![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() merel schreef:
Ik ben in alle geval dolgelukkig met de vervroegde verkiezingen Was jij dan ook niet gelukkig met de paars-groene coalitie, Merel? Mijn keuze, die zie ik niet zo direct een coalitie vormen. Maar wie weet he. In alle geval ik vind het schitterend dat de verkiezingen een maandje vroeger zijn. Net voor den blok en de examens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu ja, ooit zal het VB wel eens aan de 50% geraken zeker, als de discriminatie van het VB gehandhaafd blijft. Zolang het Cordon Sanitaire in stand gehouden wordt, stem ik voor niets anders dan Blok. Men heeft immers een heel beperkte keuze: een stem voor of een stem tegen het Blok. En ja, ik stem nooit tegen iets. Ik wil een positieve stem uitbrengen.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, als zoiets onbelangrijks als het niet verzilveren van onze keuze ons zou tegenhouden om te gaan stemmen, gaat er niemand meer natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Het kan niet veranderen van de ene op de andere dag he.
Mijn favoriet ken je en ik hoop dat ze het goed doen. We zullen zien op 18 mei he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles hangt echter af van de coalitievorming. We weten waar die in hoofdzaak op gericht is. Of daar een betere regering uit zal onstaan dan de huidige??? ![]() Ik maak me geen illusies meer. Partijbeloften zijn er in dit corrupte koninkrijkje om gebroken te worden. Vroeger was dat tenminste nog na de verkiezingen. Vandaag wachten ze niet eens meer zolang. ![]() Waarom zou ik op machtswellustige partijen en hardnekkige woordbrekers stemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Als dat de reden is om op het Blok te stemmen... Waarom stem je niet op de N-VA?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik iemand ernstig nemen die mij niet ernstig neemt? Ik hoef geen vertegenwoordigers die enkel mijn stem nodig hebben om de vier jaar en me daarna vier jaar kunnen missen als kiespijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Haha, alsof het Blok écht voor directe democratie is... Elders op dit forum staat er nog iets van het Blok over 'de natuurlijke leiders van de samenleving'.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met wat voor leiders zitten we vandaag effectief? Zijn ze zoveel beter dan een partij die misschien wel gekke gedachtenkronkels heeft maar die zeker nooit alleen aan de macht kan komen? Waarom laten ze hen niet toe te bewijzen wat die hersenkronkels precies zijn? Ik zie geen beter middel dan dat, om hen door middel van harde bewijzen te ontmaskeren. Zelfs in een normale rechtzaak zijn aanwijzingen en veronderstellingen niet voldoende om iemand te veroordelen. Wat de N-VA betreft, zij komen er rond voor uit dat ze van het onafhankelijke Vlaanderen evenzeer een particratie willen maken als dat in België het geval is, en daar bedank ik dus voor. Dat ze maar eens allemaal een beetje nederiger worden inplaats van zo uit de hoogte op het volk, dat hen goed betaalt, neer te kijken. Ik kijk intussen de kat wel uit de boom. Luddo heeft dat heel goed gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niks van alles. Jammer hé? Je had toch zo graag een extra Blokker om je lever nog zieker over te maken als hij al is. ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Leuk, die vervroegde verkiezingen: ik word nl. 18j op 20 mei.
![]() Ik kom (als alles goed gaat ) 2 jaar daarna op de arbeidsmarkt, maar ik kan dankzij de vervroegde verkiezingen niet eens mee beslissen wie er op die moment aan de macht is. Dankjewel guy verafstoot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |