Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 17:55   #41
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dat zijn duidelijk geen vakbondsmilitanten..iedereen kan zien dat die nog nooit van ze leven gewerkt hebben....er is daar trouwens geen enkele 'echte' militant/betoger een haar in de weg gelegd..

zelfs een video duidelijk bekijken lukt u niet .... en weer dat kortzichtig gedoe , een hoop gezever zonder inhoud ontkennen , stigmatiseren en feiten verdraaien ; VB taal op zijn best.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:37   #42
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Je doet wel erg hard je best om dingen te bestempelen als onwaar .... was je er dan bij ??.. Ben jij 1 van de polietiezakken?

http://www.liguedh.be/index.php?opti...010&Itemid=283
Misschien dat u eerst eens het waarheidsgehalte in uw verhaaltje moet bewijzen hé windsord. Met wat extreme (s)linkse verhaaltjes gaat u er zeker niet komen en waarom, omdat deze ondertussen al meer dan afgezaagd zijn. Hebt u dat nog altijd niet begrepen.

Indien ik één van die politiezakken zou zijn, zit ik vol spanning te wachten op het comitee P dat waarschijnlijk uw klacht en dat van uw geleifde (s)linkse prof in behandeling heeft hé. Wel te verstaan indien u en uw geliefde (s)linkse prof een klacht hebben durven indien aan de hand van waarschijnlijk een 100% verzonnen fabel wel te verstaan hé windsord.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:41   #43
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
De VB way ...
Hoe zou het nu toch komen wanneer men aan jullie fabels geen geloof hecht altijd het VB de schuldigen zou zijn. Misschien weet u het nog niet, er zijn nog andere mensen die voor zichzelf denken buiten het VB hé windsord.

Met vrijheid van denken en spreken hebben ze in uw middens altijd wel een probleem gehad hé windsor.

Oud 8 oktober 2010, 19:48   #44
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Heb ik dat nu geschreven?

Van ordediensten mag een gepaste reactie verwacht worden. Dat betekent bijv. dat je niet met z'n vieren blijft doorknuppelen als iemand roerloos op de grond ligt. Dat betekent ook dat je geen mensen slaat nadat ze geboeid zijn. Trouwens, die VB-betoging vorig jaar, werd dat toch ook breed uitgesmeerd in zowel de media als op dit forum. Ik heb daar toch maar weinig geknuppel gezien, toen.
Als u daar geen geknuppel hebt gezien zal de oorzaak er wellicht in liggen dat er geen geknuppel hoefde gebruikt te worden. Er zijn nu eenmaal mensen die opkomen voor een mening maar dit doen zonder onschuldige omstaanders en eigendommen te overspoelen met geweld en vandalisme. Iets dat niet kan gezegt worden voor de soort waar een windsor en aanverwanten deel van uitmaken.

Of hebt u nog nooit deze bezig gezien. Gemaskert louter en alleen uit LAFHEID, met het oog ongestraft onschuldige leed en vernieling te bezorgen.

Oud 8 oktober 2010, 19:52   #45
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het enige waar jij goed in bent is prietpraat verkopen en dan ga je mij dat verwijten Loooooooooool ... steek uw matrak waar de zon niet schijnt . Als er op een betoging mensen zijn die in elkaar worden geslagen door flikken onder voorbedachte rade dan is het normaal dat we dit aanklagen . Dat er ignorant krapuul zoals jij dit normaal acht doet mij niets . Idioten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn .

Deze zijn er jaren geweest maar waarschijnlijk is het nog niet tot u en aanverwanten doorgedrongen, de idioten zijn op. ze zijn beginnen denken voor zichzelf en zijn verhaaltjes beginnen afwegen op waarheidsgehalte een gehalte waar u en aanverwanten 100% in tekort schiet. Spijtig zeker windsor.

Verder kan ik zeggen, indien men u heeft erkent als fabeltjesverteller hoeft u de mensen er nog niet om te beledigen hoor. Is een teken van uitermate zwakte maar dat wist u waarschijnlijk nog niet hé windsor.

Oud 8 oktober 2010, 20:01   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar jongen toch , wat een onzin. Geloof wat je zelf wil en leer vooral begrijpend lezen.
Erlich is een biernazi. Die zijn nu eenmaal zo. Daarbuiten kunnen ze uiterst sympathiek en gezellig zijn.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 20:06   #47
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als jij betoogd hebt en hier deze zever beweert is hetzelfde als beweren dat sinterklaas bestaat ..

Nog een keer c for yourself http://www.youtube.com/watch?v=-IU7PIk6kV4
Hebt u de uitspraak gehoord van een vakbondsmilitant windsor, "agenten zijn ook werknemers" maar waarschijnlijk is dat u ontgaan hé volgens u zijn het fascisten.

Kunt u ook even het doel uitleggen van die gemaskerde meute die mee optrok in die betoging? Moet ik het u zeggen, 100% lafaards die maar één doel voor ogen hebben een maatschappij zoveel mogelijk schade toe te brengen en die het lot van de arbeiders geen fluit interesseert. Integendeel, leeglopers die leven op de kap van de arbeider/arbeidster.

Oud 8 oktober 2010, 20:13   #48
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Erlich is een biernazi. Die zijn nu eenmaal zo. Daarbuiten kunnen ze uiterst sympathiek en gezellig zijn.
Heb u die vraag nogal eens gestelt, wat is een biernazi? Deze vraag omdat pseudo intellectuele nogal moeilijk te begrijpen zijn ziet u ze denken altijd een gepast woordje of zinnetje te kunnen geven maar toch het lukt het hen bijna nooit om echt duidelijk te zijn.

Wat betreft symphatiek en gezellig, dat zijn alle personen die zich houden aan bepaalde regels zoals, respect voor anderen hun eigendom, anderen niet laten betalen voor luiheid, die geen fabels moeten verzinnen om interessant te doen zoals bv.een windsor enz. enz.

Oud 8 oktober 2010, 21:10   #49
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zoals ik in een andere draad al schreef, je moet dat begrijpen, Txiki. 364 dagen in het jaar verstoppen ze zich, omdat ze anders wel eens wat tikken zouden kunnen krijgen. Daar hebben ze toch niet voor getekend. Ze beperken zich dan tot parkeerboetes schrijven, de stoere uithangen tegen mensen die oversteken door het rode ventje, ruig doen tegen een fietser zonder licht. Tegelijk blijven ze rustig in de combi zitten als er mensen worden beroofd of komen ze gewoon niet opdagen als ze gebeld worden. Intussen worden hun commissariaten in de fik gestoken terwijl ze er als dwazen op staan te kijken.

Maar dan is er die ene dag dat er wat hippies komen protesteren en Brussel, dan trekken ze hun pakjes aan en kunnen alle frustraties botgevierd worden. En dat is precies wat er die dag gebeurd is.
Dat kunt ge hun niet verwijten. Zou gij uw leven riskeren om een gevaarlijk persoon op te pakken die de dag nadien terug wordt losgelaten door het gerecht?
Oud 8 oktober 2010, 21:17   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Heb u die vraag nogal eens gestelt, wat is een biernazi?
Wel, ik had er toen uitgebreid op geantwoord, maar je zal het misschien te intellectueel gevonden hebben. Laat ons zeggen dat het iemand is die bier drinkt, en die graag kokketeert met runetekens, nazisymbolen en dergelijks.

Het is geen ideologische interesse zoals bij een Nestor Burma, en een d/t-fout kan men ook al eens tegenkomen...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 22:18   #51
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of hebt u nog nooit deze bezig gezien. Gemaskert louter en alleen uit LAFHEID, met het oog ongestraft onschuldige leed en vernieling te bezorgen.

Je hebt het over de robocop relflikken in BXL, hoop ik?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 23:17   #52
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebt u de uitspraak gehoord van een vakbondsmilitant windsor, "agenten zijn ook werknemers" maar waarschijnlijk is dat u ontgaan hé volgens u zijn het fascisten.

Kunt u ook even het doel uitleggen van die gemaskerde meute die mee optrok in die betoging? Moet ik het u zeggen, 100% lafaards die maar één doel voor ogen hebben een maatschappij zoveel mogelijk schade toe te brengen en die het lot van de arbeiders geen fluit interesseert. Integendeel, leeglopers die leven op de kap van de arbeider/arbeidster.
Mensen die braaf gaan betogen hebben géén reden om hun gezicht onherkenbaar te maken. Als er morgen iemand met een bivakmuts over zijn gelaat de bak binnenkomt, WEET iedereen dat er een overval zal zijn. Betogers met verborgen gelaat? Taggen en wegvoeren. Liefst nog met aardig wat klop er bovenop.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 23:18   #53
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Dat kunt ge hun niet verwijten. Zou gij uw leven riskeren om een gevaarlijk persoon op te pakken die de dag nadien terug wordt losgelaten door het gerecht?
Ik wel, maar niet iedereen denkt zoals ik.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 01:42   #54
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Deze vrouw, Professor aan univ leiden werd afgelopen week mishandeld in een Brussel politieburo, wanneer ze vreedzaam wilde protesteren. Ze werd aan een ketting aan een radiator gehangen, geslaan en op gespuwd. Dit kan zo niet verder! Zij is niet de enige die dergelijke dingen moest doorstaan hier in België. Schrijf een brief, mail, fax naar Belgium’s UK Ambassador (ze komt uit de U.S), Ambassador Johan Verbeke om deze mensen die er onterecht zitten buiten te laten.

http://www.stumbleupon.com/su/2KwokA...n-belgium//r:f
http://forum.politics.be/showpost.ph...58&postcount=8

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 06:36   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Was het bij dit voorval dat een winsord aanhaalt dat u het hebt gezien of, was het tijdens een vreedzame betoging van rechtse politici die de samenleving wilden attent maken op een gevaar dat de maatschappij is binnengeslopen?

U weet wel het gevaar waar een winsord en vrienden de grenzen zo graag voor willen open zetten.

En om nu even serieus te blijven, agenten die een gearresteerde bewerken met de matrak nadat deze is geboeid, hopelijk hebt u dat toch op film of foto voor een klacht bij comitee P.
Citaat:
Misschien dat u eerst eens het waarheidsgehalte in uw verhaaltje moet bewijzen hé windsord. Met wat extreme (s)linkse verhaaltjes gaat u er zeker niet komen en waarom, omdat deze ondertussen al meer dan afgezaagd zijn. Hebt u dat nog altijd niet begrepen.

Indien ik één van die politiezakken zou zijn, zit ik vol spanning te wachten op het comitee P dat waarschijnlijk uw klacht en dat van uw geleifde (s)linkse prof in behandeling heeft hé. Wel te verstaan indien u en uw geliefde (s)linkse prof een klacht hebben durven indien aan de hand van waarschijnlijk een 100% verzonnen fabel wel te verstaan hé windsord.
Je schermt nogal graag met het comité P.
Maar op het comité P kan je niet altijd rekenen.

Topman Comité P opnieuw in opspraak.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...opspraak.dhtml
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 07:11   #56
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wel, ik had er toen uitgebreid op geantwoord, maar je zal het misschien te intellectueel gevonden hebben. Laat ons zeggen dat het iemand is die bier drinkt, en die graag kokketeert met runetekens, nazisymbolen en dergelijks.

Het is geen ideologische interesse zoals bij een Nestor Burma, en een d/t-fout kan men ook al eens tegenkomen...
Hebt u er toen uitgebreid op geanwoord alléz vooruit dan.

Kunt u ergens even aanwijzen waar ik bv. zou kokketeren zoals u het noemt met runetekens? Misschien gewoon uit uw pseudo intelligente grote teen gezogen zoals wat bv. iemand z'n ideologie zou kunnen zijn.

Wat betreft dt fouten, ligt daar iemand van wakker buiten de pseudo intellectuelen op het forum?

Oud 9 oktober 2010, 07:12   #57
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Je hebt het over de robocop relflikken in BXL, hoop ik?
Nee, u hebt het volledig mis!

Oud 9 oktober 2010, 07:19   #58
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je schermt nogal graag met het comité P.
Maar op het comité P kan je niet altijd rekenen.

Topman Comité P opnieuw in opspraak.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...opspraak.dhtml
Alléz arti ik dacht dat u ergens gezegd had dat de media niet altijd een betrouware bron zou zijn en nu wel? Waarom, omdat het in de morgen heeft gestaan misschien?

Indien u altijd niet zou kunnen rekenen op het comitee P, waarom zouden er dan zoveel heen lopen om te gaan klagen en zagen?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 9 oktober 2010 om 07:22.
Oud 9 oktober 2010, 07:30   #59
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Alléz arti ik dacht dat u ergens gezegd had dat de media niet altijd een betrouware bron zou zijn en nu wel? Waarom, omdat het in de morgen heeft gestaan misschien?

Indien u altijd niet zou kunnen rekenen op het comitee P, waarom zouden er dan zoveel heen lopen om te gaan klagen en zagen?
Over de media schreef ik
"dat de media een selectie maakt uit de berichten die voorhanden zijn. Ze kan nu eenmaal niet over alles berichten."
en
"dat zijn geen wetenschappelijke werken"
http://forum.politics.be/showthread....32#post5014932
en
"De media maken een selectie uit de feiten die voorhanden zijn; en berichten daarover.
Bij die selectie houden ze maar 1 iets voor ogen : verkoop. Wat willen de lezers lezen?"
http://forum.politics.be/showthread....17#post5016817
Met dit laatste ging je volledig akkoord.

Ik veronderstel dat men naar het comité P loopt; omdat men er soms/dikwijls wel op kan rekenen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 08:14   #60
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be