![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 70% van de Vlamingen staan achter BDW, hoeveel stemmen haalde BUB?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() en la belgique nog meer kapot
![]()
#44 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Eender welke modderput is voor u minstens een wolkenkrabber hoger, Bruno.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
o ja.....met 30% van de Vlaamse stemmen is de NVA eigenlijk niet in een positie om splitsing "op te leggen",daar heb je eigenlijk,euh,laat ons praktisch zijn,wel 70% voor nodig... feitelijk is het "franstalig front" ons deze "dienst" aan het bewijzen ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 oktober 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat van de N-VA is dat er sinds 2007 geen echte regering meer is in Belgique. Daar durfden de stichters van de VU destijds zelfs niet over dromen.
|
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Bart De Wever is er als nooit tevoren in onze geschiedenis in geslaagd om de Vlaamse harten en hoofden te veroveren en hun duideljk te maken dat het VB tot nu toe altijd gelijk heeft gehad.
Ik van mijn kant ben daar uiteraard super blij mee. Daar tegenover staat dat ik huiver van de toegevingen die BDW heeft gedaan aangaande de faciliteitengemeenten. Ook daar zal blijken dat het VB altijd gelijk heeft gehad. Geen prijs. Geen énkele prijs voor de toepassing van de grondwet. Met zijn toegeving op dit gebied betonneert hij de mogelijkheid van de Belgofonen om (op internationaal-juridisch niveau) te blijven aanspraak maken op de faciliteitengemeenten. Als men alles op alles zet om BHV zonder prijs te splitsen dan zullen de Belgofonen (zoals Maingain zelf heeft verklaard) eindelijk weten dat ze nooit of te nimmer moeten aanspraak maken op hun eindeloos herhaalde Wallo-Brux (die dan weer door de Brusselaars bij de laatste poll met 77% wordt afgeschoten). Dát zou ik dan staatsmanschap noemen. Dát zou een stap zijn naar Vlaamse onafhankelijkheid Nu is dit (zie Baert doctrine) niet het geval.
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() System heeft een kristallen bol, weet je.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 19 oktober 2010 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Als hij die stelling lang genoeg volhoudt zal hij ongetwijfeld ooit gelijk krijgen hé...
![]()
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On verra. Maar zoals je weet: je m'en fous comme de l'an quarante. Wat telt is dat de mainstream in Vlaanderen op de Vlaamse lijn zit, én dat de B-partijen geen 50 pct meer halen.
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
|
![]() Ooit heeft een eminent lid en toenmalig overtuigd VB'er van deze forumgemeenschap eens gezegd: "Het is ver gekomen als wij aan de onderhandelingstafel de toekomst van Vlaanderen moeten in handen leggen van de tjeven".
Ge moet niet vragen hoe blij dat ik nu ben dat ik de toekomst van ons volk in handen weet van BDW. Uiteraard blijft mijn zorg ivm eventuele tjeverij even groot...maar ik slaap al een pak beter hoor...pffffff
#59 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij moet je facebook gebruiken om een goed beeld van de situatie te krijgen:
Vlaanderen: SP.a 6156 people like this CD&V 1328 people like this N-VA 4486 people like this Open VLD 2037 people like this Vlaams Belang 6868 people like this N-SA (nu ze toch een partij zullen oprichten) 94 people like this LDD 4 people like this BUB 677 members De Hoogedelgeboren Heer Rouben Cottenjé de Dauphin 1843 people like him Wallonie: PS 11,224 people like this MR 2989 people like this CDH 553 members Front National .be 3308 people like this FDF Wallonie 72 people like this |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toegegeven, ik heb ben nog maar 20% ver ... maar mijn god wat een tjseef in hart en nieren is dat zeg ! ![]() ethisch dan vooral ... maar zijn voorstel lezende ... vrees ik dat hij aan zijn Egmont werkt ... |
|
![]() |