![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er mooiere woonsten zijn is waar. Je kan ook een eiland kopen. Niets kan op tegen een gezellig nest, waar de bewoner zich niet steeds hoeft te verontschuldigen ... voor de rommel, ofzo. Als de vrijer dit niet zo ziet dan zet je die gewoon aan de deur. Ik onderschat financiële mogelijkheden niet. Arm en optimistich zijn is niet zo evident. Een miljard hebben kan het leven wel wat comfortabeler maken. Ik zou bij het winnen van de Lotto bijvoorbeeld niet twijfelen om een nieuwe pc te kopen, mijn dochter haar naft van de brommer zelf te betalen, of mijn zoon naar een duurdere psychiater te sturen. Het gaat uiteindelijk om geluk. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 oktober 2010 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hoop jaloers gezever zit hier tussen de reakties...
![]() DIE mensen winnen een milioen eurootjes , ZIJ doen er hun goesting toch mee. Of ze er nu grond, lege perrierflesjes of een vrachtwagen vol met pinguinteddybeertje mee kopen is toch HUN zaak ... ![]() Laat ze hun 5 minuten "fame" en rijkdom hebben , dat pakken ze weeral niet meer af . Ik wil ook wel zo'n lotto winnen , en wat ik er dan mee doe is dan MIJN zaak, 't zouden wel andere dingen zijn en 't geld zou op een andere manier gebruikt worden maar 't zou wel lang genoeg meegaan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.toesjee.eu/nl/koopwoninge...erentie=ts7090 Mss wel iemand zoeken om te helpen in het dagelijks poetsen ... De rest van hun centjes kunnen ze mss gebruiken om simpelweg te rentenieren ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uiteindelijk de bedoeling van de topicstarter ? Laatst gewijzigd door Rudy : 25 oktober 2010 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Arm paard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() De tendens van het artikel is duidelijk. Gezin wint 1 miljoen en op een week tijd zijn er al een paar honderdduizend euro's uitgegeven. Vandaag een artikel op hln.be over energiearmoede en de reacties spraken weer boekdelen. Gelukkig staat hier ook een reactie van een thuisverpleegster die de leugens van het OCMW in dit artikel doorprikt. En ja, ik heb ook ooit stage huisverpleging gelopen en er leven in België dus nog mensen die hun water op een kachel moeten verwarmen en waar de WC nog een gewoon gat boven de grond is.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ou-staan.dhtml Ge hebt armoede en armoede he. De mensen kennen alleen de stereotiepe gevallekes met dank aan de media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vastgoed is toch een goede belegging voor uw geld?
Of is dat voor arme sloebers anders?
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 25 oktober 2010 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge speelt mee met de lotto, en ge wint.
Voila, niemand heeft daar zaken mee. Het interesseert me geen fluit. Ik heb nog nooit meegedaan met de lotto. Ik gok niet.
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geluk is inderdaad het belangrijkste, maar enige materiële zekerheid en veiligheid (een gezond dak boven je hoofd) draagt daar wel toe bij. Ik beweer niet dat je niet gelukkig kan zijn in benarde omstandigheden, maar de meeste mensen kiezen wel voor dat gezonde dak boven hun hoofd als ze er de mogelijkheden toe hebben. Dat creeërt echt veel meer kansen om gelukkig te zijn. Ik probeer in ieder geval een zekerheid op te bouwen dat ik later ook nog een dak boven m'n hoofd heb, liefst een eigen dak - niet het dak van een ander dat ik tijdelijk eens mag gebruiken.
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Wat een jaloerse opmerkingen,als ze een huis en bouwgrond kopen doen ze niet anders dan wat elke normale belg doet.
En die auto? rijd niet ieder gezin met een auto,ik zou ze ni graag betalen waar ze er 2 of meer hebben! En dat huis blijft toch zijn waarde houden als ze dat een beetje in orde houden,als het moet kunnen ze dat terug verkopen zonder verlies. Zij hebben het toch gewonnen,moeten wij ons daar mee bemoeien dan?
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik zou ook graag morgen een miljoentje op mijn rekening zien verschijnen 500 000 geef ik uit en van de rest rentenier ik aan 5%. 25 000 per jaar is 2 000 per maand en dat moet perfect lukken as ge geen grote onkosten meer hebt |
|
![]() |
![]() |