![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit... Begin met nog wat Tsunamis en aardbevingen. Niet leuk voor die mensen maar als je de planeet wil redden moet je het met minstens 50% minder mensen doen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 november 2010 om 10:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() jefke sneltrekker ik zen Jefke sneltrekker, de snelste van het land ik trek nog rapper met mijn linker, as gij met oe rechterhand ik snok hem af voor mijn plezier, vrijwel konstant 1,2,3,4...ander hand ik snok em af oep't Astridplein terwijl da'k wacht oep tram of trein tijdens nen bamba in 't café of bij Marleentje oep TV ik snok em af met hart en ziel soems oep den bosuil, soems oep't kiel ik snok em ook af oep mijn werk of in de biechtstoel in de kerk tussen de kramen oep de markt of oep de radio bij Lutgart om middernacht soems in mijn bed terwijl 'k mijn vrouw een fluitje zet Ik snok ook dikkels oep de foor terwijl 'k een sigaretje smoor boven de put van de riool aan't poortje van de kleuterschool oep vijf minuten komek kleer en dan begin'k oep slag van air |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ontsteking van de
testikels: Je bent afgesneden van je persoonlijke "krachtcentrale", van je persoonlijke Zelf Niet-ingedaalde testis: Je ervaar het "indalen" in het leven als een beperking. Durf je ademruimte vrij in te nemen. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 november 2010 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Bijbal-ontsteking
Jij koestert het goud buiten jezelf , ipv je eigen waarde te beseffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Even geduld, ik ben jullie van prostaatkanker aan het helpen bevrijden via zelfbevrijding.
En daarna (pour les femmes) van incontinentie. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 november 2010 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De geest prevaleert over de materie.
Voor elke lichamelijke ziekte is dus een geestelijke oplossing door zelfbevrijding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() De wereld verandert van binnenuit, vanuit het innerlijke bewustzijn van de mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Hoe kom je tot geloof in jezelf?
Je moet jezelf onderzoeken. Een niet onderzocht leven is de moeite van het leven niet waard |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfbevrijding is een eeuwenoud religieus concept waardoor je geen verlossing kan verwachten van een externe messias, maar door je eigen gedrag zoals bv. tekortkomingen overwinnen.
Het katholieke christendom steunt op de verzoeningsleer waarbij het lijden van Christus als zoenoffer dient om de mensen te bevrijden. Het lam Gods dat wegneemt de zonder der wereld. Irenaeus was de grondlegger van deze verzoeningsleer en die bestond er in die tijd in (2e eeuw n.C.) gewoon te geloven in dit zoenoffer om bevrijd te kunnen worden. Dat verstrengde een beetje onder Augustinus die met de zondigheidsleer het moeilijker maakte om de sterveling in de hemel te laten komen. De zelfbevrijding was een ander concept binnen het christendom dat eerder aanleunde bij de gnostiek en later o.a. bij het bogomilisme en katharisme. Het hoeft niet gezegd te zijn dat deze verwerping van een externe autoriteit een concept was dat niet paste binnen de in Nicea vastgestelde principes waarbij de verzoeningsleer centraal staat. Ook nu nog zijn vanuit het traditionele christendom sterke afwijzingen van deze zelfbevrijding: http://waaromjezus.weebly.com/zelfverlossing.html Iets zegt me dat dit niet de zelfbevrijding is die eno2 bedoelt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Je moet je bevrijden van alle indoctrinatie.
Gedraag je altijd als kritisch onderzoeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef me je vrouw en je dochters voor één nacht, ik zal ze wel bevredigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie echt bevrijd is, is niet zozeer kritisch, eerder creatief. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 november 2010 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |