![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lol... ik zal dit dan maar noteren als uw enige reactie. Het gaat dus gewoon niet, zoveel is duidelijk. Ge zijt al afgegaan als ne gieter met uw niets terzake doende bekrompen en emotionele kutreacties en al waar het u nu nog om te doen is uw fake identiteit hier even te redden, zoveel is duidelijk. Discussieer dus maar met uw eigen en met meningsgenoten. Dit was mijn laatste reactie naar u toe. Bij deze krijgt ge van mij dan ook het laatste woord, dat zal u wellicht even terug beter doen voelen.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel verdorie! Nu opent Kallikles een draad met iets wat er uitziet als een integere en oprechte aanzet tot een boeiende discussie, komt straddle hier de boel weer verpesten met zijn antisemitische gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() . (dit is eigenlijk al teveel, de aandacht niet waard)
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens wie we daar hebben, het heeft niet lang geduurd. De zionistische mob is opgetrommeld. Vermeend antisemitisme detected , alert alert!! Ik heb anders wel wat typwerk geleverd vanavond en er wat moeite voor gedaan, met wat persoonlijke inbreng. Anders dan jij met je saaie stereotiepe one liners in elk geval. Oppassen Hertog, het antisemitisme neemt toe!! Oppasseuuuuu!! Reagereuuh!!
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2010 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hol islambashen is hier schering en inslag. Verheerlijkt, aangemoedigd zelfs. O wee als je echter onderbouwde kritiek geeft op talmoed, joodse drang naar suprematie, israel... Dan is de meute nepintellectuelen a la Hertog daar, met hun "sterk onderbouwde" repliek: antisemitischmeu!!!
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ge u tot een goddelijke entiteit verhoogt en zo kunt oordelen over wat al dan niet onzin is op dat vlak. Ik persoonlijk vind vele zaken in de godsdienst ook als onbewezen, maar ik heb niet de pretentie om te bepalen dat ze verkeerd zijn, zeker in het kader van de evolutietheorie van Darwin niet.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 oktober 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gebeurt ook wel te vaak, maar dat neemt inderdaad niet weg dat er zeker gevallen zijn waarin het verwijt terecht is, zoals hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ben ik met je eens, maar de reden ervan is het schaamteloze antisemitisme van de Straddles van deze wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg aub eens concreet wat er in deze draad door mij geplaatst antisemitisch is.
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Grapjas. Als ik antisemitisch ben, dan is zowat iedereen het. Maar ja, uw geloofwaardigheid is hier al lang beneden 0 gedaald.
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij hebt hier al ten overvloede bewezen een dikke zeveraar te zijn.
Uw sociaal betoog op het forum is hol. Het is nep, want het is selectief.
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrijwel alles, omdat jij met onzinnige complottheorieen op de proppen komt. Jij bent daar zo in verstrikt geraakt dat jij volgens mij niet eens doorhebt dat je antisemitisch bezig bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedankt, ik had deze draad niet eens gezien, ik ga er mij onmiddellijk eens in verdiepen. Het is door racistisch, ueber etnocentrisch, pro israelisch zionistisch tuig als jij dat er protest komt dat jij als ''antisemtitsch'' aanziet. Zeveraar. Ik heb heel mijn leven niets met nazisme noch antisemitisme te maken gehad. Elke rechtgeaarde mens kan niet anders kan dan een halt toe te roepen aan de ziekelijke en verderfelijke zionistische politiek welke de ganse maatschappij en wereld in het verderf aan het storten is. Tal van joodse mensen erkennen en weten dat. Behalve gij natuurlijk. Hoe zou dat toch komen?
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Antisemitisme als verwijt is zwaar misbruikt, voornamelijk door types als gij. Zelfs dat zult ge blijven ontkennen. Eerlijke discussie my ass. Dat hebt ge enkel aan uzelf te danken.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerel, er is een verschil tussen omhooggevallen linkse pro-Palestina supporters en post-WO2 conspiracy adventisten.
|
![]() |
![]() |