![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() wie een hond wil slaan vindt altijd een stok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zit schorremorrie bij dat er niet voor terugdeinst om in je brievenbus te zeiken*. [size=2]*(al dan niet leterlijk)[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit kan toch geen toeval zijn… Dit soort onzin als feitenmateriaal gaan opdissen vertelt meer over de auteur dan over het onderwerp zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wanneer het centrum voor "gelijkheid van kansen" eens begint de WORTEL van alle DISCRIMINATIE aan te pakken,..??.Namelijk het koningshuis die zich hoogmoedig verheft boven iedere "gewone" burger,..Die niks anders doet dan zich afgezonderd ,hoog verheven met hun groepje "vooraanstaanden" zoveel hoger gedraagd dan de ander,... Is dat niet de GROOTSTE vorm van ongelijkheid, onrecht en DISCRIMINATIE??? Scarlet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Noch de Inquisitieraad, noch het centrum Leman hebben enige rechterlijke bevoegdheid …maar kunnen bij vaststelling van ‘laakbare’ feiten de zaak overdragen naar de seculiere rechtbanken. Daar zijn nog verdere analogieën maar ik wil het hier kort houden. Conclusie: Net zoals de Inquisitieraad van vroeger is nu het Centrum van Leman volledig afhankelijk van de ‘kroon’ en een instrument van het Belgische establishment om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen...en de bestaande machten te bevestigen. Nog een pikant detail. Het centrum zelf is racistisch! Kijk naar rechtspraak. De aangehaalde voorbeelden gaan alle over Belgen...nooit over vreemdelingen. Kunnen volgens het centrum de vreemdelingen niet racistisch zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wist ik wel hoor, beste ! ![]() ![]() Scarlet |
||
![]() |
![]() |