![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onversneden discriminatie op basis van religie!
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 oktober 2010 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jij hebt mijn punt ook niet begrepen. Wat ik zei over 55+ers of vrouwen vind je dan wel normaal. 'We' moeten geen oplossingen zoeken. Dat moet de overheid doen. Dat is haar plicht. Indien een groot fabriek sluit kunnen vele mensen op brugpensioen. Soms al vanaf 50 jaar. Als je dat met een verzuurde blik bekijkt is dat ook discriminatie. Ik beschouw dat als een oplossing voor een bepaalde groep. Het wil niet zeggen omdat een vroeger beleid de zaken verkeerd aangepakt heeft (daar heb je ook gelijk in) dat men er nu niets meer aan moet proberen doen. Ik weet dat bepaalde racisten vinden dat ze allemaal maar moeten oprotten maar dat is niet echt realistisch. Dus vind ik dat ze maar eens moeten proberen om deze scheve situatie aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, u noemt het hoe u zelf wilt.
Als jood of moslim dienen we ons te houden aan de voorschriften van ons geloof. Van mij mag een autochtoon werken in halal- en kosherslachthuis maar het vlees moet religieus geslacht worden, punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens uw voorschriften van uw geloof hebben geen voorrang op de wet. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 oktober 2010 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
55+ maken minder kans omdat ze duurder zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Discriminatie op basis van geloof. Tja, waarom zou een autochtone werkgever zich daar niet mogen achterschuilen. Wat als zijn god zegt dat hij geen onreine ongelovigen zoals moslims mag aanwerven voor het plaatsen van garagepoorten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb ook begrip voor vele mensen hun zorgen over de mulitcul. Vele zorgen zijn ook terecht. Vele vooroordelen zijn ook begrijpelijk. Maar elke poging om er iets aan te doen wordt gelijk door het VB en zijn volgelingen als Linkse pamperpolitiek van de politiekcorrecten. Nogmaals, is het nu beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk op dat de problemen zich stellen met een bepaald soort allochtonen die hun kwalijke reputatie te wijten hebben aan hun religieus fanatisme en hun religieus onaangepast gedrag. Die bevolkingsgroep moet zich maar bezinnen over zichzelf, haar religieuse opdringerigheid temperen, en dan zal ze in dezelfde mate aan de bak komen als andere allochtonen. Zolang dat laatste niet gebeurt, zal er niets veranderen. Maw, ze oogsten wat ze zaaien. Laatst gewijzigd door Sunny : 15 oktober 2010 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat ze in't verleden slechte ervaringen hadden met allochtone werknemers? En ik zeg niet dat er geen goede allochtone werknemers bestaan maar zoals het spreekwoord zegt, de goede moeten het bekopen met de slechte. Vergelijk het met een werkgever die in't verleden slechte ervaringen had met opa Peeters, met nonkel Peeters, vader Peeters en dan komt die zoon soliciteren (alhoewel een brave en vlijtige jongen), hoeveel kans schat jij dat die werkgever hem in dienst neemt? Laatst gewijzigd door daiwa : 15 oktober 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze zijn hier, ze blijven hier (of velen dat nu willen of niet) probeer ze dan te integreren. Ze kosten nu ook geld en sommigen (veel) zorgen voor overlast. Integreer ze in de maatschappij en laat hun ook een steentje bijdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar ik ben er echt van overtuigd dat vele 'jongeren' in de criminaliteit geraken of extremistische overtuigingen krijgen omdat ze gewoon geen kans krijgen. Kijk maar naar Brussel. Deze week nog in het nieuws. Is dat dan beter? Moet een overheid daar niets aan proberen doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Er zijn er 100.000den gevogd via gezinsherenigingen tot in het 17de knoopsgat en de massamigratie aangemoedigd door links dat geen vers kiesvee genoeg kon aanlokken. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 15 oktober 2010 om 22:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel van die jongeren die niet aan de bak komen op de arbeidsmarkt hebben een diploma, daar begint alles mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burger
|
![]() [quote=Sunny;5034868]
Citaat:
Wat die GASTarbeiders betreft, die hadden in mijn ogen het recht om hier te blijven mits ze bijgedragen hebben aan het systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 15 oktober 2010 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moeten alle moslims en joden maar in een slachthuis gaan werken, punt.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je je voor één keer aan het onderwerp houden? |
|
![]() |
![]() |