Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 20:04   #41
blabla
Vreemdeling

Standaard

wie een hond wil slaan vindt altijd een stok
blabla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:08   #42
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
eindelijk is het ontdekt

metser ge gaat goed slapen vannacht denk ik.
In Antwerpen slaap je de laatste tijd als democraat nooit gerust. Zeker niet als je wat fel van leer trekt tegen het Vlaams Blok.
Daar zit schorremorrie bij dat er niet voor terugdeinst om in je brievenbus te zeiken*.

[size=2]*(al dan niet leterlijk)[/size]
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 22:28   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
eindelijk is het ontdekt

metser ge gaat goed slapen vannacht denk ik.
In Antwerpen slaap je de laatste tijd als democraat nooit gerust. Zeker niet als je wat fel van leer trekt tegen het Vlaams Blok.
Daar zit schorremorrie bij dat er niet voor terugdeinst om in je brievenbus te zeiken*.

[size=2]*(al dan niet leterlijk)[/size]
zet er stroom op of zware en sterke contactlijm... zo gevangen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 22:35   #44
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Tjah, andermaal een goed voorbeeld waarom het Vlaams Blok de amnestie-eis in haar programma heeft heschreven. Die oud-SS'rs moet hun schuld worden kwijtgescholden, ook al hebben ze er geen spijt van en hebben ze niks geleerd, integendeel.
Inderdaad zelfs al hebben ze geen spijt en niks geleerd moet dat m.i. kunnen. Een inbreker die geen spijt heeft maar wel zijn straf uitgezeten heeft laat men toch ook vrij?

Me dunkt dat deze hoogbejaarden geen gevaar voor de samenleving vormen en ondertussen hun straf al wel meer dan uitgezeten hebben.
Dat ze naar hun soortgenoten, in Argentinië gaan
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 00:00   #45
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Als je het VB-logo spiegelt en dan –90° draait krijgt je dit:

Sterke gelijkenis niet? Dat kan toch geen toeval zijn?
Als we een spiegeling doen tussen de 's' en 'e' van metser dan krijgen we: Met[size=7]ss[/size]tem
Dit kan toch geen toeval zijn…

Dit soort onzin als feitenmateriaal gaan opdissen vertelt meer over de auteur dan over het onderwerp zelf.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 06:47   #46
scarlet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Centrum klaagt revisionisme aan

BRUSSEL - Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding twijfelt er niet aan klacht in te dienen tegen uitspraken van twee Vlaamse oud-SS'ers die vandaag in het weekblad Humo verschijnen. Twee geïnterviewden ontkennen het bestaan van de holocaust in de Tweede Wereldoorlog (zie inzet) en overtreden daarmee de wet op het negationisme.

De zwaarste uitspraken zijn voor rekening van Wim Wuyts, tijdens de oorlog redactiesecretaris van het tijdschrift De SS-Man en bij het oorlogseinde nog enkele maanden lid van de Waffen SS. Hij zegt nergens spijt van te hebben, noemt de jodenvervolging een overtrokken feit en ontkent het bestaan van de holocaust en de gaskamers.

Een soortgelijke uitspraak noteert de journalist bij de vrouw van oud-SS'er Willy Levecke uit Bredene, waar de reporter in de voortuin een bord ziet met de slogan ,,recht op vrije meningsuiting'', waarmee het Vlaams Blok uitpakt tegen het arrest van het hof van beroep in Gent. Als Levecke zegt dat hij in Kiev hoorde dat 45.000 joden uit de stad waren weggevoerd om te worden afgemaakt, zegt de vrouw: ,,Zeggen ze, Willy. Heb je het gezien? Ze kunnen zeggen wat ze willen.''

Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding neemt vandaag het interview onder de loep. Volgens woordvoerster Ingrid Aendenboom lijdt het geen twijfel dat de uitspraken een inbreuk op de wet op het negationisme vormen. De wet straft iedereen die de genocide tijdens de Tweede Wereldoorlog ontkent, minimaliseert, poogt te rechtvaardigen of goedkeurt. Volgens Aendenboom zal blijken of het een gewone klacht wordt, waarbij het parket beslist over vervolging, of een klacht met burgerlijke partijstelling, waarbij een onderzoeksrechter wordt gevorderd, dan wel of er materiaal genoeg is om de geïnterviewden rechtstreeks te dagvaarden.

De bijdrage toont diverse verbanden met het Vlaams Blok. Vlaams Blok-boegbeeld Filip Dewinter kwalificeert het artikel als een van de vele middelen die goed zijn om het Vlaams Blok te pakken. ,,Ik heb die mensen nog nooit gehoord. Ik distantieer er mij volledig van.''

www.destandaard.be

Ik vraag mij af wanneer het centrum voor "gelijkheid van kansen" o.a. eens het koningshuis gaat aanpakken die niks anders doet dan zich hoogmoedig verheffen boven iedere "gewone" mens,...Is dat allemaal niet de ernstigste vorm van racisme en discriminatie,???...wanneer dezen zich hoog verheven en afgezonderd met hun groepje "vooraanstaanden" zoveel hoger gedragen dan de ander,...Dat men eens begint met DE WORTEL van DISCRIMINEREND gedrag aan te klagen en te pakken....en deze begint bij o.a het koningshuis...Dat is de grootste vorm van ongelijkheid en onrechtvaardigheid,...

Scarlet
25/05/2004 Guy Fransen
scarlet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 06:54   #47
scarlet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Centrum klaagt revisionisme aan

BRUSSEL - Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding twijfelt er niet aan klacht in te dienen tegen uitspraken van twee Vlaamse oud-SS'ers die vandaag in het weekblad Humo verschijnen. Twee geïnterviewden ontkennen het bestaan van de holocaust in de Tweede Wereldoorlog (zie inzet) en overtreden daarmee de wet op het negationisme.

De zwaarste uitspraken zijn voor rekening van Wim Wuyts, tijdens de oorlog redactiesecretaris van het tijdschrift De SS-Man en bij het oorlogseinde nog enkele maanden lid van de Waffen SS. Hij zegt nergens spijt van te hebben, noemt de jodenvervolging een overtrokken feit en ontkent het bestaan van de holocaust en de gaskamers.

Een soortgelijke uitspraak noteert de journalist bij de vrouw van oud-SS'er Willy Levecke uit Bredene, waar de reporter in de voortuin een bord ziet met de slogan ,,recht op vrije meningsuiting'', waarmee het Vlaams Blok uitpakt tegen het arrest van het hof van beroep in Gent. Als Levecke zegt dat hij in Kiev hoorde dat 45.000 joden uit de stad waren weggevoerd om te worden afgemaakt, zegt de vrouw: ,,Zeggen ze, Willy. Heb je het gezien? Ze kunnen zeggen wat ze willen.''

Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding neemt vandaag het interview onder de loep. Volgens woordvoerster Ingrid Aendenboom lijdt het geen twijfel dat de uitspraken een inbreuk op de wet op het negationisme vormen. De wet straft iedereen die de genocide tijdens de Tweede Wereldoorlog ontkent, minimaliseert, poogt te rechtvaardigen of goedkeurt. Volgens Aendenboom zal blijken of het een gewone klacht wordt, waarbij het parket beslist over vervolging, of een klacht met burgerlijke partijstelling, waarbij een onderzoeksrechter wordt gevorderd, dan wel of er materiaal genoeg is om de geïnterviewden rechtstreeks te dagvaarden.

De bijdrage toont diverse verbanden met het Vlaams Blok. Vlaams Blok-boegbeeld Filip Dewinter kwalificeert het artikel als een van de vele middelen die goed zijn om het Vlaams Blok te pakken. ,,Ik heb die mensen nog nooit gehoord. Ik distantieer er mij volledig van.''

www.destandaard.be

25/05/2004 Guy Fransen

Ik vraag mij af wanneer het centrum voor "gelijkheid van kansen" eens begint de WORTEL van alle DISCRIMINATIE aan te pakken,..??.Namelijk het koningshuis die zich hoogmoedig verheft boven iedere "gewone" burger,..Die niks anders doet dan zich afgezonderd ,hoog verheven met hun groepje "vooraanstaanden" zoveel hoger gedraagd dan de ander,...
Is dat niet de GROOTSTE vorm van ongelijkheid, onrecht en DISCRIMINATIE???

Scarlet
Oud 26 mei 2004, 23:01   #48
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scarlet
Ik vraag mij af wanneer het centrum voor "gelijkheid van kansen" eens begint de WORTEL van alle DISCRIMINATIE aan te pakken,..??.Namelijk het koningshuis die zich hoogmoedig verheft boven iedere "gewone" burger,..Die niks anders doet dan zich afgezonderd ,hoog verheven met hun groepje "vooraanstaanden" zoveel hoger gedraagd dan de ander,...
Dat kan niet. Het centrum voor gelijkheid van kansen is opgericht volgens dezelfde kenmerken als de verschillende Inquisitiecentra tijdens de middeleeuwen. Daar ook werd er een 'raad' opgericht die rechtstreeks afhankelijk was van de kroon. (Vergelijk dit met het Inquisitiecentrum Leman, dat rechtstreeks afhangt van de diensten van de eerste minister). Zowel de Inquisitieraad als het centrum Leman hebben een dominicaan aan het hoofd. Intussen is Leman het afgestapt).

Noch de Inquisitieraad, noch het centrum Leman hebben enige rechterlijke bevoegdheid …maar kunnen bij vaststelling van ‘laakbare’ feiten de zaak overdragen naar de seculiere rechtbanken. Daar zijn nog verdere analogieën maar ik wil het hier kort houden.

Conclusie: Net zoals de Inquisitieraad van vroeger is nu het Centrum van Leman volledig afhankelijk van de ‘kroon’ en een instrument van het Belgische establishment om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen...en de bestaande machten te bevestigen.

Nog een pikant detail. Het centrum zelf is racistisch! Kijk naar rechtspraak. De aangehaalde voorbeelden gaan alle over Belgen...nooit over vreemdelingen. Kunnen volgens het centrum de vreemdelingen niet racistisch zijn?
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 06:36   #49
scarlet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scarlet
Dat kan niet. Het centrum voor gelijkheid van kansen is opgericht volgens dezelfde kenmerken als de verschillende Inquisitiecentra tijdens de middeleeuwen. Daar ook werd er een 'raad' opgericht die rechtstreeks afhankelijk was van de kroon. (Vergelijk dit met het Inquisitiecentrum Leman, dat rechtstreeks afhangt van de diensten van de eerste minister). Zowel de Inquisitieraad als het centrum Leman hebben een dominicaan aan het hoofd. Intussen is Leman het afgestapt).

Noch de Inquisitieraad, noch het centrum Leman hebben enige rechterlijke bevoegdheid …maar kunnen bij vaststelling van ‘laakbare’ feiten de zaak overdragen naar de seculiere rechtbanken. Daar zijn nog verdere analogieën maar ik wil het hier kort houden.

Conclusie: Net zoals de Inquisitieraad van vroeger is nu het Centrum van Leman volledig afhankelijk van de ‘kroon’ en een instrument van het Belgische establishment om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen...en de bestaande machten te bevestigen.

Nog een pikant detail. Het centrum zelf is racistisch! Kijk naar rechtspraak. De aangehaalde voorbeelden gaan alle over Belgen...nooit over vreemdelingen. Kunnen volgens het centrum de vreemdelingen niet racistisch zijn?

Wist ik wel hoor, beste ! ,..kerk en koningshuis zijn één pot nat!!!Het is inderdaad zo ,dat steeds die macht het kwaad bij uitstek inhoud en de bron is van alle onrecht, leugen en hypocrisie hier in dit land.Gelukkig heeft het instituut "kerk" ver afgedaan ,..en spartelt ze op haar laatste pootjes ,....Ik zie het in de toekomst ook nog zo vergaan met het lot van het schandalig koningshuis,..De mensen worden wijzer,....gelukkig maar,...

Scarlet
Oud 27 mei 2004, 12:13   #50
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwelduvel
"Centrum klaagt revisionisme aan": dat ze de moslimterroristen maar eens aanklagen die onze website hebben gehackt!
Allez, en ik maar denken dat moslism zo onbeschaafd waren dat ze zeker niet met computers konden werken...
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be