![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Vorige week is in Ledeberg nog een plakploeg met flessen bekogeld door krakers. Iedereen weet toch waar dat gespuis samenhokt, en wie zou erom malen als zo'n krakerspandje zou affikken?
![]()
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Hier niet ver van met kot (gent-rabot) worden alle VB-affiches altijd-en opnieuw beschadigd.
Ik denk wel dat ammateur-beschadigingen zelf een positief effect voor het VB kunnen hebben. Mensen die de verscheurde affiches zien kunnen juist daardoor inzien hoe het VB behandeld word, en er sympathie voor krijgen) (sympathie voor het slachtoffer, de underdog) Maar dit neemt niet weg dat het een echte schande is dat mensen die affiches vernietigen, en als ik hier iemand zou betrappen zal ik die op een niet zo nette manier mijn ongenoegen kenbaar maken ![]() digitale fotos maken van de snoodaarts en deze publiekelijk op het internet (dit forum bvb) lijkt me mss al een eerste afschrikkend middel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd geen Clemens te bespeuren. Ne mens zou bijna gaan denken dat hij met zijn voorbode van de dictatuur heel hard op zijn bakkes is gegeaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit was een staaltje van verdraagzaamheid van diegenen die er het hardst op of om roepen
![]() net zoals de verkiezingsborden die afgezaagd werden in verschillende Vlaamse gemeenten ! Vrijemeningsuiting ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ondertussen is de website terug online, en nergens een mededeling dat ze gehacked was. Waarschijnlijk was het het zoveelste paranoïd vals alarm. De poetsvrouw had een emmer javel over de hardware gegoten of zoiets.
![]()
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Das weer het werk van één of andere vuile moslimterrorist zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was de afspraak ! Eerlijk duurt het langst ! Hoop ik ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() neen, we plakken die gasten op de borden ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Lig er niet echt wakker van dat ze onze affiches er af trekken,heb meer tijd om ze terug te plakken ,dan die pubers.De helden trekken ze er wel af als het donker is,ze zouden eens gezien kunnen worden.maar waar ik me wel aan stoor,is dat ze ze er aftrekken,en dan smijten ze de affiches op de grond,ze zouden een boeten moeten krijgen voor sluikstorten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() zou de piano het ook zo grappig vinden moest iemand zijne website hacken en die vol stouwen met Vlaams Blok affiches ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |