![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ene keer wel bij de kolonel moeten gaan uitleggen waarom niet ![]() vanaf dag 1 ook dat bels vlaggeske 'gecamoufleerd' op mijn vest ... nooit zelfs maar corvé voor gehad ... moest alleen beloven het paradeplein te mijden rond dien tijd, om het niet te doen opvallen ![]() ik moet zeggen, op de politieke vrijheid was niks aan te merken in de kazernes waar ik heb gezeten ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 november 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Franstalige politieke partijen. het is echt geen toeval dat dit opeens in de pers komt hoor.
Als je hun discours aanhoort ivm Brussel en de rand duidt dit duidelijk op een voorbereiding op het einde van België.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan jij mij anders eens een bron geven waar duidelijk staat welke toegevingen er al gegeven zijn door CDh en PS?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dus volgens jou heeft Di Rupo maandenlang met een wit blad voor Dewever zijn neus staan zwaaien???
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs dat niet! geen blad! of heb jij weet van enig tegenbewijs?
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik had toen ik jong was een periode waar ik zwarte sneeuw gezien heb. Ik kon niet anders als (tijdelijk) boefer worden. Na mijn korte contract ben ik er weggegaan. Jij heb een carriere gemaakt als boefer, dus ja, enige schaamte ken je niet.
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn carriére is elders. Ik schaam me nergens voor. Toen ik zwarte sneeuw zag heb ik in de horeca gewerkt. To the point: Kan je ondertussen eens mijn geheugen opfrissen en zeggen waar ik pleit een status-quo inzake staatshervorming? |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat ontkent ben je erger dan een Bubber. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil daar zeker niet mee lachen.
Al evenmin als met die andere zwarte sneeuw hierboven. Maar die toestand van die geslepen ex, vind ik toch treffend voor het B. huwelijk. Onze "partner" is ons al zo lang aan het bedriegen, draagt amper bij tot het gezinsgeluk, voert overal het grote woord, gunt ons amper wat vrijheid, leidt ons naar toestanden van failliet (grootste belastingsvoet; laagste pensioen ) enz. enz. hopelijk wordt het geen vechtscheiding.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |