![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu zonder apartheid zijn al die aangespoelden geïntegreerd?
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat niet iedereen toegang mag hebben. Bijgevolg is het logisch dat jij en de rest van je selecte clubje, dit zelf betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan je daar nu op tegen hebben? Moéten moslims nu persé over�*l hunne poot in kunnen steken, en dan meestal nog op kosten van een ander? Waarom zijn er geen islamitische scholen? Hoofddoek en muzelmuts verplicht? Niemand die daar een probleem van maakt hoor. Kunnen de nederlandstalige niet-islamitische kinderen tenminste gewoon terug les volgen! doen! zou ik zeggen. En als je het normale lesprogramma bovenop de koranlessen geeft dan krijgt ge nog subsidies ook, wat is uw probleem nu? Of willen de moslims persé het Koninklijk Atheneum in Antwerpen koloniseren? Is het d�*t?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Alleen gegoede mensen (mensen met geld) kunnen in een sterrenrestaurant gaan eten. Wat wil u met deze apartheid aanvangen?
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims die zich integreren lijkt me quasi onmogelijk. Ofwel integreren ze niet, ofwel zijn het niet-praktizerende moslims (afvalligen). Citaat:
Mijn dochter wilde met de kinderen/jongeren van de gemeente meedoen. De enige jeugdbeweging in de gemeente is de Chiro. http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=39 Waarom wil je haar uitsluiten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder vertelde me eens dat de jongens uit het dorp op de avond voor Allerheiligen met brandende takkebossen rondliepen. Nadat ze een hele tocht hadden gemaakt, deden ze "vureke-stook" voor het huis van de plaatselijke heks. Dit had zeker niets te maken met de Amerikaanse import en het gebruik is - zover ik weet - uitgestorven tijdens WO2.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet dus gewoon vertaald worden als Allerheiligenavond. Hoewel ik het beter zou vinden als het meer betrekking had op Allerzielen. Allerheiligen is volgens de katholieke leer een feestdag. Met Allerzielen herdenken we alle doden, daar past het griezelige dus beter bij.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de heiligen was er origineel totaal geen sprake, maar die zijn er weer bijgekomen toen ze bij de kerstening die keltische feesten inpikten.
Dat we die grote feesten 's avonds vieren (kerstavond, sinterklaasavond, nieuwjaarsavond) komt ook nog van keltische gebruiken. Zij begonnen hun dag 's avonds. Vandaar nog het gezegde: "bezint eer ge begint". Bij de kerstening hebben ze dat er dus ook proberen uit te krijgen, met weinig succes. Alleen Pasen blijkt geslaagd te zijn, niet enkel hebben ze de keltische datum vermassacreerd (het zonnefeest is afhankelijk van de maanstand geworden) maar we hebben ook geen paasavond.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 31 oktober 2010 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.etymonline.com/index.php?...earchmode=term Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2010 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2010 om 10:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NERGENS op heel de site nog een verwijzing naar de christelijke oorsprong te vinden (buiten de naam dan: Chiro is die Griekse letter die het monogram voor Christus aanduidt) ![]() http://christianity.about.com/od/sym...ry/Chi-Rho.htm Alleen het feest van "Christus Koning", maar zelfs d�*�*r geen verwijzingen naar het christendom of naar de katholieke kerk. Integendeel, Jezus was een PROFEET!!!! moet je maar doen als katholieke vereniging: Citaat:
de dimmificatie is compleet. Was er ooit bijna-lid van op mijn 6de. Na een proefperiode werd je toegelaten, begonnen die me allemaal te kussen en zo en mee-chiro-meisje etc... ben nooit meer teruggeweest. Ik had het toen blijkbaar al door. Gelukkig had mijn moeder nog net geen uniform gekocht.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Het moet stoppen, wij moeten even veel rechten hebben als de moslims simpel.
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het element godsdienst is lang verdwenen uit de chiro.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je me nu nog uitleggen waarom een deel van de jeugd zou moeten uitgesloten worden? Laatst gewijzigd door artisjok : 31 oktober 2010 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |