![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je met jouw praktische bezwaren le roi et la reine bedoelt ga ik akkoord.
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de enige die over burgeroorlog spreken zijn de PS, niet N-VA of BDW, trouwens. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, geen idee wie meer te vertellen heeft, laat ons zeggen dat den Beer en den Elio twee handen op één buik zijn. Wiens buik wil ik echt niet weten!
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste keer dat ik in Knokke kwam, pleegde een franskiljonse een verkeersagressie t.o.v. mij. Ze leefde in de illusie dat ze dat Vlamingske eens zou de les lezen. Het eindigde met het feit dat ze moest 4500 € schadevergoeding betalen. Dié dag heb ik met een paar vrienden champagne gedronken...
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Belgicisten hebben geen wiet nodig om totale onzin te verkopen, mevrouw Hot. Alleen al bij het zien van de driekleur raken zij in vervoering en is het hek van de dam.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: zelfs een Knoks kalf heeft wijsheidstanden...
Laatst gewijzigd door Boduo : 26 oktober 2010 om 20:41. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Knokke dekadent is, staat al j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren als een paal boven water. ![]() ![]() ![]() bekijk en beluister jullie burgemeester: (dekadentie)² ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 26 oktober 2010 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet het ijzer smeden als het heet is, maar in feite is het nog niet heet genoeg. Het kan en zal nog veel heter worden. En de Fr helpen hem er onbewust gretig bij, met hun fabelachtige eisen. Ze hebben de boodschap van de kiezer in Vlaanderen NIET begrepen, Bart weet dat ook en zal op gang komen na de volgende verkiezingen.
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende verkiezingen: alle belgicisten zullen die proberen tegen te houden (tot na 31 december ?) ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat voor élk nuttig antwoord, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk antwoorden daar dan een hele boek koffiemadammetjes nee op, om dat ze met hun gemiauw zaniken over het teloor gaan van België zonder er zich rekenschap van te geven wat het behouden er van ons kost. Je moet ze met de neus drukken op de feiten," Ben je bereid 500 euro per jaar extra belasting te betalen voor Waalse gezinnen om het behoud van België. Wie daar niet toe bereid is, geeft er bij gevolg de voorkeur aan België op te te splitsen en onafhankelijk te worden. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, de politiekers hebben daar geen oren naar. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wanneer mensen zoals u eindelijk eens gaan inzien dat de Walen en de Vlamingen lijnrecht tegenover elkaar staan met ieders een andere visie, andere belangen en andere gewoonten. Het gaat hier helemaal niet alleen over een andere taal. Dat is maar één klein detail. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Roger is naar mijn mening een van de meest goedmenende, zachtaardige forumleden. Het is natuurlijk een linkse met anationalistische denkbeelden en dat maakt hem uiteraard het uitschijten waard. Doe eens niet zo agressief, je loopt op de tippen van je tenen zeg...
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() Luister eens, domme bok, dat jij Knokke decadent vindt is jouw persoonlijke opinie, geen waarheid. Onze burgemeester Maurice is een toffe kerel, veel intelligenter dan mijn vroegere burgervader Patrick.