![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Schitterend eigenlijk, hoe men al wie niet meedoet aan het linkse alles-kan-en-alles-mag, niets-moet gezever probeert voor te stellen als gefrustreerde, angstige domoren. Op die manier hoeft er immers geen inhoudelijk debat gevoerd te worden. Het mestkever-syndroom zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, nationalisme hoort ook thuis in de privé sfeer: Vlamingen, van de straat ! ![]() Ach, zolang de argumenten van de anti-gays dermate stompzinnig, van de pot gerukt, en daarom ook zo amusant blijven, zal het goed gaan met de holebi beweging 8) ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Die uitleg van boeha was anders zo slecht nog niet...
Beste Guderian, zou u niet beter eens vanvoor die PC gaan en de wijde multicolore en -culturele wereld intrekken? Of last van smetvrees? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen; ik heb een interview gelezen van een politicoloog die een verklaring gaf waarom mensen voor extreem-rechts stemmen. En dat blijkt meestal een psychologische onderbouw te hebben. Extreme partijen bieden een uitlaatklep voor angst. (en die angst is er dan nog meestal in een periode van economische achteruitgang. Dan komt er een extreem rechtse partij (zweeppartij) die aanklaagt dat de regering slecht is, en dat de problemen op een ander niveau liggen. Dat niveau steunt dikwijls radicale discriminaties voor mensen.) Dit in het achterhoofd houdend, moet je de sociale analyse maken van de opinie van 1 mens tegenover een deelgroep van de samenleving. (homo's) De uitlaat van straffe uitspraken qua discriminatie biedt een oplossing voor de angst, en de persoon voelt zich sterk. PS: wat heeft een psychologische analyse van een opinie te maken met onverdraagzaam links gedachtengoed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() zolang die wereld maar veraf is. Of zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- zolang ze geen overlast creëert - zolang ze hem met rust laten clichéééééééééééééééééééééé� �éééééééééé 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij was echt zo links als de pest Maar na die slag met de koffiekan Is't allemaal zo'n beetje verpest Nu noemt hij zichzelf "rechtse rat" En daarom zing ik dit liedje Want al vindt hij zichzelf nu heel wat In feite blijft het een mietje ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En volgens jouw principes moet de minderheid toch altijd opgeven en terugtrekken? Waar ligt jouw toekomstig paradijs? Ergens op Lisianski? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit is geen haat dat ik strooi ,dit is een artikkel uit de krant dat ik hier wou bespreken . Ik wou weten hoe de homo's hierover denken . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |