![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn dus geen voorbeelden van waar het "goed" word aangepakt. Er zijn wel voorbeelden waar het goedkoper is. Maar dat zijn landen waar een proces niets voorsteld. This te zeggen geen proces. Alleen maar aanhoren van het vonnis. Daar staat de galg net naast de rechtzaal. Laatst gewijzigd door giserke : 11 oktober 2010 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de reinigingsdiensten is dat juist hetzelfde, en voor gelijk welke harde, zware en/of vuile job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Als je er voor tekent is het geen straf, hé. Mensen waar nog hoop in is om te beteren, moeten trouwens niet speciaal hard gestraft worden voor mij. Gewoon béter gemaakt volstaat mij. En iemand leren om zijn eigen eten te verbouwen, dat is beter als 23 op 24 in een hok zitten, en slechter kan je er niet van worden. En terwijl ze daar mee bezig zijn, steken ze geen nieuwe strafbare feiten uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef een veroordeelde zelf de keuze. Levenslang dwangarbeid of vrijwillige orgaandonatie.
In geval 1 heeft een "onschuldige" nog een kans om vrijspraak te krijgen, in het andere geval is het een snelle weg uit hard werken voor de echte crimineel.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat is er verkeerd aan trouw beloven aan een staat die je het staatburgerschap verleent ? Zouden ze hier ook moeten doen. En bij woordbreuk je staatsburgerschap terug afpakken. Laatst gewijzigd door den dinges : 11 oktober 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze moeten ze halen uit Oost-Europa. Oeps, die willen ze hier ook niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"voor mij" "volstaat mij" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Als je weet met welk amateurisme ze in haselt tewerk gaan voor Els Clottemans, moet dit toch tot nadenken stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie my ass ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de magistraten amateurs zijn, moet je ze vervangen door pro's. Idem voor politie. Dit is nog steeds geen goed argument tégen de doodstraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens opgezocht hoeveel onschuldige mensen zijn omgebracht in de US door "partijdige flikken" en een amateuristische verdediging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou mogelijk moeten zijn om ter doodveroordeelden nuttig te kunnen gebruiken. Met nuttig bedoel ik : ten gunste van de mens, de maatschappij, de samenleving.... Ik denk daarbij bv aan hen gebruiken als proefpersonen voor allerlei medische toepassingen (medicijnen, nieuwe onderzoeksmethodes, nieuwe operatietechnieken,enz..) . En als ze dan toch dood moeten, waarom hen niet gebruiken als orgaandonoren? Oke ,er is de ethiek, en ik kan aannemen dat niemand het hart van een seriemoordenaar ingeplant wil krijgen....maar wat niet weet niet deert . Of niet? Nu weet men ook niet van wie men een orgaan krijgt, dus wie kan je garanderen dat die donor niks op zijn kerfstok heeft?
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 oktober 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||