukken in België zowel als in Vlaanderen. Hoef ik niet telkens enkele maanden na de verkiezingen door die moedeloze fase te gaan. |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stoort het u dat men ze niet kan manipuleren? |
|
![]() |